درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود
سرخط خبرها

پول برانکو فراهم شد؟ پرسپولیس نفس می‌کشد

  • کد خبر: ۴۶۴۳۸
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
پول برانکو فراهم شد؟ پرسپولیس نفس می‌کشد
با تلاش‌های صورت گرفته پول سرمربی اسبق پرسپولیس فراهم خواهد شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از اینکه برانکو ایوانکوویچ بابت عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس از این باشگاه به فیفا شکایت کرد پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان بسته شد اما با این وجود خطر کسر امتیاز همچنان این باشگاه را تهدید می کند.

در پی این موضوع مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند با تهیه حدود 790 هزار دلار بدهی خود به این مربی کروات را تسویه کنند تا خطری آنها را تهدید نکند.

در این خصوص کسب اطلاع کردیم که با همکاری شرکت آتیه داده پرداز و بانک گردشگری قرار است این پول تا اواخر هفته تهیه شده و به برانکو پرداخت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->