قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

رونمایی از سیستم پارک خودکار، فورد و بوش

  • کد خبر: ۴۱۰۳۸
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
رونمایی از سیستم پارک خودکار، فورد و بوش
فورد با همکاری شرکت‌های بوش و بدراک از سیستم دستیار پارک خودکار روی خودروی آزمایشی اسکیپ رونمایی کرد که امکان پارک خودکار را در ساختمان فراهم می‌کند و ظرفیت پارکینگ را ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز،فورد، بوش و بدراک (Bedrock) از نمایش سیستم دستیار پارک خودکار در مرکز شهر دیترویت خبر دادند. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که رانندگان بتوانند از خودرو خارج شوند و وسیله نقلیه خود را در داخل ساختمان پارکینگ پارک کند.

سیستم دستیار پارک خودکار در خودرو آزمایشی فورد اسکیپ با حسگر‌های بوش ارتباط برقرار می‌کند تا مکان‌های خالی پارکینگ را پیدا کرده و وسیله نقلیه را به داخل آن مکان منتقل کند. این سیستم شامل محافظ‌هایی است که به وسیله نقلیه اجازه می‌دهد تا به اشیاء و عابران پیاده در مسیر رانندگی واکنش نشان داده و پاسخ دهد. پلتفرم ارتباطی وسیله نقلیه به زیرساخت می‌تواند به‌صورت بخش‌های اصلی ساختمان یا بخش‌های اصلاحی در آن مستقر شود.
 
رونمایی از سیستم پارک خودکار، فورد و بوش

بوش چند سال است که روی ساخت سیستم‌های مشابه کار می‌کند. این شرکت فناوری در سال ۲۰۱۷ با دایملر همکاری کرد تا بتواند سیستم دستیار پارک خودکار برای موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان ایجاد کند. در سال ۲۰۱۹، دو شرکت مجوز استفاده از قابلیت بدون راننده دستیار پارک خودکار بدون حضور راننده ایمنی انسانی در پشت فرمان را از قانون‌گذاران آلمانی دریافت کردند. این موضوع باعث شد تا سیستم یادشده به‌طور رسمی به نخستین قابلیت دستیار پارک خودکار بدون راننده طبق استاندارد سطح ۴ خودران SAE در جهان برای استفاده روزمره تبدیل شود.

سیستم دستیار پارک خودکار در اسمبلی گاراژ (Assembly Garage)، ساختمان پارکینگی در محله کورک‌تاون دیترویت در نزدیکی ایستگاه مرکزی میشیگان متعلق به فورد نصب شده است. این پارکینگ کنترل‌شده تا پایان ماه سپتامبر به‌صورت رسمی به نمایش در خواهد آمد و برای بازدید ازطریق تور‌های برنامه‌ریزی شده دردسترس است.

طبق این برنامه همکاری، سیستم دستیار پارک خودکار می‌تواند تا ۲۰ درصد وسایل نقلیه بیشتری را در داخل پارکینگ جای دهد؛ این سیستم همچنین خدمات اضافی مانند شارژ، سوخت‌گیری یا عبور از کارواش نیز ارائه می‌دهد.

برنامه همکاری بوش و فورد و بدراک در کوریدوری ۴۰ مایلی بین مرکز شهر دیترویت و آن آربر میشیگان واقع شده که به توسعه سیستم‌ها و فناوری‌های خودرو خودران اختصاص داده شده است. کوریدور توسط Cavnue و فهرستی از شرکت‌های خودروسازی ساخته می‌شود و این شرکت کوریدور‌های متعددی را در نظر گرفته است که برای حرکت شاتل‌ها و اتوبوس‌ها و همچنین کامیون‌ها و وسایل نقلیه شخصی خودران طراحی شده‌اند.

شرکت Cavnue با برخی خودروسازان و غول‌های فناوری از جمله فورد، جنرال موتورز، Argo AI، ارایوال (Arrival)، بی ام و، هوندا، تویوتا، TuSimple و ویمو در زمینه تصویب استاندارد‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌های فیزیکی و دیجیتال مورد نیاز برای تردد خودرو‌های متصل و خودران پروژه‌های آزمایشگاهی در جاده‌ها، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، مسیر‌های بین ایالتی و خیابان‌های شهری آمریکا همکاری می‌کند.

رونمایی از سیستم دستیار پارک خودکار با حضور شهردار دیترویت و فرماندار ایالت میشیگان و نمایندگان فورد، بوش و بدراک برگزار شد و مورد تحسین مسئولان شهری و ایالتی قرار گرفت.

بوش بعد از ساختن سیستم مشابه با همکاری دایملر، برای مشارکت با فورد روی کاهش هزینه این فناوری تمرکز می‌کند. در مراسم اخیر، فورد از شاسی‌بلند جمع‌وجور اسکیپ با قیمت متوسط ​​حدود ۲۵،۰۰۰ دلار استفاده کرد. سیستم‌های اولیه دایملر متکی به خودرو‌های مرسدس بنز بودند که بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار قیمت داشتند.

کن واشنگتن، مدیر ارشد فناوری فورد می‌گوید این شرکت هنوز برای اعلام استفاده از فناوری دستیار پارک خودکار در مدل‌های تولیدی آمادگی ندارد. واشنگتن گفت:

امروز فناوری دستیار پارک خودکار در نقشه راه شرکت فورد قرار دارد و این شرکت به روشنی درک می‌کند که پارک کردن خودرو یکی از نیاز‌های اساسی و درد‌های اصلی رانندگان است.
 
منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->