سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

نحوه مشاهده و دریافت احکام بازنشستگان

  • کد خبر: ۴۶۵۵۶
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
  • ۳
نحوه مشاهده و دریافت احکام بازنشستگان
روز گذشته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که، احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که، احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است.

 

اما افراد بسیاری برای ورود به سامانه با مشکل مواجه هستند و امکان مشاهده احکام برای بازنشستگان وجود ندارد.

 

«چرا سایت حکم ها را نشون نمی ده»

 

«میخوام حکم جدید رو ببینم سایت خطا میده باز نمیشه چرا؟»

 

«چرا سایت حکم ها را نمی آورد دیشب و صبح بسیار تلاش کردم نشد.»

 

«از دیروز که خبر صدور احکام رو دادن سایت خرابه، فقط دروغ تحویل میدن، نه از سایت سازمان و نه از درگاه اینترنتی میشه داخل سایت رفت»

 

«من از دیشب تا بحال هرچقدر تلاش کردم سایت باز نشد گفتند از خاتم وارد بشم اونم باز نشد ترا خدا کمتر اذیت کنید»

 

احکام را از چه راهی ببینیم؟

در این خصوص اکبر افتخاری، مدیر عامل صندوق بازنشگی کشوری، سامانه sabasrm.ir را به عنوان مسیر دیگری برای مشاهده احکام افزایش حقوق بازنشستگی معرفی کرد و گفت: بازنشستگان می‌توانند درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (صبا) نیز احکام خود را مشاهده کنند.

 

روابط عمومی این صندوق نیز گفت: بازنشستگان می‌توانند از طریق سامانه صندوق بازنشستگی، سامانه sabasrm.ir و اپلیکیشن خاتم نسبت به دریافت احکام خود اقدام کنند. در استان‌ها نیز سامانه پایش وجود دارد که بازنشستگان می‌توانند از طریق این سامانه نیز وارد شوند.

 

به گفته روابط عمومی، احکام صادر شده و حدود ۱/۵ میلیون نفر مشغول دانلود احکام خودشان هستند که موجب کند شدن سامانه شده است، این اختلال تا دو، سه ساعت دیگر برطرف می‌شود.

 

منبع: تجارت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
خیرالله علیرضایی نجار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
1
1
چرا سایت حکم را نشان نمی دهد چه کلکی وجود دارد تا کنون چنین چیزی وجود نداشت
ح س
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
اینقدر پدر بزرگ هاتون را دست نیدازیذ کوچولوها!
نوروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
دروغ میگن کجا حقوق ها بالای ۴میلیون میشه حقوق مادرمن فقط ۲۰۰هزار افزایش پیداکردیعنی ۲۴۰۰بودحالا۲۶۰۰شد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->