بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نفوذ سامانه بارشی به هفت استان کشور

  • کد خبر: ۴۴۴۵۶
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
نفوذ سامانه بارشی به هفت استان کشور
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از نفوذ سامانه بارشی به هفت استان کشور و بارندگی گاهی رگبار و رعد و برق و کاهش دما حدود ۴ تا ۷ درجه سلسیوس و مواج شدن دریا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان هواشناسی با صدور هشداری از نفوذ سامانه بارشی به هفت استان کشور و بارندگی گاهی رگبار و رعد و برق و کاهش دما حدود ۴ تا ۷ درجه سلسیوس و مواج شدن دریا خبر داد.

براساس هشدار سازمان هواشناسی، یکشنبه (۶ مهر ماه) بارندگی گاهی همراه با رگبار و رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و کاهش دما بطور متوسط حدود ۴تا ۷ درجه سلسیوس در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

تداوم این شرایط جوی تا روز دوشنبه (۷ مهر ماه) در ارتفاعات گیلان ،مازندران، گلستان ، خراسان شمالی،شمال خراسان رضوی، شرق تهران بویژه در ارتفاعات و شمال سمنان دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است در چنین شرایطی آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها پیش‌بینی می‌شود. از این رو احتیاط در تردد جاده‌ای و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، کنترل و بازگشایی آبروها، اتخاذ تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات کشاورزی دپو شده همچنین برای فعالیت‌های کوهنوردی توصیه می‌شود.

زمانی که سازمان هواشناسی هشدار زرد رنگ صادر می‌کند به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->