نقشه ترامپ برای کسب رأی سیاه‌پوستان آمریکا

  • کد خبر: ۴۴۶۲۸
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
نقشه ترامپ برای کسب رأی سیاه‌پوستان آمریکا
رئیس جمهور آمریکا طرحی با عنوان پلاتین دارد که هدف آن کسب آرای سیاه‌پوستان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است.
به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ روز جمعه در فاصله کمتر از دو ماه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نوامبر طرحی را با هدف کسب آرای سیاه‌پوستان رونمایی و معرفی کرده است.

بر اساس این گزارش بخش اصلی طرح موسوم به «پلاتین»، تمدید برنامه‌های اقتصادی با هدف تقویت جامعه سیاه‌پوستان خواهد بود که در دوره نخست ریاست جمهوری ترامپ اعلام شده است.

ترامپ قصد دارد ۵۰۰ میلیارد دلار سرمایه برای جامعه سیاه‌پوستان و سایر رنگین‌پوستان آمریکایی اختصاص دهد تا بتواند نظر مثبت آن‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ جلب کند.

یکی از اهداف این طرح، تروریستی اعلام‌کردن گروه سفیدپوست افراطی موسوم به «کوکلاکس کلان» و گروه چپگرای «انتیفا» است.

ترامپ در سخنانی در شهر آتلانتا گفت: معترضان در این کشور قصد دارند نظام سرمایه‌داری را نابود کنند. هدف اصلی «جنبش حامی جان و زندگی سیاه‌پوستان»، از بین‌بردن ساختار و اساس خانواده، پلیس، زندان ها، امنیت مرز‌ها و نظام سرمایه‌داری است.

ترامپ برای جلب نظر مساعد سیاه‌پوستان وعده داده است تا روز رهایی سیاه‌پوستان از دوران بردگی و تمام‌شدن جنگ‌های داخلی در ایالات متحده را روز جشن ملی اعلام کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از دمکرات‌ها گفت: آن‌ها رأی‌‎دهندگان سیاه‌پوست را دست‌کم گرفته‌اند. من در طول دوره ریاست جمهوری‌ام از آنچه جو بایدن در طول ۴۷ سال کار سیاسی برای سیاه‌پوستان انجام داده، بیشتر خدمت و فعالیت کرده‌ام.

ترامپ افزود: طرح پلاتین فرصت، امنیت، عدالت و رفاه و آسایش بیشتری را برای سیاه‌پوستان در پی خواهد داشت.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->