حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

سرنوشت مربیگری استقلال در دست نامجو مطلق

  • کد خبر: ۴۲۰۷۵
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
سرنوشت مربیگری استقلال در دست نامجو مطلق
فرصتی طلایی نصیب مجید نامجومطلق شده تا با ارائه عملکردی مناسب در آسیا، به عنوان سرمربی در استقلال به کارش ادامه دهد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مجیدی نامجو مطلق درحالی که باشگاه استقلال با محمودفکری، مهدی پاشازاده و حتی رسول خطیبی مذاکراتی برای حضور موقت در لیگ قهرمانان آسیا داشت، سرانجام به عنوان مربی موقت استقلال برگزیده شد.
 
این انتخاب باشگاه استقلال را وارد جریان تازه‌ای از احتمالات کرده است. اگر نامجو مطلق برای بازگشت به مدیران باشگاه استقلال پاسخ مثبت نمی‌داد هرگز این احتمالات دور وبراستقلال را احاطه نمی‌کرد، اما حالا با بازگشت او می‌شود وضعیت تازه‌ای را در ذهن متصور بود. اگر نامجو مطلق درلیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد و با استقلال از مرحله گروهی بالا برود و از آن سو حضور استراماچونی نیز در استقلال به کلی منتفی شود و مسئولان ورزش اجازه ندهند این مربی به ایران بازگردد، می‌شود تداوم حضور مطلق را در استقلال متصور بود.
 
نتیجه گیری نسبی مطلق با استقلال نیز ممکن است منجر به تداوم حضور این مربی در استقلال شود وحتی مدیران باشگاه استقلال را نیز متمایل به ادامه کار با این گزینه کند. گفته می‌شود در نشستی که امروز در باشگاه استقلال میان سعادتمند و مطلق برگزار شده سیگنال‌هایی به این مربی داده شده که اگر در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد و استراماچونی هم نیاید، او در لیگ بیستم به عنوان سرمربی در استقلال خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->