ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

طراحی خودرو‌های جدید چرا روز‌به‌روز عجیب‌تر می‌شود؟+فیلم

  • کد خبر: ۴۷۴۷۴
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
طراحی خودرو‌های جدید چرا روز‌به‌روز عجیب‌تر می‌شود؟+فیلم
صنعت خودروسازی در آستانه یک انقلاب تمام عیار قرار گرفته و احتمالا به زودی به کلی متحول خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، صنعت خودروسازی در آستانه یک انقلاب تمام عیار قرار گرفته و احتمالا به زودی به کلی متحول خواهد شد، فراگیر شدن خودرو‌های برقی و خودران قرار است به اشتراکی شدن حق استفاده از خودرو منجر می‌شود و احتمالا آمار فروش خودرو‌ها را در اغلب کشور‌های پیشرفته به شکل عجیبی کاهش خواهد داد. از سوی دیگر این تحول فنی و اقتصادی احتمالا به ظهور رقبای جدید در سطح بازار جهانی منجر خواهد شد که از جمله نشانه‌های آن را می‌توان به زمزمه‌های ساخت خودرو توسط اپل، سونی، فاکسفان و ... مشاهده کرد.

در این شرایط خودروسازان سنتی که باید از بنیه مالی قدرتمند برای گذر از دوران سخت پیش رو برخوردار باشند با معضل افت فروش ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز مواجه شده اند و اغلب بیش از ۲۰ درصد کاهش فروش را در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل تجربه می‌کنند.

مجموع این عوامل باعث شده خودروسازان بزرگ به شکل همزمان با چند معضل متفاوت روبرو شوند. شرایطی که شاید در چند دهه اخیر و پس از جنگ جهانی دوم مشابهی نداشته است. در این اوضاع و احوال، طراحان خودرو نیز مصمم هستند تا با هر محصول تازه، توجه خیل بیشتری از مشتریان را به سمت خود جلب نمایند تا با تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت، ار افت ارزش سهام جلوگیری کرده و زمینه را برای ادامه فعالیت کمپانی‌های بزرگ خودرو سازی در چالش‌های بعد از سال ۲۰۲۰ فراهم نمایند.
 

ماحصل این اوضاع و احوال خلق خودرو‌های تازه با ظاهری عجیب و غریب است که در قالب این ویدیو به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->