هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

نگاهی به شماره جدید مجله PC Pro

  • کد خبر: ۴۴۹۹۹
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
نگاهی به شماره جدید مجله PC Pro
ماهنامه PC Pro طبق رویه دیگر نشریات دنیای فناوری اطلاعات تلاش کرده است حداکثر استفاده را از جلد خود برای جذب مخاطب به کار بگیرد.
نجفی | شهرآرانیوز - علاوه بر ۴ تیتر جانبی و یک تیتر اصلی بر روی جلد این نشریه، پیشنهاد ۲ کد تخفیف نیز روی جلد آمده است تا جذب حداکثری علاقه‌مندان دنیای سخت افزار‌ها انجام پذیرد. تیتر اصلی نشریه به راز‌های مرد تعمیرکار اختصاص داده شده است که در آن PC Pro به سراغ یک تعمیرکار رایانه‌های میزی (Desktop PC) رفته است تا ۶۷ نکته برای به روز سانی آن و صرفه جویی در هزینه‌ها را آموزش دهد.
 
در ابتدای این گزارش Lee Grant تعمیرکار رایانه‌های شخصی اشاره می‌کند که با رکود اقتصادی که بر اثر شیوع کووید ۱۹ جهان را فرا گرفته است، هزینه کردن برای تعمیر PC یا به روز رسانی آن شاید آخرین اولویتی باشد که بخواهید برای آن هزینه‌ای انجام دهید. اما اگر چاره دیگری ندارید، نکاتی را برای این مسئله در نظر بگیرید. توصیه‌های او از اصول مبنایی مانند در نظر گرفتن هدف از ارتقای سیستم یا تعمیر شروع می‌شود و دامنه آن تا استفاده از دستمال کاغذی برای ارزیابی تراز بودن فن گسترده می‌شود. وی تأکید می‌کند در به روز رسانی قطعات، همگن بودن آن‌ها با دیگر قطعات اهمیت بالایی دارد و صرفا انتخاب برند‌های گران قیمت و خوش نام کفایت نمی‌کند.
 
برای نمونه، استفاده از هارد‌های SSD از رایج‌ترین راهکار‌ها برای بهبود سرعت عملکرد سیستم است که در انتخاب نوع M.۲ آن‌ها به مادربرد باید توجه کرد.
 
هواوی که همچنان به خاطر تحریم‌های آمریکا از دریافت خدمات گوگل محروم است، مدل P۴۰ pro+ را به بازار عرضه کرده است.
 
مشخصاتی شامل رم هشت گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه ۵ جی، نمایشگر AMOLED و ظـــرفیت پانصدودوازده گیگابایتی ذخیره همراه با طراحی سرامیکی بدنه، چشم پوشی از پرچم دار جدید هواوی را دشوار کرده است. در وضعیتی که محرومیت موبایل‌های پرچمدار هواوی از خدمات گوگل احتمالا خیلی از کاربران را در خرید این موبایل‌ها دچار تردید می‌کند، هواوی قصد دارد با ارائه کیفیت بالا و قیمت مناسب، حضور خود در بازار موبایل جهان را تضمین کند.
 
 
برای دانلود شماره جدید این مجله روی لینک زیر کلیک کنید:
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->