آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

دو پست مهم وزارت ورزش همچنان خالی است

  • کد خبر: ۴۸۰۴۶
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
دو پست مهم وزارت ورزش همچنان خالی است
با رفتن حسن رنگرز و بازنشسته شدن ایرج رحمانی ۲ پست مهم وزارت ورزش همچنان خالی مانده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، با بازنشسته شدن ایرج رحمانی از مدیر کل هماهنگی امور استان‌ها و رفتن حسن رنگرز از مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش این دو پست خالی شده و هنوز وزیر ورزش گزینه‌های خود را برای آن معرفی نکرده است.

حسن رنگرز که مدتی به عنوان مدیر موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک فعالیت می‌کرد از سوی وزیر ورزش به عنوان مدیرکل استعدادیابی معرفی شد اما مدتی از فعالیت او در این پست نگذشته بود که وزیر ورزش حکم جدیدی را برای رنگرز صادر کرد که آن مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران بود.

با توجه به اینکه مدت هاست رنگرز به استان مازندران رفته اما جای خالی او در مدیرکل استعدادیابی پر نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->