پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

ژاوی سرمربی جدید بارسلونا؟

  • کد خبر: ۴۷۲۴۰
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
ژاوی سرمربی جدید بارسلونا؟
ستاره اسپانیایی السد قطر به ستایش از ژاوی پرداخت و تاکید کرد که او روزی هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، کاسورلا یکی از خرید‌های بزرگ السد بود که از ویارئال به این تیم پیوست. کاسورلا خیلی زود در لیگ ستارگان قطر و السد جا افتاده و امیدوار است که بتواند جام‌های زیادی به دست آورد.

او گفت: من به اینجا آمده‌ام تا جام‌های زیادی را کسب کنم. ما تیم بسیار خوب و مربی کاربلدی به نام ژاوی داریم که من شناخت بسیار خوبی از او دارم. ژاوی در آینده به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد.

کاسورلا ادامه داد: ژاوی تمام دوران بازیگری خود در اسپانیا و اروپا با پیراهن بارسلونا به میدان رفت. او فرد بسیار مهمی در باشگاه بارسلونا است و اطمینان دارم که روزی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد و این در بهترین زمان خواهد بود.

این هافبک اسپانیایی درباره برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر گفت: به نظرم جام جهانی ۲۰۲۲ استثنایی خواهد بود. قطر بسیار خوب آماده میزبانی از این رقابت بزرگ شده است. می‌دانیم که جهان با معضل بزرگی به نام کرونا مواجه شده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر راه حلی برای این ویروس پیدا شود تا قبل از جام جهانی همه چیز به روال عادی خود برگردد. من بسیاری از زیر ساخت‌ها و ورزشگاه‌ها و امکانات قطر را دیده ام و همه چیز بسیار خوب است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->