دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور
سرخط خبرها

۲ میلیارد مسلمان علیه توهین مکرون به پیامبر

  • کد خبر: ۴۸۲۵۲
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
۲ میلیارد مسلمان علیه توهین مکرون به پیامبر
توهین مکرون به حضرت محمد (ص) با واکنش‌های تند مسلمانان دنیا همراه شده و بعید است به این زودی‌ها رئیس‌جمهور فرانسه بتواند از زیر آتش خشم مسلمانان دنیا خارج شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ توهین مکرون به حضرت محمد (ص) با واکنش‌های تند مسلمانان دنیا همراه شده و بعید است به این زودی‌ها رئیس‌جمهور فرانسه بتواند از زیر آتش خشم مسلمانان دنیا خارج شود. او پس از قتل یک معلم تاریخ در پاریس که تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) را در کلاس‌های درس به نمایش می‌گذاشت، ضمن حمایت از انتشار چنین تصاویری، به بهانه آزادی بیان گفت که کشورش به پشتیبانی از انتشار این تصاویر ادامه خواهد داد. پس از این حرف‌های مکرون، هشتگ «تحریم کالا‌های فرانسوی» در کشور‌های عربی به ترند اول تبدیل شد و بسیاری استفاده از این کالا‌ها را ممنوع کردند.
 
کاربران عرب در توئیتر فهرستی از کالا‌های فرانسه در بازار‌های کشور‌های عربی را منتشر کرده و خواستار تحریم این اجناس شده‌اند. حتی کار به جایی رسید که مثلا رستورانی در کویت تصمیم گرفت عکس مکرون را برای لگدمال شدنش در کف زمین رستورانش نصب کند.

جالب اینجاست که بعد از واکنش‌های تند کشور‌های اسلامی به این اظهارات، باز هم فرانسه عقب ننشست و در بیانیه‌ای گفت که ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و با روحیه صلح به همه تفاوت‌ها احترام می‌گذاریم. ما اظهارات از روی انزجار و تنفر را نمی‌پذیریم. البته بخش‌های دیگر بیانیه نشان می‌دهد که آن‌ها کاملا از ادامه‌دار بودن تحریم کالاهایشان توسط ۲ میلیارد مسلمان و همچنین واکنش تند آن‌ها در ادامه که شاید به امنیت فرانسه هم خدشه وارد کند، ترس دارند.
 
در کشور خودمان هم واکنش‌های زیادی به این اتفاق صورت گرفته است، ازجمله طرح جلد روزنامه وطن امروز که واکنش‌های مجازی زیادی به همراه داشت. مصطفی صاحبی، نویسنده ستون طنز «بیا فالت بگیرم»، هم بعد از اینکه خودش رباعی طنزی در هجو مکرون نوشت، از شاعران دیگر هم در یک چالش دعوت کرد که هجویاتی در این موضوع بنویسند. ما که نتوانستیم تمام رباعیات این چالش را برایتان چاپ کنیم، ولی بگذارید دست‌کم شعر صاحبی را برایتان بیاوریم.
ما خنده به احمقان کلاش کنیم
ما ذات پلید دشمنان فاش کنیم
تا اینکه ببندیم دهانت را هم
باید همه در دهان تو ... فلفل بریزیم!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->