نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رکورد شکنی لیلا حیدری در مرحله اول لیگ باشگاه‌های دوچرخه‌سواری بانوان

  • کد خبر: ۴۴۴۹۹
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
رکورد شکنی لیلا حیدری در مرحله اول لیگ باشگاه‌های دوچرخه‌سواری بانوان
لیلا حیدری، رکاب‌زن مشهدی در مرحله اول لیگ باشگاه‌های دوچرخه‌سواری بانوان رکوردشکنی کرد
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دوچرخه‌سواران مشهدی در لیگ بانوان کشور درخشیدند و رکوردشکنی کردند.
مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری پیست و جاده بانوان با حضور ۱۳ تیم و ۵۵ دختر دوچرخه‌سوار از سراسر کشور در تهران آغاز شد. این رقابت‌ها در قالب ۱۰ ماده و با حضور ۲ رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان از صبح پنجشنبه آغاز شده و تا صبح امروز شنبه پیگیری می‌شود. تیم‌ها در بخش‌های استقامت جاده، تیم اسپرینت، اسکرچ، کایرین، ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر، ۲ کیلومتر، ۳ کیلومتر، دور امتیازی و تایم‌تریل رقابت می‌کنند.

در ابتدا رقابت‌های جاده بانوان در پارک جنگلی چیتگر تهران با قهرمانی ماندانا دهقان بالاتر از مریم جلالیه و ساجده سیاحیان همراه بود. دهقان پس از حضور در کشور‌های خارجی در سال‌های اخیر این‌بار در لیگ داخلی ظاهر شد و توانست بالاتر از مریم جلالیه، دوچرخه‌سوار ملی‌پوش و ساجده سیاحیان، رکاب‌زن تیم ملی جوانان بایستد. جلالیه و سیاحیان برای تیم هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان رکاب می‌زنند. در این بخش مشهدی‌ها به عناوین برتری نرسیدند، اما درخشش دختر رکاب‌زن مشهد تمام نگاه‌ها را به پیست جلب کرد.

امسال نماینده شهر با نام باشگاهی آسمان آبی مشهد با ورزشکارانی بومی راهی مسابقات شده است. در مسابقات پیست سرعت بانوان در رده سنی جوانان و در ۵۰۰ متر لیلا حیدری از تیم آسمان آبی مشهد توانست با زمان ۳۸/۵۰ ثانیه علاوه بر کسب قهرمانی، رکورد مسابقات را نیز جابه‌جا کند. دیگر‌هم‌تیمی مشهدی او یکتا غلامرضایی از آسمان آبی نیز دوم شد و فاطمه دادگر از هیئت قزوین توانست بر سکوی سوم قرار بگیرد. موضوع جالب‌توجه تکرار همین نتایج در مسابقات استانی بود که هفته گذشته در مشهد برگزار شد و در ۵۰۰ متر استان، حیدری قهرمان و یکتا غلامرضایی نایب‌قهرمان شد. همچنین در ادامه رقابت‌ها خواهر دیگر مشهدی یعنی یگانه غلامرضایی در ۵۰۰ متر بزرگ‌سالان لیگ کشور عنوان سومی این ماده را از آن خود کرد.
در‌حالی حیدری رکورد‌شکنی ۵۰۰ متر را ثبت کرد که معتقد است در تمرینات بار‌ها به این رکورد دست یافته است.
 
این جوان قهرمان مشهدی در این دوره از رقابت‌های پیست پس از کسب این عنوان گفت: من ۴ سال است که به‌طور‌حرفه‌ای رکاب می‌زنم. در این مدت در مسابقات زیادی حضور داشتم، اما واقعا این مسابقات یکی از سخت‌ترین مسابقاتی بود که انجام دادم و خیلی خوش‌حالم که توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.
او ادامه داد: من سال گذشته در همین مسابقات رکورد ۳۹ را زده بودم و امسال با توجه به تمرینات و مسابقه‌ای که چند وقت پیش در مشهد برگزار شد و بازهم رکورد خوبی زده بودم، تصور می‌کردم که بتوانم عنوان قهرمانی و رکورد‌شکنی این مسابقات را داشته باشم. من در تمریناتم بار‌ها رکورد ۳۸/۵۰ را زده بودم، اما به‌هر‌حال هر مسابقه‌ای شرایط خودش را دارد و امروز خیلی خوش‌حالم که توانستم این رکورد شکنی را داشته باشم.

افتخار‌آفرینی دیگر توسط تیم اسپرینت جوانان رقم خورد و تیم آسمان آبی مشهد قهرمان شد. در این تیم هم لیلا حیدری و یکتا غلامرضایی رکاب زدند و به‌عنوان اولی رسیدند. تیم هیئت قزوین هم با فاطمه دادگر و حنانه دادگر به‌عنوان دومی دست یافت و در ادامه فاطمه قاسمی و نازنین صفائی از هیئت البرز هم به مقام سومی مسابقات رسیدند. در رده بزرگ‌سالان تیم آسمان آبی مشهد قهرمانی را از دست داد، اما به‌عنوان تیم نایب‌قهرمان خط پایان را پشت‌سر گذاشت. پس از تیم هرمزگان، آزاده مزاری و یگانه غلامرضایی با نام تیم مشهد دوم شدند.

رقابت‌های اسکرچ رده جوانان نیز برگزار شد که بازهم دوچرخه‌سواری از آسمان آبی مشهد توانست سکوی اول را به خود اختصاص دهد. ساناز ایرانمنش قهرمان شد و پس از او دوچرخه‌سوارانی از تیم هیئت قزوین دوم و سوم شدند. در رده بزرگ‌سالان اسکرچ مشهدی‌ها عنوان برتری کسب نکردند.
در بخش دوچرخه‌سواری تعقیبی انفرادی جوانان نیز ۲ عنوان دیگر برای تیم آسمان آبی مشهد کسب شد. پس از اینکه حنانه دادگر از تیم هیئت قزوین به مقام قهرمانی رسید، یکتا غلامرضایی از تیم آسمان آبی دوم شد و عنوان سوم را نیز ساناز ایرانمنش از تیم آسمان آبی کسب کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->