افتتاح نخستین سایت پرنده‌شناسی در بوستان وکیل‌آباد مشهد کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم
سرخط خبرها

وجه تمایز شورای پنجم با دیگر شوراها پایگاه اجتماعی قوی آن است

  • کد خبر: ۳۹۲۶۶
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
وجه تمایز شورای پنجم با دیگر شوراها پایگاه اجتماعی قوی آن است
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اولین بار در مشهد لیست امیدی از برنامه‌های حوزه عمرانی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها برای شهر طراحی شد که پیشنهاد‌های خود را در آن ارایه دادیم و تبدیل به برنامه ۴ ساله عملیاتی ما در شورای شهر مشهد شد.

لاله کوثری | شهرآرانیوز؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اولین بار در مشهد لیست امیدی از برنامه‌های حوزه عمرانی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها برای شهر طراحی شد که پیشنهاد‌های خود را در آن ارایه دادیم و تبدیل به برنامه ۴ ساله عملیاتی ما در شورای شهر مشهد شد.

حمیدرضا موحدی زاده در نطق پیش از دستور یکصد و دومین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام این خبر افزود: ۲۶۰ هزار رایی که به لیست امید داده شد از میان هزار نفر منتخب خودش حرف هایی گفتنی بسیار دارد که نیاز به تفسیر نیست.


وی ادامه داد: ما با رای مردم و پایگاه اجتماعی غنی به روی کار آمدیم و وجه تمایز دیگر برنامه محوری و وجه تمایز سوم ایجاد دیدگاه فرهنگی در جامعه به گونه ای که همه در اداره شهر مشارکت داشته باشند.

 

موحدی زاده خاطر نشان کرد: تعامل با سایر دستگاه ها را شعار خود قرار دادیم اما بعضی از این شعار تفسیر غلط دارند.

 

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد اذعان داشت: باید بدانیم تعامل دو سویه است و هیچ گونه معامله کردن را به احدی اجازه نخواهیم داد.


وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را پیش رو داریم و افراد باید تا پایان سال برای کاندیداتوری شورای بعدی ثبت نام کنند.

موحدی زاده افزود: اجازه رقابت را از همدیگر نگیریم، این رقابت است که باعث پیشرفت می شود.

وی اظهار کرد: در مجلس فراکسیون امید را از ما گرفتید. اینکه ما یک کمیسبون ملی پیشنهاد بدهیم که در دراز مدت کار کند این هوشمندانه نیستید. شما ۱۳ الی ۱۴ سال بودید و ما نبودیم آسمان به زمین امد؟ شما در نهادهای مختلف حضور دارید. این مهم است که دریچه انتخابات باید باز باشد.


نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر می خواهیم مردم را به عنوان ستون های جمهوری اسلامی داشته باشیم باید به رای مردم احترام بگذاریم.


وی افزود: اگر بخواهیم طوری مهندسی کنیم که با حداقل رای منتخب شویم من و همه دوستان من این طرز فکر را نمی پسندند.

موحدی زاده اظهار کرد: امروز در شورا برای انتخابات هیات رئیسه تصمیم گیری می شود. وجود نظرات مختلف طبیعی است و امیدواریم آنچه که خرد جمعی می گوید به نتبجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->