حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

باشگاه استقلال مخالف پیشنهاد مالی جدید کریمی

  • کد خبر: ۴۷۵۸۴
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
باشگاه استقلال مخالف پیشنهاد مالی جدید کریمی
باشگاه استقلال با پیشنهاد ۱۰ میلیاردی علی کریمی مخالفت کرده و خواهان کاهش دستمزد پیشنهادی این بازیکن شده است.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز،علی کریمی تا کنون در تمرین هیچ تیمی شرکت نکرده و برخلاف شایعاتی که بعد از پایان لیگ نوزدهم مطرح بود به هیچ تیم خارجی نیز نرفته است. غیبت های مکرر کریمی در تمرینات استقلال درحالی با انتقادهایی همراه شده که باشگاه استقلال تازه ترین پیشنهاد مالی این بازیکن را نپذیرفته است.

او که خود را یکی از بهترین‌های حال حاضر فوتبال ایران می‌داند -ادعایی که به‌واسطه عملکرد فصل پیش بیراه هم نیست- از باشگاه استقلال درخواست دستمزد ۱۰ میلیاردی داشته است. علاوه بر آن کریمی از مدیران استقلال خواسته بندی در قراردادش قرارد دهند که اگر تیم‌های خارجی او را خواستند در نیم‌فصل از استقلال جدا شود.

ظاهراً باشگاه استقلال با بند جدایی در نیم‌فصل مخالف نیست و تنها مسأله آن‌ها تأمین درخواست مالی کریمی است و امیدوارند این بازیکن با رقم کمتری با استقلال تمدید کند، مثلاً عددی در حدود ۷ میلیارد تومان که باید دید کریمی در آینده آیا به خواسته باشگاه استقلال پاسخ مثبت خواهد داد یا اینکه برای گرفتن دستمزد ۱۰ میلیاردی عزمش را جزم خواهد کرد.

اینکه کریمی خواستار چنین دستمزدی شده شاید با محاسبات دلاری عدد چندان بالایی نباشد، اما باشگاه استقلال نیز درگیر پرونده‌های مالی بسیاری است و شاید در این برهه برای تأمین دستمزد کریمی با مشکلاتی مواجه باشد. به هر حال باشگاه استقلال برای عملی کردن برنامه حفظ ستاره‌های فصل قبل راهی جز تمدید قرارداد کریمی ندارد و به نظر می‌رسد دیر یا زود باید قرارداد جدیدی را با این بازیکن بنویسد.

به هرحال علی کریمی فضایی را به وجود آورده که بسیاری را به یاد رفتار‌های عجیب جباری پیش از شروع بازی‌های می‌اندازد. او نیز در تمرینات بدنسازی شرکت نمی‌کرد و همواره دستمزد‌های خارج از عرف می‌خواست. کاری که اکنون کریمی از روی آن کپی برداری می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->