حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

۴ طلا و یک رکوردشکنی دختران مشهدی‌ در پایان مرحله نخست لیگ نوجوانان و جوانان دوومیدانی

  • کد خبر: ۴۴۸۰۸
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۴ طلا و یک رکوردشکنی دختران مشهدی‌ در پایان مرحله نخست لیگ نوجوانان و جوانان دوومیدانی
۴ مدال طلا و یک رکوردشکنی ملی از‌سوی دختران مشهدی در لیگ نوجوانان و جوانان دوومیدانی کسب شد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بعد از غیبت تلخ نماینده مشهد در لیگ بزرگ‌سالان دوومیدانی بانوان در فصل جدید، مشهد نتوانست در لیگ نوجوانان و جوانان نیز تیمی راهی مسابقات کند. هیئت خراسان رضوی مدعی است وضعیت بغرنج مالی را پشت‌سر می‌گذارد و به‌همین‌دلیل نتوانسته‌اند تیم بانوان را به لیگ اعزام کنند و ورزشکاران استان مجبور شده‌اند برای تیم‌های دیگراستان‌ها به میدان بروند. با‌این‌حال همانند لیگ بزرگ‌سالان که حمیده جوان، سرمربی مشهدی تیم خرم‌آباد را در دست گرفت و توانست چند ورزشکار مطرح استان راه به تیم پلیمر ببرد، در لیگ نوجوانان و جوانان نیز همین اتفاق افتاد و دوباره مشهدی‌ها با پیراهن همین تیم به میدان رفتنند و حتی رکورد زدند. دیگر‌ورزشکاران مشهدی هم جذب چند تیم دیگر شدند.
 
امسال برای اولین‌بار بود که ۲۳ تیم در این لیگ شرکت می‌کردند. ۸ تیم باشگاهی و ۱۵ تیم استانی شرکت کرده بودند و از بین ۳ استان خراسان فقط خراسان رضوی غایب بود. ۲۵۰ دوومیدانی‌کار در ورزشگاه آفتاب انقلاب رقابت کردند که در نهایت شهرداری اردکان با بیشترین امتیاز پیشتاز است و تیم دختران پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۷ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز و ۱۱۱.۵امتیاز نایب‌قهرمان شد. اتفاق خوب دیگر این مسابقات تقدیر از پیش‌کسوتان دوومیدانی بانوان بود و از مریم صدارتی، بانوی مشهدی و رکورددار ایران و نیز پدیده بلوری‌زاده به پاس سال‌ها تلاش و افتخار‌آفرینی تقدیر شد. لیگ را نیز به یاد مرحوم توران شادپور که ۴۵ سال دارنده رکورد پرش طول ایران بود، نام‌گذاری کردند.
 
حدیثه رئوف، دونده مشهدی در ماده ۳۰۰۰ متر با پیراهن پلیمر با ثبت زمان ۱۰:۴۵.۴۸رکورد نوجوانان را که با زمان ۱۰:۴۸.۸۳ در اختیار فاطمه جعفری بود، شکست. فاطمه محیطی‌زاده از تیم پلیمر در پرش ارتفاع حد نصاب ۱.۶۶ متر را ثبت کرد و رکورد ملی سابق این ماده در رده سنی نوجوانان را که با حد نصاب ۱.۶۵ در اختیار زهرا نبی‌زاده بود، پس از ۲۱ سال شکست. تکتم دستاربندان، ورزشکار مشهدی، از تیم پلیمر خلیج فارس در ماده ۸۰۰ متر به عنوان قهرمانی رسید و طلا گرفت. در ۳۰۰۰ متر حدیثه رئوف سوم شد.
 
در ۳۰۰۰ متر بامانع، اما دونده مشهدی دیگری توانست به قهرمانی برسد. فاطمه سیما‌شادکام از پلیمر با اختلاف زیاد از حریفان مدال طلای این ماده را کسب کرد. مهلا محروقی، ورزشکار خراسانی، نیز در پرتاب دیسک عملکرد درخشانی داشت و توانست با پیراهن تیم شهرداری اردکان عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. در ماده ۴‌در‌۱۰۰ متر امدادی تیم پلیمر خلیج فارس با حضور دوندگان مشهدی طلای این مرحله را از آنِ خود کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->