رکورد معاملات شمش طلا شکسته شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) وضعیت بازار طلا مشهد پس از انتخابات ریاست جمهوری چگونه خواهد بود؟ بررسی قیمت جدیدترین گوشی‌های موبایل دو سیم کارت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۴.۵ درصدی سوزوکی سیاز افزایش ۱۱۹ درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر | حقوق کارگران طی ۳ سال گذشته متناسب با تورم افزایش یافت قیمت انواع خودرو‌های داخلی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | ادامه روند کاهش قیمت‌ها شرایط دریافت ارز اربعین ۱۴۰۳ اعلام شد | خرید دینار از بانک مرکزی با صرفه دومیلیون‌تومانی نسبت‌به بازار آزاد روی خوش بورس برای دومین روز متوالی | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) مروری بر قواعد محاسبه و پرداخت اجاره‌بها | کرایه خانه را چگونه بپردازیم؟ سکه طرح جدید در مشهد ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | هیجان دیروز فروکش کرد سقف ثبت سفارش بازرگانان جدید ۱۰۰ هزار دلار شد هشدار بازرسی مشهد به مشاوران املاک بدون پروانه‌کسب: اجازه تبلیغات ندارید حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله امروز، ۱۷ تیرماه، برگزار می‌شود + جزئیات فروش فوق‌العاده سایپا (خودرو کوییک GXR-L) از روز سه‌شنبه (۱۹ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات آغاز ثبت سفارش خودرو‌های وارداتی برای جانبازان از امروز یکشنبه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) + لینک سامانه انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی  استقبال بازارهای مالی از رئیس جمهور | بورس سبز پوش شد پاسخ به سوالات در مورد «طرح طبقه‌بندی مشاغل» | شرایط پرداختِ مابه‌التفاوت به کارگران چیست؟ نرخ امروز میوه و صیفی‌جات اعلام شد | کدو و بادمجان مناسب غذا‌های تابستانی را چند بخریم؟ (۱۷ تیر ۱۴۰۳) مطالبه‌های کارگران از رئیس‌جمهور منتخب نرخ سود بین‌بانکی کاهشی شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) نخستین قرارداد پولی میان ایران و روسیه امضا شد زمان برگزاری پانزدهمین حراج سکه طلا مشخص شد | متقاضیان چقدر واریز کنند؟ با ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان نقدینگی چه موبایل‌هایی می‌توان خرید؟ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) واکنش مثبت ۸۸ هزار واحدی شاخص بورس به پایان انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT

  • کد خبر: ۴۴۹۵۷
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
فورد به طور رسمی از مدل پرچمدار فورد موستانگ Mach-E GT پرده برداری کرد. طبق ادعای فورد در حال حاضر هیچ یکی از کراس‌اور‌های برقی بازار شتاب‌گیری سریع‌تری به نسبت این مدل ندارند.
به گزارش شهرآرانیوز،فورد به طور رسمی از مدل پرچمدار فورد موستانگ Mach-E GT پرده برداری کرد. طبق ادعای فورد در حال حاضر هیچ یکی از کراس‌اور‌های برقی بازار شتاب‌گیری سریع‌تری به نسبت این مدل ندارند.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
فورد قرار است در انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی این مدل را در بازار اروپا عرضه کند و طبق ادعای این شرکت Mach-E GT برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۳.۷ ثانیه زمان احتیاج دارد. این زمان در حدود ۰.۵ ثانیه سریع‌تر از دیگر رقبای اصلی آن یعنی جگوار I-Pace و پولستار ۲ است.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
با این وجود به نظر می‌رسد که تسلا مدل Y Performance که هنوز به طور رسمی توسط تسلا معرفی نشده است به تنها ۳.۵ ثانیه زمان برای رسیدن به این سرعت احتیاج دارد که سریع‌تر از موستانگ Mach-E خواهد بود.

فورد موستانگ Mach-E از دو موتور الکتریکی یکی بر روی محور جلو و دیگری بر روی محور عقب سود می‌برد که در مجموع توانایی تولید ۴۵۹ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارند. نیرو رسان این دو موتور یک بسته باتری به ظرفیت ۸۸kWh است که برد حرکتی این مدل را به ۵۰۰ کیلومتر می‌رساند.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
Mach-E از چرخ‌های ۲۰ اینچی، کلیپر ترمز قرمز رنگ و همینطور دو رنگ اختصاصی بدنه نارنجی و آبی بهره می‌برد. همچنین سیستم تعلیق مغناطیسی با قابلیت تطبیق نیز به صورت استاندارد در این مدل وجود دارد.

طبق ادعای شرکت فورد این محصول با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع می‌تواند برای خریداران گزینه بسیار جذابی باشد و به مدد عملکرد بالای آن به خوبی از پس انتظارات مشتریان موستانگ بر خواهد آمد.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
فورد در زمان فروش امکان شارژ رایگان ۵ ساله را برای خریداران موستانگ Mach-E فراهم خواهد کرد. در حال حاضر بیش از ۱۵۵ هزار محل شارژ در سرتاسر اروپا امکان شارژرسانی به این محصول را خواهند داشت.

پیش از این فورد از یک مدل خاص مجهز به ۷ موتور الکتریکی با حداکثر قدرت ۱۳۹۹ اسب بخار پرده برداری کرده بود تا قدرت مهندسی خود در زمینه ساخت محصولات تمام برقی را به رخ رقبای خود بکشد.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
 
بسیاری از طرفداران شرکت فورد انتخاب نام موستانگ برای اولین محصول برقی تولید انبوه این شرکت آن هم خودرویی که یک کراس‌اور سایز متوسط است را نادرست می‌دانند، اما به نظر می‌رسد فورد قصد دارد در آینده نه چندان دور موستانگ اصلی را نیز مجهز به قوای محرکه تمام الکتریکی کند و در نتیجه فصل جدیدی از این نام تاریخی رقم خواهد خورد.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->