تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

بخت بلند فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال کشور

  • کد خبر: ۴۲۴۳۰
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
بخت بلند فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال کشور
قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال، روز گذشته درحالی برگزار شد که تنها نماینده استان با خوش‌اقبالی در گروه آسان‌تری قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال، دیروز به‌میزبانی تیم مس سونگون، مدافع قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ، برگزار شد و طی آن، تیم فرش‌آرای مشهد در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون ورزقان، سن‌ایچ ساوه، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین‌شهر، ارژن شیراز و فودکای تهران هم‌گروه شد؛ گروهی که در آن اگرچه تیم مدعی، مس سونگون، قرار دارد، شرایط سایر تیم‌ها به‌گونه‌ای است که فرش‌آرا از شانس زیادی برای قرارگرفتن در بین ۳ تیم نخست و صعود به مرحله دوم مسابقات برخوردار است. در این گروه، ارژن شیراز و هایپر شاهین‌شهر، از تیم‌های پایین جدول سال‌های گذشته، حضور دارند که امسال هم به نظر نمی‌رسد شرایط بهتری داشته باشند.
 
ملی حفاری امسال تیمی کاملا بومی و جوان بسته که شاید در سال‌های آینده حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد و فودکا تیمی است که امسال به لیگ برتر صعود کرده است. تنهاتیمی که در این گروه (غیر از مس‌سونگون) می‌تواند برای فرش‌آرا رقیب باشد، سن‌ایچ ساوه است که البته آن هم شرایطش نسبت‌به سال گذشته اگر نگوییم بدتر نشده، بهتر هم نشده است. این‌همه درحالی است که در گروه اول لیگ، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمدسیما قم، مقاومت البرز، اهورا بهبهان و کراپ الوند قرار دارند که ناگفته پیداست گروه بسیار دشواری است و می‌توان به آن لقب «گروه مرگ» را داد.
 
گفتنی است رقابت‌های لیگ امسال در ۲ گروه هفت‌تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه، ۳ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند که در آن مرحله هم ۶ تیم نهایی به‌صورت‌دوره‌ای با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا چهره قهرمان مسابقات مشخص شود. لیگ امسال برخلاف آنچه قبلا گفته شد، به‌صورت رفت‌وبرگشت (به روال سال‌های گذشته) برگزار می‌شود و طرح مجتمع‌شدن بازی‌ها لغو شده است. درصورتی‌که مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۱۴ آبان سال جاری آغاز شود، مسابقات لیگ برتر کشور از ۳۰ آبان‌ماه آغاز خواهد شد و در‌صورتی‌که مسابقات جام ملت‌های آسیا از دوازدهم آذرماه آغاز شود، لیگ از روز پنجشنبه یکم آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد و پس‌از برگزاری ۴ هفته بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار خواهند گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->