ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرسپولیس درگیر فرایند سخت توافق با بازیکنان خودش

  • کد خبر: ۴۷۵۰۴
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
پرسپولیس درگیر فرایند سخت توافق با بازیکنان خودش
هرقدر استقلال برای جذب سرمربی جدید و بازیکنان تازه مشکل داشت، حالا پرسپولیس به همان اندازه و شاید بیشتر برای تمدید قرارداد با بازیکنان خودش مشکل دارد!
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ فینالیست آسیا بر خلاف رقیب آبی‌پوش خود، دغدغه‌ای برای مربی و بازیکن ندارد و مشکل بزرگش هم‌اکنون توافق با بازیکنان کلیدی تیم خودش است، چیزی که بدون شک برای تیمی که به فینال آسیا رفته است عجیب و حتی مضحک است و شاید نمونه‌اش در جهان فوتبال پیدا نشود. یحیی گل‌محمدی با این وضعیت از دوشنبه تمرین‌های خود را شروع کرده است و امیدوار است تیم مدیریتی باشگاه بتواند با بازیکنانی نظیر شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن که نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس داشته‌اند، به توافق برسند. ۲ بازیکنی که اکنون دغدغه اصلی و بزرگ کادر فنی قرمز‌ها هستند و به‌جرئت می‌توان گفت جانشینی برای آن‌ها نه در پرسپولیس که در فوتبال ایران وجود ندارد.


نوراللهی و امیری در تمرین پرسپولیس

تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در وضعیتی برگزار شد که ۲ملی‌پوش این تیم به تمرین‌ها اضافه شدند. سرخ‌پوشان تمرین سه‌شنبه خود را از ساعت۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند و در این تمرین وحید امیری و احمد نوراللهی نیز حضور داشتند. شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، بشار رسن، محمد نادری و رادوشویچ هم مثل روز‌های قبل غایبان تمرین پرسپولیس بودند. پرسپولیس قرار است امروز در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم تازه لیگ‌برتری‌شده مس رفسنجان برود.


تحریم جشن اسپانسر از سوی بازیکنان

بازیکنان پرسپولیس دیروز این فرصت را داشتند تا درمراسم رونمایی کارت هواداری باشگاه شرکت کنند، اما هیچ بازیکنی در این مراسم حاضر نشد! در شرایطی که طبق برنامه هماهنگ‌شده میان باشگاه و یکی از اسپانسر‌های این تیم (بانک گردشگری) قرار بود مراسمی با حضور اعضای تیم برای رونمایی از کارت هواداری برگزار شود، به‌طرز عجیبی هیچ بازیکنی به این مراسم نیامد. بانک گردشگری که بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان، به بازیکنان و اعضای تیم سهام اهدا کرده بود، قصد داشت در ادامه همکاری خود با باشگاه، امروز از کارت‌های هواداری نیز رونمایی کند. مراسمی که قرار بود با حضور بازیکنان برگزار شود، اما آن‌ها با توجه به مشکلاتی که با مدیریت باشگاه دارند، آن را تحریم کردند و غیبت داشتند.


مسئله شجاع و بشار رسن

مهم‌ترین مشکل کنونی پرسپولیس تمدید قرارداد بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده است که هردو پیشنهاد‌های بسیار خوبی از قطر دارند. نشریه «العرب» چاپ قطر دیروز به نقل از منبعی آگاه خبر داد: باشگاه الریان کار جذب شجاع خلیل‌زاده را نهایی کرده است و دوطرف روی تمام بند‌های قرارداد به توافق رسیده‌اند. طبق ادعای این رسانه قطری، خلیل‌زاده تا چند روز آینده به دوحه می‌رود تا در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تیم الریان را همراهی کند. این ادعای رسانه قطری درحالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته از ماندن این بازیکن در تیم خبر داده بودند و حتی گفته شد باشگاه قرار است با او قراردادی بیست‌میلیاردی تومانی ببندد. شایعه‌ای که البته تأیید نشده، اما بازهم از پیشنهاد سی‌میلیاردی تیم قطری کمتر است و برای همین کم نیستند کسانی که می‌گویند احتمال ماندن خلیل‌زاده در پرسپولیس بسیار اندک است.
 
مدافع ۳۳ ساله قرمز‌ها روی کاغذ درنهایت دوسه سال خوب دیگر پیش رو دارد و شاید حق با او باشد که در سال‌های پایانی بازی‌اش از این قرارداد عالی نگذرد. از خلیل‌زاده مهم‌تر برای قرمز‌ها هافبک عراقی این تیم است که قلب تپنده پرسپولیس به شمار می‌رود. بشار رسن بازیکنی مهم است که نبودش بدون شک ضربه مهمی به پیکر تیم گل‌محمدی خواهد زد. بدتر اینکه هیچ بازیکنی در قواره رسن یا حتی نزدیک به او در ایران وجود ندارد و مشابه خارجی این بازیکن هم حتما قراردادی نجومی می‌خواهد. در این وضعیت بهترین راهکار برای پرسپولیس راضی کردن این بازیکن عراقی است که البته کار آسانی نیست و پرسپولیس باید برای او به‌اصطلاح قلک بشکند.


شایعه عجیب پیشنهاد خارجی گل‌محمدی از چین

خبر پیشنهاد یک باشگاه چینی به یحیی گل‌محمدی اتفاقی بود که روز گذشته در بحبوحه شایعات ضدونقیض رفتن یا ماندن رسن و خلیل‌زاده مطرح شد. خبری که بیشتر به بازارگرمی می‌ماند و خیلی زود گل‌محمدی آن را تکذیب کرد. گفته شد گل‌محمدی با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس، به‌دلیل مبلغ شایان توجه تیم چینی، دست رد به سینه این باشگاه نزده و پاسخ منفی نداده است تا وضعیتش را در روز‌های بعد ارزیابی کند، اما سرمربی پرسپولیس ساعاتی بعد از انتشار این خبر، با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، دریافت پیشنهاد از تیم چینی را رد کرد و نوشت: «هواداران عزیز! من از هیچ باشگاهی پیشنهاد ندارم. فینال و ان‌شاء‌ا... قهرمانی آسیا رو با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->