یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کادر فنی فرش ‌آرا یکدست آموزش ‌و‌ پرورشی شد

  • کد خبر: ۴۱۷۶۶
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کادر فنی فرش ‌آرا یکدست آموزش ‌و‌ پرورشی شد
تیم فوتسال فرش‌آرا در‌حالی از چند روز دیگر تمرینات خود را آغاز می‌کند که کادر فنی این تیم در اتفاقی جالب صدردصد متشکل از معلمان ورزش آموزش‌و‌پرورش مشهد شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید مرتضایی که خودش معلم ورزش آموزش‌و‌پرورش مشهد است، علاقه خاصی به همکاران خود دارد و در همه دوره‌هایی که سر‌مربی فرش‌آرا بوده، به‌نحوی از همکاران خود در کادر فنی استفاده کرده است. او در سال گذشته که بعد از ۲ سال دوری به فرش‌آرا برگشت، محسن ودوود را به کادر فنی اضافه کرد تا در کنار حمید سالاری، مربی بدن‌ساز تیم، که او هم از معلمان ورزش آموزش‌و‌پرورش است، قرار بگیرد.
 
سر‌مربی تنها‌نماینده استان در لیگ برتر فوتسال امسال هم مجتبی عباسی، یکی دیگر از همکاران و رفقای خود در منطقه‌۵ آموزش‌و‌پرورش را به کادر فنی تیم اضافه کرد تا بدین‌ترتیب همه اعضای این کادر، معلمان ورزش و همکاران قدیمی و جدید مرتضایی شوند؛ اتفاقی که در لیگ برتر فوتسال اگر نگوییم بی‌نظیر، دست‌کم به‌جرئت می‌توان گفت کم‌نظیر است. نکته جالب اینکه از این جمع چهارنفره معلمان کادر فنی فرش آرا فقط محسن ودوود است که سابقه بازی در لیگ فوتسال در رده‌های مختلف را دارد و ۳ نفر دیگر مستقیم وارد دنیای مربیگری فوتسال شده‌اند.
 
باید دید در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که قرار است با شرایط ویژه‌ای برگزار شود، کادر آموزش‌و‌پرورشی فرش‌آرا می‌تواند رؤیا‌ی قهرمانی تیمی از مشهد در این مسابقات را به واقعیت تبدیل کند؟! همه این‌ها در‌حالی است که لیگ برتر فوتسال با‌وجود اعلام شروع در مهرماه به احتمال زیاد عقب خواهد افتاد و این فرصت خوبی برای تیم‌ها از‌جمله فرش‌آرا فراهم می‌کند تا تیم هایشان را مهیای حضور در مسابقات کنند؛ مسابقاتی که قابل پیش‌بینی است به‌دلیل شرایط خاص برگزاری آن با حواشی زیادی همراه خواهد شد.
 
مجید مرتضایی برای هفتمین‌بار قرار است هدایت تیم فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال را برعهده بگیرد. او سال گذشته با این تیم موفق شد در دور گروهی در جایگاه سوم قرار بگیرد، اما در مرحله پلی‌آف اول مسابقات به تیم سن‌ایچ ساوه باخت و از حضور در جمع ۴ تیم نهایی لیگ بازماند. تیم فوتسال فرش‌آرا از سال‌۱۳۹۰ در لیگ حضور داشته که در این مدت ۶ فصل سر‌مربی تیم مجید مرتضایی بوده و در ۳ فصل دیگر حمید بی‌غم، محسن خبیری و محسن حسن‌زاده سر‌مربی این تیم بوده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->