معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

راهنمای خرید برلیانس H330 و H320 کارکرده

  • کد خبر: ۳۹۶۰۶
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
راهنمای خرید برلیانس H330 و H320 کارکرده
چند سالی می‌شود که سایپا (پارس خودرو) به همکاری با کمپانی برلیانس روی آورده و در گام های نخست، به ارائه کراس اوور v5 و سری H300(هاچبک و سدان) متعلق به این خودروساز چینی، اقدام نمود.

به گزارش شهرآرانیوز، کمپانی «برلیانس آتو» در سال 1992 میلادی توسط «یانگ رونگ» بنیان نهاده شد و تا سال 2002 در بحث تولید مینی‌بوس فعال بود.

این شرکت در سال 2003 با کمپانی ب ام و آلمان قرارداد همکاری امضا نمود که در نتیجه آن، مونتاژ محصولات برند آلمانی در کشور چین به برلیانس سپرده شد.

به همین علت است که بسیاری از ما وقتی با تولیدات برلیانس به ویژه مدل‌های ‏H330/320 و کراس اوور برلیانس وی5 مواجه می‌شویم، ناخودآگاه خاطره خوش محصولات برند آلمانی در ذهنمان جرقه می‌زند؛ البته پر واضح است که مقایسه این دو با هم، به هیچ روی محلی از اعراب نداشته و نخواهد داشت.

راهنمای خرید برلیانس H330 و H320 کارکرده

چند سالی می‌شود که سایپا (پارس خودرو) به همکاری با کمپانی برلیانس روی آورده و در گام های نخست، به ارائه کراس اوور v5 و سری H300(هاچبک و سدان) متعلق به این خودروساز چینی، اقدام نمود.

کراس اوور v5 از همان ابتدا به دلیل قیمت بسیار بالا، نام آشنا نبودن برند سازنده برای مشتری ایرانی و در نتیجه عدم اعتماد به آینده این محصول گرانقیمت، با شکست مواجه شد.

اما دیگر عضو خانواده برلیانس یعنی سری H300 که در قالب کلاس بدنه هاچبک (H320) و سدان (H330) به بازار ایران راه یافته بود، توانست به تدریج راه خود را در کشورمان پیدا کرده و به پارکینگ منزل بسیاری از خانواده های ایرانی راه یابد.

عرضه نسبتا گسترده، خدمات پس از فروش تقریبا متناسب، قیمت معقول و پاره‌ای عوامل دیگر دست به دست هم داد تا سری H300 علی‌رغم کمبودهایی که داشت، بتواند خود را در سبد خودرویی مشتری ایرانی جای دهد.

راهنمای خرید برلیانس H330 و H320 کارکرده

در ابتدا از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 1.5 لیتر برای نیروبخشی به برلیانس H330/320  بهره گرفته شد.

توان خروجی این پیشرانه 1.5 لیتری به عدد 103اسب بخار و گشتاور حاصل نیز به رقم 138نیوتن‌متر محدود می‌شد؛ اما مدتی بعد پارس خودرو تصمیم به ارتقای قوای فنی خانواده h300 گرفت.

برای این منظور، پیشرانه 1.65 لیتری با قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن متر را جایگزین نسخه قبلی نمود تا بدین ترتیب، گلایه‌هایی که برخی از مشتریان در خصوص کافی نبودن قوای محرکه برلیانس سری 300 داشتند، تا حدی برطرف گردد.

در این بین از هر دو نوع جعبه دنده اتومات و دستی به منظور انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های جلو بهره گرفته شد.

همانطور که اطلاع دارید بازار خودرو کشورمان در ماه‌های اخیر با تلاطم قیمتی نسبتا شدید مواجه شد که نتیجه آن به افزایش بهای بسیاری از محصولات داخلی و خارجی منجر گردید.

نکات مثبت

  • ظاهر مناسب
  • هندلینگ مناسب
  • مشخصات فنی قابل قبول در نسخه 1.65 لیتری
  • فضای جادار
  • امکانات قابل قبول

نکات منفی

  • کیفیت کابین پایین
  • سواری نسبتا خشک
  • کمبود نسبی قطعات یدکی در بازار
  • موتور 1.5 ضعیف
  • نامشخص بودن شرایط ایمنی

در این مطلب سعی داریم تا قیمت نسخه های مختلف برلیانس h320 و h330 در بازار را به آگاهی شما مخاطبان گرامی برسانیم. بدین منظور می‌توانید به جدول زیر رجوع نمایید.

توجه: قیمت ها به طور میانگین بیان شده و اطلاعات مندرج در جدول نیز از آگهی‌های موجود در سایت‌های معتبر خرید و فروش خودرو استخراج گردیده است. تاریخ: مرداد 99

توجه: قیمت ها به طور میانگین بیان شده و اطلاعات مندرج در جدول نیز از آگهی‌های موجود در سایت‌های معتبر خرید و فروش خودرو استخراج گردیده است. تاریخ: مرداد 99

 نوع خودرو

محدوده قیمت در بازار
(تومان)

 برلیانس H320، صفر کیلومتر، اتومات موتور 1650 (قیمت جدید)

300 میلیون

 برلیانس H330، صفر کیلومتر، اتومات موتور 1650 (قیمت جدید)

320 میلیون

برلیانس H320،‏ 1.65 اتوماتیک، مدل 97، بدون رنگ، کارکرد 11 کیلومتر 

290 میلیون

برلیانس H330،‏ 1.65 اتوماتیک، بدون رنگ، مدل 97، کارکرد 32 هزار کیلومتر

295 میلیون

 برلیانس H330 ، مدل99، سفید، بدون رنگ، اتومات، صفر کیلومتر

330 میلیون

  برلیانس H330 ، مدل 96، 1.5 لیتری، اتومات، مشکی، سپر تعویض شده، کارکرد 35 هزار کیلومتر

 270 میلیون
برلیانس H320،‏ 1.5 اتوماتیک، مدل 95، بدون رنگ، کارکرد 83 کیلومتر
205 میلیون
برلیانس H320،‏ 1.65 دنده ای، مدل 99، صفر کیلومتر
260 میلیون

منبع:دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->