کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

نماهنگ «صدای عشق»، کاری متفاوت در قالب پویانمایی

  • کد خبر: ۴۵۹۷۰
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
نماهنگ «صدای عشق»، کاری متفاوت در قالب پویانمایی
نماهنگ «عشق یعنی» با صدای محمّدحسین پویانفر کاری متفاوت در قالب پویانمایی است که مرکز بسیج صداوسیما در خانه‌ی تولیدات جوان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با هدف زنده نگهداشتن مفاهیم عاشورایی ساخته است.
جیران | شهرآرانیوز - بدون شک، شما هم می‌دانید که دوست داشتن یکی از امتیازات ما انسان‌هاست که به کلمه درمی‌آید و نوشته می‌شود. با زبان بازگو می‌شود و دهان‌به‌دهان می‌چرخد و ماندگار می‌شود. ما انسانیم. یعنی وقتی چیزی یا فردی را دوست می‌داریم، از آن دوست داشتن حرف می‌زنیم و از اینکه دیگران هم بدانند ما چرا آن فرد یا چیز را دوست داریم، احساس خشنودی می‌کنیم.

بله، انسان‌ها در زندگی‌شان راه و مرام یا افراد مختلفی را دوست دارند. دوست داشتن پدر و مادر، دوست داشتن فرزند، دوست داشتن اقوام و خویشان و آنان که جدا از اینکه به ایشان احترام می‌گذاریم، با همه‌ی وجودمان دوستشان داریم. در این دنیا دوست‌داشتنی‌ها بسیار است، امّا بعضی دوست‌داشتن‌ها آن‌قدر بزرگ و قدرتمند است که شگفتی می‌آفریند. یکی از این دوست‌داشتن‌ها عشق و ارادت به اهل بیت پیغمبر (ص) است، یعنی امامان مکتبمان. ارادت و محبّت به امام حسین (ع) و یاران باوفایش سرتاسر دنیا یکی از این شگفتی‌هاست. انگار ماه محرّم و صفر نوای دلدادگی همه این عاشقان را از سرتاسر دنیا یکی می‌کند و فریاد می‌زند.

ساخت آثار هنری جذّاب با موضوعات ارزشی و دینی برای کودکان و نوجوانان که با آن‌ها به‌خوبی ارتباط برقرار کند و تأثیرگذار هم باشد، کاری دقیق و کارشناسانه است.
 
نماهنگ «عشق یعنی» با صدای محمّدحسین پویانفر کاری متفاوت در قالب پویانمایی است که مرکز بسیج صداوسیما در خانه‌ی تولیدات جوان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با هدف زنده نگهداشتن مفاهیم عاشورایی ساخته است. این انیمیشن کوتاه که با صدای یکی از مدّاحان نام‌آشنای کشورمان آماده شده است، با نشان دادن معنای واقعی «حُبُّ الحسَین یَجمَعُنا» در قالب تصویر برای مخاطبان کودک و نوجوان و حتّی بزرگ‌سال خود کوشیده است دوستداران انسانیّت و آزادگی را که همچون ذرّات پراکنده‌ای در جهان هستند، از ۴ گوشه‌ی دنیا در کنار هم جمع کند و در مقابل چشمانمان مانند رودی به حرکت درآورد، رودی خروشان از عاشقان که نجوای جاودانه‌ی عشقی آسمانی و ملکوتی را زمزمه می‌کند. دوستداران امام حسین (ع) از شرق و غرب، با هر وسیله‌ای خود را به کربلا می‌رسانند تا به زیارت عشق شرف‌یاب شوند. در آستانه‌ی اربعین، تماشای این انیمیشن دیدنی را که صحنه‌هایی زیبا از اتّحاد در دوست داشتن را نشان می‌دهد از دست ندهید.
 
 


عشق یعنی ...

تاریخ انتشار: مهر ۱۳۹۸
 
کشور سازنده: ایران

تولید: سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز بسیج
صداوسیما در خانه‌ی تولیدات جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->