وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران شد

  • کد خبر: ۳۹۳۵۲
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
  • ۴
رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران شد
نماینده سابق مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با حکم محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری به سمت رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی رئیس جدید هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا،‌ محمدجواد آذری جهرمی با صدور حکمی، رمضان‌علی سبحانی‌فر را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر ارتباطات به این شرح است:

جناب آقای رمضان‌علی سبحانی‌فر

با استناد به ماده مواد (۱۱ و ۱۰ ) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی، جناب‌عالی را به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند حسین نعمتی، مدیرعامل سابق شرکت ملی پست، او را به سمت مشاورز وزیر منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، در کارنامه رمضان‌علی سبحانی‌فر، ۲۰ سال سابقه خدمت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هشت سال عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و همزمان هشت سال ریاست کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس به چشم می‌خورد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کارمند پست
Japan
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
1
,خبر بسیار خوبی بود. بدترین دوران شرکت پست دوران آقای نعمتی بود.سومدیریت تو این دوران به ضرر شرکت و‌کارمندان و حتی مشتری تموم شد. همه کارمندان ناامید و‌خسته و فرسوده شدند. ای کاش این اتفاق زودتر افتاده بود. امیدواریم آقای سبحانی فر دوران طلایی مهندس فائقی را برامون به ارمغان بیارن. ان شااله
علیرضا ارجمند بازنشسته شرکت پست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
ای کاش اقای رمضانی فر یه گوشه چشمی هم به بازنشستهای پست کنند ویه نخودی هم توی اش بازنشستها بندازن این بازنشسهایی که دهی ۵۰ وارد پست شدند سخت ترژن دوران خدمت را سپری کردن التماس دعا دارند
رضا زینلی نامه رسان بازنشیته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
با عرض سلام ۳۰ سال نامه رسانی در سخت ترین شرایط کاری با کمترین حقوقی به امید با زنشستگی ودر تیر ماه ۱۴۰۰ بازنشسته شد ه ام بامبلغ ۳ میلیون تومان با ۴ سر عائله می توان زند گی کرد لطفا رسید گی نما ئید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
ازوقتی که ایشون ترددکارمندان پست بدبخت شدن خصوصاشهرستانیا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->