وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

زشت‌ترین مجسمه‌های چهره‌ها

  • کد خبر: ۴۵۹۸۷
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
زشت‌ترین مجسمه‌های چهره‌ها
تصاویری می‌بینید از برخی مجسمه‌هایی که از قهرمانان ملی کشور‌های جهان ساخته شده است؛ برخی از این مجسمه‌ها نسبت به بقیه واقع‌بینانه‌ترند و برخی نیز به‌زعم کارشناسان و البته مردم عادی، وحشتناک و ناهمسان ساخته شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز - انسان‌ها قرن‌هاست که برای یادبود و تقدیر از قهرمان‌های ملی خود به خلق مجسمه و یادمان‌های آن‌ها روی آورده‌اند. تندیس‌ها این قدرت را دارند که یک موجود فانی را جاودانه کنند و این اطمینان را می‌دهند که نسل‌های آینده آنچه را باید، به‌خاطر می‌سپارند. در دوران مدرن هم برای شناساندن بسیاری از مشاهیر، ورزشکاران و پاپ‌آیکون‌ها از مجسمه‌ها استفاده شده است که البته گاهی این مجسمه‌ها به‌جای آگاهی‌بخشی بیشتر باعث آزار ببیننده‌ها می‌شوند. در ادامه تصاویری می‌بینید از برخی مجسمه‌هایی که از قهرمانان ملی کشور‌های جهان ساخته شده است؛ برخی از این مجسمه‌ها نسبت به بقیه واقع‌بینانه‌ترند و برخی نیز به‌زعم کارشناسان و البته مردم عادی، وحشتناک و ناهمسان ساخته شده‌اند.


لوئیس سوارز آن قدر‌ها زشت نیست

 

زشت‌ترین مجسمه‌های چهره‌ها

 
سوارز یکی از بهترین بازیکنان جهان به‌شمار می‌رود، به‌طوری‌که بیش از ۴۰۰بار در رقابت‌های باشگاهی و ملی گل‌زنی کرده و در سال۲۰۱۶ بالاتر از لیونل‌مسی و کریستیانو رونالدو بهترین گل‌زن لالیگای اسپانیا شده است. با این حال خالق مجسمه این قهرمان ملی در کشورش نتوانست به هدف اصلی یعنی ساخت تندیسی متناسب با این بازیکن برسد.


این کریستیانو، رونالدو نیست

 

زشت‌ترین مجسمه‌های چهره‌ها

 

شکی نیست که کریستیانو رونالدو یکی از ۲ بازیکن بزرگ جهان است. این بازیکن موزه شخصی خود را در سال۲۰۱۳ در زادگاهش در کشور پرتغال، شهر فونچال، جزیره مادیرا ساخت و اکنون یک مجسمه غول‌پیکر از او در محوطه خارجی این موزه قرار دارد که البته حتی کمترین شباهتی به چهره این بازیکن ندارد و به‌گفته کارشناسان هنر و علاقه‌مندان این بازیکن، مجسمه‌ای مضحک محسوب می‌شود.


دیگو مارادونا؛ اسطوره فوتبال آرژانتین

 

زشت‌ترین مجسمه‌های چهره‌ها

 

ما مطمئن هستیم که مردم خوب منطقه لابوکا واقع در بوینس‌آیرس هنگام ساختن این مجسمه از اسطوره فوتبال آرژانتین منظور خوبی داشتند، اما به‌گمان کارشناسان، این مجسمه می‌تواند کودکان را بترساند. مارادونا اولین بازیکن تاریخ در تاریخ فوتبال بود که ۲ مرتبه رکورد نرخ نقل و انتقالات را در حهان شکست.


استیو جابز و یک مجسمه فاجعه

 

زشت‌ترین مجسمه‌های چهره‌ها

 

باورش سخت است، اما این مجسمه از استیو جابز که سر او را به‌صورت جداگانه روی یک ستون هرمی قرار داده است، در حقیقت برنده مسابقه‌ای برای بزرگداشت بنیانگذار معروف اپل شد. جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استیو وازنیک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تاسیس کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->