معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

«جام صلح و دوستی» با حضور تیم‌های فوتبال مهاجران افغانستانی در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۴۵۵۰۹
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
«جام صلح و دوستی» با حضور تیم‌های فوتبال مهاجران افغانستانی در مشهد برگزار شد
اختتامیه مسابقات فوتبال مهاجرین افغانستانی با عنوان «جام صلح و دوستی یادواره شهدا» با حضور جمعی از کارمندان کنسولگری این کشور و پیشکسوتان فوتبال مهاجرین در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز - حسین رحیمی مسئول فرهنگی نمایندگی افغانستان در مشهد در این مراسم با قدردانی از مسئولین ورزشی خراسان رضوی جهت فراهم ساختن زمینه ورزش جوانان مهاجر گفت: مسابقات ورزشی و بازی‌های تیمی نشان می‌دهد که با همکاری و همیاری موفقیت‌های بزرگ دست یافتنی هستند،

 

وی ادامه داد: این درس خوبی است تا ما در سمت‌های اداری ساختن کشور را از آن بیاموزیم.

 

رحیمی خطاب به ورزشکاران گفت: امیدوارم شما را در میادین بزرگ کشوری، ملی و بین‌المللی به نمایندگی از مردم افغانستان در حالی ببینم که پرچم افغانستان را به اهتزاز در آورده‌اید.

 

جام صلح و دوستی، یادواره شهدا با رقابت 18 تیم از جوانان مهاجر افغانستانی مقیم مشهد با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، بدون حضور تماشاچی برگزار شد.

 

«تیم آزادگان» به عنوان تیم اول، «تیم شهید مزاری» به عنوان تیم دوم و «تیم تکاور» به عنوان تیم سوم این دوره از مسابقات جوایز خود را دریافت کردند. همچنین «تیم میهن» برنده کاپ اخلاق این دوره از مسابقات شد.

 

برای تماشای عکس‌های در سایز بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->