کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

وضعیت لنگ‌درهوای «قورباغه»

  • کد خبر: ۴۴۹۰۲
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
وضعیت لنگ‌درهوای «قورباغه»
با اینکه دیروز، ۶ مهر، خبر دریافت پروانه نمایش سریال «قورباغه» منتشر شد، امروز سازمان سینمایی این خبر را تکذیب کرد تا اولین سریال هومن سیدی هم‌چنان وضعیت نامشخصی داشته باشد.

شهرآرانیوز - روز پیش پس از مدت‌ها خبری از دریافت پروانه نمایش و انتشار «قورباغه» در آبان‌ماه به گوشمان رسید. انتشار اولین پوستر رسمى این سریال هم این خبر را تأیید می‌کرد. اما امروز محمدرضا فرجی، مدیرکل نظارت بر عرصه و نمایش سازمان سینمایی، خبر صدور پروانه نمایش «قورباغه» را تکذیب کرد: از سوی سازندگان «قورباغه» تقاضای بازبینی به ارشاد داده شده است و در همین راستا ۶ قسمت اولیه سریال نیز ارائه شده است. بازبینی هم در دستور کار شورا قرار گرفته است، اما پروانه به معنای صدور هنوز انجام نشده، ولی در دستور کار قرار دارد.

 

وضعیت لنگ‌درهوای «قورباغه»

 

دو روز پیش روزنامه «صبح نو» در گزارشی نوشته بود دلیل توزیع‌نشدن «قورباغه» دعوا و اختلاف بر سر میزان مالکیت آن است: 

 

ظاهراً طبق قرارداداولیه مالکیت و بستر پخش «قورباغه» سامانه نماوا بوده است. نماوا رقمی بین ۱۵تا ۱۸میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه کرده است،  اما حالا علی اسدزاده، تهیه‌کننده «قورباغه» با نماوا به اختلاف خورده است. اختلاف اصلی اسدزاده و نماوا بر سر درصد مالکیت سریال است. درباره جزئیات مالی این پروژه و اینکه آیا تمام رقم ذکر شده تاکنون پرداخت شده یا نه خبر دقیقی وجود ندارد اما ظاهراً برخی از بازیگران و عوامل تولید هنوز با پروژه تسویه حساب نکرده‌اند. حالا باید منتظر بود تا تکلیف پخش این سریال مشخص شود؛ حالا با مذاکره و توافق طرفین یا ارجاع به داوری.

 

بعد از انتشار این گزارش روابط عمومی سریال واکنشی محکم به روزنامه «صبح نو» و این خبر نشان داد:

 

«خبر منتشرشده راجع به سریال قورباغه سراسر دروغ و کذب است و قطعا شکایت قضایی انجام خواهد گرفت. متاسفانه افرادی با هدف تخریب در آستانه پخش سریال شروع به دروغ‌پردازی نموده‌اند از جمله پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده است منشا این شیطنت‌هاست» 

 

فرجی هم صادرنشدن پروانه نمایش به علت اختلافات مالکیتی را تکذیب کرد و گفت: اختلاف دارند ولی این موضوع نافی صدور پروانه نمایش نخواهد شد و بناست مشکل از طریق حکم رفع شود.

 

اما داستان حاشیه‌های پخش این سریال به اینجا ختم نشد؛ چون علی اسدزاده، تهیه‌کننده قورباغه، با لحنی تند به صاحبان یکی از سامانه‌های مشهور نمایش خانگی تاخت و در متنی عجیب در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

«فیلیمو من رو عصبانی نکن و نذار دهنم رو باز کنم! یادته می‌گفتی تو نخری هیچکس سریال رو نمی‌خره؟ حالا چرا به التماس نتیجه نگرفتی، به تخریب رسیدی؟»

 

محمدجواد شکوری، مدیرعامل «صبا ایده» که فیلمیو یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آن است، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری مهر درباره منشا اختلاف با تهیه کننده سریال قورباغه گفت: 

 

 ایشان به ما فحش داده‌اند! باید از ایشان این مساله را بپرسید. ایشان جوان است و به نظرم سوءتفاهماتی برایش ایجاد شده، البته دوست داشتیم کمی حرفه‌ای‌تر برخورد کنند. یک سوتفاهم بود که متاسفانه غیرحرفه‌ای بیان کردند.



هومن سیدی در اولین تجربه سریال‌سازی‌اش از نويد محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسينى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره‌های جدید استفاده کرده است. فیلمبرداری «قورباغه» هم در ۱۶ قسمت انجام شده است. هنوز نام پلتفرم  پخش‌کننده و تاریخ دقیق نمایش این سریال مشخص نیست.

 

وضعیت لنگ‌درهوای «قورباغه»

 

در خلاصه داستان سریال «قورباغه» آمده است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»


تریلر سریال «قورباغه»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->