۱۴۰۰ مشهدی برای شرکت اردوی راهیان نور مناطق غرب ثبت نام کردند رونمایی از سه نسخه خطی نفیس «اللُهوف سید بن طاووس» در حرم رضوی ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟ پیکر پدر شهیدان «واحدی‌فیض‌آبادی» در مشهد تشییع شد هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند
سرخط خبرها

توزیع روزانه ۹۰ هزار ماسک در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۴۶۷۹۱
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
توزیع روزانه ۹۰ هزار ماسک در حرم مطهر رضوی
هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر و برای رعایت دستور‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی، روزانه بین ۳۰ تا ۹۰ هزار ماسک بین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توزیع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر و برای رعایت دستور‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی، روزانه بین ۳۰ تا ۹۰ هزار ماسک بین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توزیع می‌شود.

امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی، با بیان این مطلب گفت: برای رعایت دستور‌های بهداشتی در ایام پایانی ماه صفر، تدابیری اندیشیده شده است که زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی الزاما با ماسک وارد حرم مطهر شوند.
وی افزود: در همین راستا روزانه بین ۳۰ تا ۹۰ هزار ماسک در ورودی‌های حرم مطهر بین زائران و مجاوران در حال توزیع است و این آمادگی وجود دارد که در روز‌های پایانی ماه صفر و با حضور زائران بیشتر، تا ۱۵۰ هزار ماسک توزیع شود.
معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: خادمان سلامت نیز در صحن‌های مختلف به افرادی که به ماسک نیاز دارند ماسک جدید می‌دهند.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->