ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در روز شنبه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم
سرخط خبرها

روش تهیه جعبه کادو‌های فانتزی با کمترین هزینه

  • کد خبر: ۳۹۹۳۴
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
روش تهیه جعبه کادو‌های فانتزی با کمترین هزینه
اگر اهل هدیه دادن و هدیه گرفتن باشید، حتما می‌دانید به همان اندازه که خود هدیه اهمیت دارد، شیوه کادوپیچ کردن و ارائه دادن آن هم مهم است. به عبارت ساده تر، نشان می‌دهد شما تا چه اندازه برای احساس کسی که می‌خواهید به او هدیه بدهید اهمیت قائلید.
امیر مقدم | شهرآرانیوز؛ اگر اهل هدیه دادن و هدیه گرفتن باشید، حتما می‌دانید به همان اندازه که خود هدیه اهمیت دارد، شیوه کادوپیچ کردن و ارائه دادن آن هم مهم است. به عبارت ساده تر، نشان می‌دهد شما تا چه اندازه برای احساس کسی که می‌خواهید به او هدیه بدهید اهمیت قائلید.
 
پیش تر‌ها اگر می‌خواستید به کسی هدیه بدهید، باید آن را در کاغذ کادویی می‌پیچیدید و ته تهش با روبان یا شاخه گلی تزیینش می‌کردید، ولی این روز‌ها تا دلتان بخواهد شیوه‌های متنوعی برای کادوپیچ کردن هدایا ایجاد شده است، مانند کیف یا جعبه‌های کادویی فانتزی که حقیقتا زیبایی خاصی به هدیه شما می‌دهند، موضوعی که امروز دستمایه ستون مقرون به صرفه این هفته ما هم شده است: تهیه جعبه کادو‌های فانتزی با کمترین هزینه.
 
 
 

چقدر مقرون به صرفه‌تر است؟

اجازه بدهید قبل از اینکه به سراغ پیشنهاد امروزمان برویم، سری به بازار بزنیم و قیمت‌های حدودی این کالا‌ها را برانداز، سپس با قیمت تمام شده نمونه دست ساز خودمان مقایسه کنیم.

 
  نوع بازاری نوع خانگی
جعبه کوچک ساده ۱۰ هزارتومان ۵ هزارتومان
جعبه متوسط ساده ۲۰ هزارتومان ۱۰ هزارتومان
جعبه بزرگ ساده ۳۰ هزارتومان ۱۵ هزارتومان
 
 

وسایل لازم برای شروع کار

دادن هدیه به کسانی که دوستشان دارید و گذاشتن آن‌ها در جعبه‌هایی که دست ساز خودتان است، افزون بر اینکه اهمیت شما به ایشان را می‌رساند، حس بسیار خوبی هم به خودتان می‌دهد. ساخت این جعبه‌ها به وسایل یا مهارت خاصی نیاز ندارد. کافی است سری به بازار بورس لوازم التحریر مشهد (قرنی یا مصلی ۷/۱) بزنید و این لوازم ساده را تهیه کنید. سایر لوازم مانند قیچی یا تکه پارچه‌های کوچک هم در همه خانه‌ها پیدا می‌شود.

چسب مایع و ماتیکی
خط کش فلزی
مقوای ساده، طرح دار و ضخیم

ساخت مکعب‌های معمولی برای جعبه کار ساده‌ای است و همه ما آن را در مدرسه انجام داده ایم. با وجود این، شما می‌توانید الگوی هرنوع جعبه و با هراندازه‌ای را به راحتی در کانال‌های آموزشی مختلف در فضای مجازی جست وجو و درست کنید. هنگام انجام کار، بهتر است حواستان به این نکات ظریف باشد.

نکته: از چسب مایع برای چسباندن مقوا‌های ضخیم و سطوح داخلی و از چسب ماتیکی برای چسباندن مقوا‌های نازک و سطوح بیرونی استفاده کنید. چسب ماتیکی کار تمیزتری تحویل شما می‌دهد و از چین افتادگی‌های ناشی از خیس شدن کاغذ هنگام کار با چسب مایع جلوگیری می‌کند.

نکته: به جای درست کردن یک جعبه، بهتر است از جعبه‌های آماده مانند جعبه کفش، شیرینی و پیراهن یا کارتن‌های بسته بندی لوازم کمک بگیرید. سپس با استفاده از مقوای رنگی و طرح دار یا پارچه‌هایی مانند مخمل، سطوح داخلی و خارجی آن‌ها را بپوشانید و با وسایلی مانند روبان و نوار اریب، گل خشک یا چینی روی آن‌ها را تزیین کنید. در ضمن، استفاده از این جعبه یا کارتن‌ها به دلیل ایستایی خوب و ضخامتی که دارند برای هدیه‌های سنگین وزن مناسب‌تر است.
نکته: استفاده از مقوا‌های رنگی و طرح دار یا پارچه در تهیه جعبه کادو‌های فانتزی کاملا به سلیقه خود شما و سن و سال کسی که می‌خواهید به او هدیه بدهید بستگی دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->