نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
سرخط خبرها

پیش بینی قیمت طلا در ماه‌های آینده

  • کد خبر: ۴۳۰۹۴
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
  • ۵
پیش بینی قیمت طلا در ماه‌های آینده
دبیر اتحادیه طلای تهران: با توجه به پیش‌بینی انس جهانی طلا و رسیدن آن به نرخ دو هزار و ۲۰۰ دلار تا پایان سال میلادی به نظر می‌رسد که قیمت طلا در بازار ارزان نخواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، با نوسان قیمت دلار قیمت طلا دوباره اوج گرفت. حال با توجه به تحلیل کارشناسان بین‌المللی مبنی بر افزایش قیمت انس جهانی طلا آیا قیمت طلا در پاییز ارزان می‌شود؟

دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا در پاییز ارزان خواهد شد؟  گفت: با توجه به پیش‌بینی انس جهانی طلا و رسیدن آن به نرخ دو هزار و ۲۰۰ دلار تا پایان سال میلادی به نظر می‌رسد که قیمت طلا در بازار ارزان نخواهد شد. از سوی دیگر ما در بازار داخلی با نوسان قیمت دلار رو به رو هستیم و همین مساله نیز ممکن است در افزایش یا کاهش قیمت طلا اثرگذار باشد. آنچه پیش‌بینی می‌شود، این است که قیمت طلا در دو ماه آینده روند نوسانی پیش‌رو داشته باشد.

نادر بذرافشان افزود: دیروز با افزایش قیمت دلار قیمت سکه ۱۳ میلیون تومان شد، اما به یک‌باره با کاهش میزان تقاضا قیمت آن ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد و قیمت سکه به قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. هر چند که قیمت انس جهانی نیز دیروز ثابت ماند و با قیمت یک هزار و ۹۵۰ دلار معامله شد، اما نوسان قیمت دلار در افزایش قیمت طلا بی‌تاثیر نیست.

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه نیز با قیمت شش میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته شده است. هر قطعه ربع سکه نیز با قیمت سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شده است.
 
منبع: تجارت‌نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
3
13
همش دست خودتونه از رییس اتحادیه تا بقیه بالا بردن طلا رو خودتون ‌انجام میدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
1
8
کار کار خودتونه بزرگوار،اما میگم ببرید بالا اصلا ببرید تا گرمی 3 4 یا 5میلیون هرچی بیشتر بهتر،نه اینکه طلا دارم میخوام بفروشم نه،پول ندارم طبق رسم و رسوم غلط ما ایرانی ها برای ازدواج از ب بسم الله تا روزی که ملک الموت بیاد سراغم برای عروس خانم طلا بخرم ندارم بخدا ندارم ندارم ندارم حقوقم کفاف نمیده با حقوق یه ماه من با حذف اجاره خونه و بقیه هزینه ها ربع گرم هم نمیشه خرید
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
2
9
انقد ببرید بالا تا خیالمون راحت شه که نمیتونیم بخریم نیاید بگید امارازدواج اومده پایین امارا شماها میارید نگید ازدواج اسان مگه من پسرمجرد بدم میاد اسان ازدواج کنم شمادختری ک ازدواج لسان قبول داره رو پیدا کن من با سر میرم میگیرم وقتی از پس خرج خودم برنمیام چرا دختر مردم بدبخت کنم مجرد می مونم با حقوق بخورو نمیر خودم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
11
انقد ببرید بالا تا خسته شید این بازی رو خودتون راه انداختن پایین و بالا کردن هرچیزی هم دسته خودتونه فکر نکنید نمیفهممیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
1
4
منم موافقم همه چی دست خودشون اینقدر قیمت طلارو ببرید بالا تا جان از کف بدهید جامعه رو دارن به گند میکشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->