برای بازگشایی تالار‌های عروسی طرقبه شاندیز منتظر پاسخ استانداری هستیم

  • کد خبر: ۴۷۳۹۷
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
برای بازگشایی تالار‌های عروسی طرقبه شاندیز منتظر پاسخ استانداری هستیم
فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: با ارسال درخواستی به استانداری خراسان رضوی، خواستار تدوین شیوه‌نامه‌های بهداشتی جدید برای بازگشایی تالار‌های عروسی در این شهرستان هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن حسینی  افزود: با توجه به اتمام عزاداری‌های ماه صفر و شروع فصل برگزاری مجالس عروسی، تالار‌های عروسی شهرستان همچنان بسته است، اما معتقدیم با تداوم این وضع، برخی با اقدامات زیرزمینی جشن‌ها را در باغ‌ها و تالار‌ها به صورت مخفیانه و به دور از نظارت‌های بهداشتی برگزار می‌کنند.

 

وی ادامه داد: بازگشایی مجدد تالار‌ها به خاطر حفظ اشتغال این صنف و رعایت موازین بهداشتی منطبق با شیوع کرونا درخواست اصلی اتحادیه تالاردار‌های شهرستان است.

 

فرماندار بینالود گفت: ۸۰ تالار عروسی به صورت رسمی در این شهرستان فعالیت دارند و این اتحادیه قول داده در صورت بازگشایی تالارها، شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی به صورت کامل رعایت شود.

 

وی افزود: به خاطر تردد زیاد بین دو شهرستان مشهد و بینالود وضعیت شیوع کرونا در طرقبه شاندیز هم قرمز و بحرانی است.

 

حسینی ادامه داد: براساس آمار دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنین این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری سکونت دارند، همچنین در مجموع، ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->