وقوع انفجار در کابل (۹ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی نجیب بارور، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی حکیم بینش، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی محمدکاظم کاظمی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) طالبان: ایران کمی دیگر حضور مهاجران را تحمل کند واکنش سفیر سابق ایران در کابل به موضع دوگانه طالبان به حادثه تروریستی کرمان و مسکو افزایش سه برابری ابتلا و ۱۰ برابری مرگ بر اثر بیماری تب کنگو در افغانستان (۳ فروردین ۱۴۰۳) وقوع انفجار شدید در پایتخت افغانستان (۲ فروردین ۱۴۰۳) داعش عامل انفجار قندهار است (۲ فروردین ۱۴۰۳) انفجار در قندهار افغانستان ( ۲فروردین ۱۴۰۳) سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: ما در جام ملت‌های آسیا تازه واردیم افغانستان، تولیدکننده عمده «شیشه» | قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش محسوسی نداشته است کرزی خطاب به طالبان: مدارس را به روی دختران باز کنید یک روزنامه اسپانیایی: اگر افغانستان خشخاش کشت نکند هزاران نفر در اروپا می‌میرند نمایندگان جامعه‌ تشیع افغانستان پیشنهادات خود را به‌صورت کتبی به طالبان سپردند ابراز نگرانی گزارشگران بدون مرز درباره تاثیر منفی محدودیت‌های طالبان بر چشم‌انداز رسانه‌های افغانستان لحظه افطار بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان + فیلم افزایش ۳۸ درصدی کودکان کار در افغانستان هشدار‌ها درباره احتمال جاری شدن سیل در ۱۵ استان افغانستان امضای تفاهمنامه میان سازمان ملی مهاجرت و بیمه سلامت برای اتباع خارجی
سرخط خبرها

همه چیز درباره روند ثبت‌نام تذکره الکترونیکی مهاجران افغانستانی در ایران

  • کد خبر: ۴۶۹۵۹
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
  • ۸۵
همه چیز درباره روند ثبت‌نام تذکره الکترونیکی مهاجران افغانستانی در ایران
پس از آنکه سایت ثبت نام دریافت تذکره الکترونیکی برای مهاجران افغانستانی در ایران به دلیل سواستفاده برخی برای اخاذی از مهاجران مسدود شد، حالا این روند دوباره در تهران و مشهد کار خود را آغاز کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز - حکمت‌الله حبیبی نماینده اداره ملی احصائیه افغانستان مستقر در ایران می‌گوید: هنوز راه‌حلی برای اصلاح فرم افرادی که مورد اخاذی قرار گرفته‌اند، پیدا نشده و در صورت رفع مشکل به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
 
مدیر پروسه صدور تذکره الکترونیکی برای مهاجران در ایران تصریح کرد که متقاضیان تذکره الکترونیکی می‌توانند از خانه و با موبایل و یا مراجعه به کافی‌نت برای دریافت تذکره ثبت نام کنند. هیچ کافی نت یا جای مشخصی از طرف دولت افغانستان برای انجام این کار معین نشده است.
 
این درحالی است که حدود یک ماه از آغاز صدور تذکره الکترونیکی در دو مرکز «سلیمان‌خانی» در تهران و کنسولگری افغانستان در مشهد، می‌گذرد و این روند تا صدور تذکره الکترونیکی برای همه مهاجران افغانستانی که در ایران زندگی می‌کند ادامه دارد.
 
نماینده اداره ملی احصائیه افغانستان که برای این کار در ایران مامور شده است می‌گوید: هم اکنون روزانه ۴۰۰ نفر در تهران  و ۳۰۰ تن دیگر در مشهد بایومتریک می‌شوند.
 
حبیبی ادامه داد که با فعال شدن سه مرکز دیگر تذکره الکترونیکی در اردوگاه گل تپه تهران، اردوگاه چهارچشمه مشهد و همچنین شهر کرمان ایران که احتمالا تا یک ماه آینده فعال خواهند شد و هم‌چنین آمدن کارمندان جدید این اداره، روزانه تا ۵ هزار نفر در ایران برای دریافت تذکره الکترونیکی، بایومتریک می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد که فعلا پروسه ثبت نام برای دریافت تذکره الکترونیکی با ۲۹ کارمند در تهران و مشهد پیش می‌رود و ۹۳ تن دیگر با گرفتن ویزای جمهوری اسلامی ایران تا هفته‌های آینده به این جمع اضافه خواهند شد.
 
حبیبی افزود: تاکنون هیچ کارمند محلی در این پروسه از مهاجران ساکن ایران استخدام نشده و با فعال شدن مراکز دیگر، در صورت نیاز  با هماهنگی سفارت افغانستان در تهران، کارمندان محلی استخدام خواهند شد.
 
وی در مورد مدت مأموریت تیم تذکره الکترونیکی و زمان تکمیل این پروسه برای بیش از سه میلیون مهاجر در ایران گفت: سعی می‌کنیم تا این روند در یک سال به پایان برسد، اما اگر تا یک سال تمام نشد، پروسه تمدید می‌شود و تمام مهاجرین ما، تا یک نفر هم که باشد، برایشان تذکره تابعیت صادر خواهیم کرد. مهاجرین نگران نباشند، ما آمده‌ایم تا به تمام هم‌وطنان سند تابعیت داده شود.
 
حبیبی خاطرنشان کرد: تعداد مراکز تذکره در این سایت به ۶ مرکز افزایش یافته و هر تبعه افغانستان می‌تواند نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونت خود را انتخاب نموده و ثبت‌نام کند.
 
نماینده اداره احصائیه در ایران در مورد سوءاستفاده برخی افراد و کافی‌نت‌ها در مورد ثبت‌نام برای تذکره الکترونیکی افزود: در روز‌های اول کافی‌نت‌ها و آدم‌های سودجو سوءاستفاده‌هایی از مردم کردند، اما این موضوع از طرف سفارت در ایران و همکاران فنی ما در کابل کنترل شد و سایت بسته شد، و باز از طریق سایت سفارت اطلاع رسانی صورت گرفت.
 
این مقام اداره ملی احصائیه افغانستان درباره پاسخ به این سئوال که آیا ۱۰ دلار برای صدور تذکره الکترونیکی زیاد نیست افزود: قبلا هم در قسمت تأیید تذکره از طرف سفارت در تهران مبلغ ۱۰ دلار گرفته می‌شد. به نظر من، فعلا در بدل یک تذکره الکترونیک که نه نیازی به تأیید و ترجمه دارد، و این خدمات در یک کشور دیگر داده می‌شود، ۱۰ دلار هزینه زیادی نیست.
 
وی ادامه داد که سفارت افغانستان در تهران پیشنهاداتی در این زمینه را به وزارت امور خارجه در کابل فرستاده است.

چگونه برای دریافت تذکره الکترونیکی ثبت نام کنیم؟

رفیع‌الله باهر، مدیر پروسه تذکره الکترونیکی در ایران در مورد چگونگی ثبت نام در این پروسه گفت: پروسه توزیع تذکره الکترونیکی در ایران، همانند افغانستان است. یک شخص اگر بخواهد تذکره الکترونیک بگیرد، خودش می‌تواند در سایت ملی احصائیه و معلومات به آدرس nid.nsia.gov.af ثبت نام کند. بعد از ثبت‌نام، اسناد او پیش همکاران ما می‌رود و بعد از چک، کنترل، و تثبیت هویت، با آن‌ها برای انجام بایومتریک تماس گرفته می‌شود.
 
وی تصریح کرد: متقاضی تذکره الکترونیکی می‌تواند از خانه، موبایل و یا از کافی‌نت برای دریافت تذکره ثبت نام کند؛ ما هیچ کافی نت مشخصی را برای این کار معرفی نکردیم و سایت هم به روی همه هم‌وطنان باز است و می‌توانند از هر جایی ثبت نام کنند.
 
مدیر پروسه تذکره الکترونیکی در ایران با تأکید بر اینکه هر وقتی نوبت بایومتریک متقاضیان رسید، با آن‌ها تماس گرفته می‌شود، ادامه داد: پس از تماس مهاجرین برای بایومتریک به مراکز مراجعه می‌کنند و مشخصات‌شان گرفته می‌شود.
 
باهر ادامه داد که، چون چاپ تذکره در کابل صورت می‌گیرد، پس از انجام بایومتریک تذکره در کابل چاپ شده و زمانی که به دست آن‌ها رسید، مجددا برای گرفتن تذکره با مهاجرین تماس گرفته می‌شود.
 
وی تأکید کرد: مراجعه کنندگان برای بایومتریک باید کپی اسنادی را که ثبت‌نام کرده‌اند، با خود داشته باشند و هم‌چنین اسناد اصلی هویتی‌شان همراه‌شان باشد.
 
مدیر پروسه تذکره الکترونیکی در ایران خطاب به مهاجران افزود: موضوعی که باید به مراجعه کنندگان گفته شود، این‌که باید کمی با حوصله باشند. همچنین هر کسی بدون نوبت بیاید، کارش انجام نمی‌شود، تا وقتی که با آن‌ها تماس نگرفتند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که چاپ تذکره در کابل صورت می‌گیرد، ۱۰ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا این تذکره‌ها پس از چاپ به مراکز در ایران برسد.
 
منبع: صدای افغان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۴
مینا
United States of America
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
1
13
سلام و وقت بخیر. من در ثبت نام تذکره عکس را به اشتباه اپلود کردم و بعد از ثبت نام نهایی متوجه شدم حالا فرم من رد میشه و ثبت نام من باطل میشه ؟ و میشه دوباره ثبت نام کرد؟
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
سلام من درثبت نام تذکره قومیتم رو اشتباه زدم تایید کردم حالا متوجه شدم اشتباه شده حواهش میکنم منو راه نمای کنید
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
برای منم همچین مشکلی پیش اومده میشه راه نمایی کنید
حسن نورزهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
1
8
دو ماه نوبت گرفتیم برای تذکره قرار بود از اردوگاه سلیمان خانی تماس بگیرند خبری نیست لطفا راهنمایی بکنید که من الان باید چه کار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
منم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
1
13
سلام من برای گرفتن تذکره ثبت نام کردم ولی نام خوانوادگی ماها اشتباه درج شده ایا ممکن هست دو باره ثبت نام کنم که اصلاح بشه ؟
براتعلی خیرابادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
یکی از کاربران ثبت تذکره میباشم طرف (اتباع)اطلاعات هویتی را اشتباه اعلام کرده ایا میشه اصلاح کرد
ارمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
2
10
سه ماه بایموتریک شدیم ولی هنوز تذکره نیومده از کجا پیگیری کنیم
عبدالحمید طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
12
چطوری ثبت تذکره الکترونیک انجام داد
نوروزى
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
1
1
سلام مابراى تذکره ثبت نام کرديم وهمسرم که خودش تذکره کاغذى داره شماره صفحه تذکره اشتباه ثبت شده بقيه اطلاعات تذکره اش کاملا درسته ايابااين اشتباه تثبيت هويت ايشان به مشکل برميخوره مابايددوباره ثبت نام کنيم؟؟؟
علی
Finland
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
2
با سلام و خسته نباشید خدمت شما
سوالی که داشتم اینه که اگه اطلاعات در سایت ثبت نام تذکره های الکترونیکی به صورت اشتباه ثبت و ارسال شود ایا امکان اصلاح ان وجود دارد یا ن باید دوباره ثبت نام کرد.
و کسانی متاهل هستن ولی در خانواده پدرشان هستن در ایران باید به صورت جدا گانه اقدام کنن یا ن با پدر خویش ثبت شوند
نوراحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
4
11
سلام سه ماه میشه که ثبت نام کردیم بر ادریافت تذکره قرار بود با تماس بگیرند خبری نشد چگونه پیگیری کنیم ممنون اگه راهنمایی کنید
صفي الله
Switzerland
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
16
سلام ببخشيد خانوادم من حدود دو ماح اقدام كردن و الان شده دو ماح ميتونيد راهنماي كنيد چه مدت ديگه طول ميكشد لطفا
خالق داد محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
سلام من ۹۹/۸/۶ ثبت نام کردم تذکره ام هنوز نیومده چقدر طول میکشد نزدیک چهار ماهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
8
سلام من تذکره کاغذی دارم اصلیش پیشم نیس با کپی اش میشه برای دریافت تذکره الکترونیکی اقدام کرد
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
11
سلام وقت بخیر
فرزندم که بعد ثبت نام به دنیا امده مشکلی نداره موقع بیومتریک اضافه میشه
محمود عزیزی
Germany
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
فرزندم بعد ثبت نام به دنیا آمد موقع بایمتریک اضافه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
5
سلام ببخشید کسی میدونه تذکره که از کرمان ثبت نام کرده کی میاد تحویل بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
6
سلام چند ماهه ک تذکره ثبت نام کردیم اما هنوز خبری نشده و خیلی عجله دارم برای تذکره اما هیچ خبری نیست حتی از اردوگاهم زنگ نزدن کاش خبری بشه خیلی عجله دارم میخام پاسپورت بگیرم خداکنه رسیدگی بشه ب این نظرات
صفی.الله.حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
11
دوه.ماه.میشوکه.ثبت.نام.کردم.گفتن.تماس.میکیرم.هنوز.خبری.نست.مشکل.دارم.لطفا.پاسخ.بدهد.پاسپورتم.خرابه.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
6
من تقریبن ۴ ماه میشه ثبت نام کردم تا الان به ما زنگ نزدن ایا این مشگل همه دارن یا خیر
Rahmat
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
7
الان 3ماه از وقت ثبت نام تذکره گذشته هنوز کسی تماس
نگرفته چیکار باید بکنم
شیر علی حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
5
سلام میخام بدونم دادن تذکره ودادن پاسپورت چقد طول میکشه ممنون میشم جواب بدین
رحمان صدیقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
1
8
سلام دوماه میشه که ثبت نام کردم وقراربودکه اردوگاه سلیمان خانی برایم زنگ بزند اماتاالان خبری نشدچطوربایدپیگیربشم راهنمایی فرماییدممنون
ناشناس
Korea (Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
1
سلام عبداظاهر هستم مدت ۳ ماه میشود در کافینت ماورا کرج ثبت شدیم برای تذکره خبری نشده و کسی با ما تماس نگرفته از اردوگای سلیمان خانی هر دفع که به کافینت ماه ورا مراجع میکنیم میگن از اردوگاه با شما تماس میگیرندلطف کنید جواب بدید بخدا خسته شدیم ممنون میشم تشکر از لطف شما
سیده فاطمه حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
7
سلام و عرض ادب
ما از طریق کافی نت محله مون مدت ۴ماه میشه ثبت نام کردیم هنوزباما تماس نگرفتن .
چطور بفهمیم آیا اصلا ثبت نام شدیم یا نه ؟
لطفاً راهنمایی کنید آیا تماس میگیرن یا خودمون پیگیری کنیم ؟
جوادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
منم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
منم همینطور
سید محمد عارف حسینی
Japan
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
10
ما در تاریخ برج 6 ثبت نام کردیم برای تذکره الکترونیکی الآن برج یازده شده تا حالا زنگ نزده مشکل چه است
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
1
4
سلام ببخشین من تو ثبت تذکره متوجه نبودم تولد یکی رو به جای اینکه ایران بزنم افغانستان زدم حالا باید چکار کنم تا تصحیح بشه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
3
سلام کسانی ک کارت امایش دارند هم باید تذکره بگیرند ؟؟؟چون من توگل خوندم فقط اونایی ک پاسپورت دارند باید بگیرند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اره بگیری خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
2
2
سلام ما برای تذکره ثبت نام کردیم محل تولد رو اشتباه ثبت کردن آیا این قابل ویرایش هست
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بلی قابل اصلاح است
هانیه حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
7
سلام ما برای تذکره ثبت نام کردیم محل تولد دو نفرمون رو بجای ایران زده افغانستان با ثبت نام دوباره به مشکل بر میخوریم ؟چکاری باید انجام بدیم ؟
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
2
سلام من میخام روند پیشرفت تذکره را رنبال کنم ببینم در چه مرحله ای است ؟کدی را باید وارد کنم اما در کجا این کد را باید وارد کرد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
4
سلام خسته نباشید.ما برای تذکره ثبت نام کردیم.اما یکی از اعضای خانواده جا مونده ثبت نامش نکردیم میخوام بپرسم چیکار کنیم راهنمایی کنید
ناشناس
Germany
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
2
2
سلام خدمت شما یکی دوماه است ثبت نام کردم اما هیچ خبری نیست آیا منتظر باشیم یا کلاه گذاشته سرمون تمام آن کاغذ پاره که برای مراجعه داده اما خبری نیست لطفا راهنمای کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
1
سلام مدد 3ماه شدثبت نام تذکیره الکترونیکی کردم قرارشداز اردوگاه سلیمان خانی برام زنگ بزنه که هنوزنزدنمیدونم چیکارکنم
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
1
3
سلام چطور برای انجام بایومتریک نوبت بگیرم بدون اینکه به اردوگاه سلیمانخانی برم؟؟
عاشور
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
1
سلام خدمت تمام کارکنان تذکره التکرونکی .
من مدت سه ماه میشود از کافه نت ثبت نام کردم تاهنوز تماس نگرفتن .
چطور بدانم درست ثبت نام کرده و فرمه را ارسال کرده در سفارت .
f
Israel
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
1
ثبت افراد تبعه خارجی خانواده چی ضرورت دارد...و دوم اینکه زبان رسمی کشور ما فارسی دری است و ما مهاجرین که پشتو نمیفامیم چه قسم اطلاعات تذکره مانه در سایت بنویسیم. مسخره است
ناشناس
Canada
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
2
سلام کافینت قومیت مارو اشتباه زده میشه دوباره عوض کرد یانه خیلی برام مهمه اگه کسی این مشکل براش پیش اومده میشه بگه میشه یانه
عبدالغفور حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
4
سلام میخام بدونم تذکره و پاسپورت کی گیرم میاد اگه لتف بکنین خبربدید ممنون میشم
محمدعلی حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
1
منم خیلی وقته ثبت نام کردم ولی خبری نشده هنوز
جعفر
France
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
3
من ثبت نام کردم از طریق گوشی در اخر هم از فرم ثبت نام پی دی اف گرفتم الان گمش کردم چجوری دوباره پیداش کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
1
منم مشکل دارم یک برام رهنمای کنه
نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
1
1
سلام یک سوال ایا کسی که پاسپورت گرفته با همون مشخصات باید ثبت نام کند
جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
1
0
۵ ماه میشه ثبت نام کردم تا هنوز کسی زنگ نزد آیا ثبت نام شدیم یا نه چه کنم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
چرا اینقد طول کشید تذکره هنوزم نیومد دستمون چ وضعشه اخه... من خیلی ضروری لازم دارم هی باید انتظار بکشم کی میاد
ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
سلام بابام تزکره نداره از پسرعموش گفت بیار آوردم مگ این نمیشه باید بری افغانستان خب شما اینجا هستین مشکل مارو حل نمیکنین چرا آمدین اینجا پس خب ت همون افغانستان می‌بودین لطفاً بگین ازیت نکننن. خواهشن ما الان چجوری برم افغانستان
ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
سلام بابام تزکره نداره از پسرعموش گفت بیار آوردم مگ این نمیشه باید بری افغانستان خب شما اینجا هستین مشکل مارو حل نمیکنین چرا آمدین اینجا پس خب ت همون افغانستان می‌بودین لطفاً بگین ازیت نکننن. خواهشن ما الان چجوری برم افغانستان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
سلام بنده ۵ ماه میشه ثبت نام کردم تاحالا هچ خبر و زنگ نست نمیدونم. چرا بلا تکلیف ماندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
با عرض سلام و ادب اینکه میگن 2 تا 3 هفته بعد از بایومتریک تسکره به دست ما میرسه دروغه ما خودمون 3 ماه قبل کارای اداری رو تمام کردیم تسکره به دستمون نرسیده هنوز
Abbass
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
سلام و خسته نباشید من تذکره الکترونیکی خود را دریافت کردم اسم اشتباه ثبت شده آیا قابل تصحیح هست رهنمایی کنید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
من پارسال برج 8ثبت نام کردم تا الان 7ماه میشه
هنوز نیامده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
آقا ما یه ماه ثبت نام کردیم هیچ خبری نی نه زنگی ن پیامی یه کاری بکنید دیگه اینجور پیش تا بیست سال دیگه هم ما تذکره ها تمام نمیشه،لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
سلام برای اردوگاه چه مدارکی لازم است که بیاریم
zubaydah
Italy
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
سلام.. من سال 1399/8/1 برای تذکره ثبت نام کردم.
ولی الان 7 ماه است که با من تماسی گرفته نشده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام ما برای اصلاح تذکره کجا باید بریم برگی داریم اما سنمان خیلی زیاد زده
محمد نعیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
باسلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی وزحمت کش
من تقریباً پنج ماه میشه ثبت نام کردم ولی تا الان هیچ خبری نشده از تذکره ما
باید از کجا معلومات بگیرم که تکلیف ما چی میشه
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
سلام من ۴ماه ثبت نام کردم اما هنوز برام نیومده ؟؟؟
آسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
چرا برا ما هنوز نیومده اصن زنگ نزدن یعنی چی اخه تقریبا ۶ یا ۷ ماهه منتظریم!
محمدرحیم
United States of America
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
سلام کسیاکه مدارکندارن چی کارکونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
من چهار ماه میشه تذکره الکترونیکی درخواست دادم هنوز نه زنگ زده نه پیامی چه کار کنم خیلی ضرورت دارم؟
علی صمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
من چهار ماه میشه ثبت نام کردم هنوز که کسی زنگ نزده چطوری پیگیری کنم راهنمایی کنید
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
سلام من ۷ماه پیش ثبت نام کردن هنوزم کسی به من زنگ نزده
ادریس حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
سلام وقتتون بخیر من چهارماهه که ثبت نام تذکره الکترونیکی کردم ولی تاالان کسی ازاداره ثبت احوال نفوس برای مازنگ نزده
عزت‌الله قربانی
Canada
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
سلام من ۶ ماه پیش ثبت‌نام کردم تا الان کسی زنگ نزده چجوری پیگیری کنم
نصیر الله عطایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
سلام من ۱۷ .۵ . ۱۳۹۹ ثبت نام برا تذکره انجام دادم هنوز باهام تماس نگرفتن باید چیکار کنم
س جعفری هستم ببخشید خیلی ها دوبار ثبت نام کردن آیا اینها اشکال داره یا خیر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
پاسخ شما چیست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام واسه ثبت نام عکس ها باید به چه صورت باشد؟میشود باگوشی از رو عکس های هرشخص عکس گرفت و اپلودکرد؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
ما همه خانوادم تذکره کاغذی داریم وثبت نام تذکره الترنیک کردیم ایا موقع حضور شاهد لازم هست
غفور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
سلام خانمها و آقایان محترم،
من در تاریخ ۱۵،۱ سال جاری ثبت نام تذکره الکترونیکی خود را انجام داده ام.
پس چرا تاکنون خبری بدست بنده نرسیده؟

خوشحال میشوم اگر پاسخ دهید
با تشکر
نظری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
1
0
سلام
بنده ثبت نام کردم
تو سایت هم ثبت شد مدارکام منتهی عکس کپی های تذکره هارو قید نکردم
مشکلی داره آیا؟
دوباره میتونم از سر نو ثبت نام کنم
مشکلی دارد؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
ما سال ۱۳۹۹/۷/۱۹ ثبت نام کردیم تاکنون هیچ‌ جواب به دست ما نرسیده بعد اردوگاه میرم میگن زنگ میزنیم تا حالا ۵ بار رفتم میگن بهتون زنگ میزنیم تا حالا هیچ زنگی به ما نزدند لطفاَ جواب بدید
اولیاپیرمحمدی هستم با سلام قومیتم درثبت تذکره اشتباه شده میشه اصلاح کرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
با سلام عرضه ادب قومیت من درثبت تذکره اشتباه شده میشه اصلاح کرد
اولیاپیرمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
با سلام عرضه ادب قومیت من درثبت تذکره اشتباه شده میشه اصلاح کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
چرا نشه بله
علی شاه
United States of America
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
باسلام بنده یک سال پیش ثبت نام کردم برای تزکره هنوز فایل من باز نشده باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
17/12/99ثبت نام انجام شدتمام مدارک موجودهست....هنوزتماس نگرفتن
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
سلام من دوماهه انگشت نگاری کردم چرا هنوز با من تماسی گرفته نشده،لطفا کمکم کنید ممنون میشم
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
من به تاربخ ۱۳۹۹/۸/۱۹ هفت نفر خوانوادگی ثبت نام کردم هنوز معلوم نیست..
۱۴۰۰/۶/۲۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
0
سلام من ثبت نام کردم ثبت نام من کامل شد اثر انگشت ازماگرفتن ولی هنوز به ما تماس نگرفن
سیدمهدی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
سلام مه خیلی وقت میشه که ثبت‌ نام کردم سال 1399,9,5تا الان هیچ کدام معلومات نامده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->