گلکسی A72 اولین گوشی سامسونگ با دوربین پنج گانه به زودی رونمایی می‌شود فعال‌سازی اینترنت 5G برای کاربران خانگی تا پایان امسال بازی‌های آنلاین در ایران ۳۲ میلیون مخاطب دارند چرا پیام‌های تبلیغاتی تلفن همراه حذف نمی‌شوند؟ رونمایی از اولین تلویزیون هوشمند SLED جهان ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان مودم و موبایل آی‌فون 12 مینی اپل با نمایشگر اولد ۵.۴ اینچی به بازار عرضه خواهد شد کنترل‌های جدید ایکس باکس رونمایی شد اعتراض برای دریافت قبوض نجومی اینترنت + فیلم گوگل، مرورگر کروم را از سیستم‌عامل کروم مجزا می‌کند شکایت کاربران از اختلال اینترنت تریلر جدید بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time و نمایش گیم‌پلی بازی مدل جدیدی از گوشی گلکسی اس ۲۰ به زودی عرضه می‌شود رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی اختلال شبکه موبایل اپراتورها تا ۳ روز دیگر رفع می شود نسخه جدید ویندوز ۱۰ ماه آینده عرضه می‌شود ترکیب استارتاپی فناوری با دفتر مشق مشخصات تبلت «گلکسی تب اکتیو۳» با باتری ۵۰۵۰ میلی آمپری فاش شد تشخیص موفقیت‌آمیز زلزله ۴/۵ ریشتری توسط سیستم لرزه‌نگار اندروید
خبر ویژه

نگاهی به شماره جدید نشریه PC Pro | نوامبر ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۴۳۰۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
نگاهی به شماره جدید نشریه PC Pro | نوامبر ۲۰۲۰
تیم دانتن، سردبیر نشریه PC Pro، در یادداشت ورودی شماره جدید خود با اذعان به کمبود خبر‌های خوب می‌نویسد این روز‌ها به ویژه در امور اقتصادی خبر خوبی نمی‌بینید مگر آنکه سهام دار یکی از ۴ غول دنیای دیجیتال باشید.
نجفی | شهرآرانیوز - مجموع درآمد‌های چهارماهه دوم شرکت‌های آلفابت، آمازون، اپل و فیسبوک به عدد خیره کننده ۲۸ میلیارد دلار رسیده است که نشان از جایگاه فناوری در اقتصاد دنیای پساکرونا دارد. از جمله دیگر تغییراتی که دنیای کووید ۱۹ به ارمغان آورده است تغییر رژیم تفریحی افراد در سراسر جهان است.
 
دک پونتین، از مقاله نویسان نشریه PC Pro، با طرح این سؤال که «هنر ادامه دارد، اما چه کسی برای آن هزینه می‌کند؟» به بررسی عرضه مجازی هنر‌های مختلف پرداخته است. او معتقد است حقیقت تلخ در تفاوت روان شناسی هزینه کردن برای تفریحات مجازی با تفریحات هنری زنده است. انتقال نیافتن احساس، هم نوایی جمعی و هزینه‌های متفاوت دسترسی مجازی از جمله مؤلفه‌هایی هستند که رژیم مصرفی تفریحی کاربران را تغییر می‌دهند و در چنین بازاری، هنر و استعداد به تنهایی نمی‌توانند به بقا ادامه دهند.
 
این روز‌ها کاربران فضای مجازی به سادگی پرسیدن یک سؤال می‌توانند هر آنچه می‌خواهند از گوگل، الکسا یا دیگر دستیار‌های مجازی بپرسند و به سرعت جواب بگیرند. اما آیا این فرایند احساس کاذب اطمینان ایجاد می‌کند؟ اگر ماشین‌های هوشمندی که از آن‌ها سؤال می‌کنیم پاسخ را ندانند چه می‌شود؟ سارا کیدنر، خبرنگار PC Pro، برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها به بررسی منابع مورد استفاده این ابزار‌ها پرداخته است. برای نمونه، مشخص شد که اپل و آماوزن هردو از منابع گوگل استفاده می‌کنند و در پاسخ به سؤال ساده هوا امروز چطور است، جواب کاملا یکسانی دارند. او در آزمایش دیگری دستیاران صوتی را با ۱۸۰ سؤال در امور تجاری مورد آزمایش قرارداد و نتایج ناامید کننده دریافت کرد. تنها ۳۵ درصد از پاسخ‌ها قانع کننده و صحیح بودند. پژوهش‌های دیگر نیز نشان می‌دهند کاربران از این دستیار‌ها صرفا برای موارد جزئی استفاده می‌کنند و باید برای اطمینان از پاسخ‌های دریافتی، باز هم پاسخ‌ها را دوباره و چندباره بررسی کنند.
برچسب ها: فناوری مجازی علم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}