ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|شهرهای مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم شیشه از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گازگرفتی مرگبار در خانه یک‌شبه

  • کد خبر: ۴۸۶۱۱
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
گازگرفتی مرگبار در خانه یک‌شبه
قاتل خاموش در منطقه امامت مشهد، جان یک زن را گرفت و مرد جوان را نیز به کما برد
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ صبح دیروز فردی ناشناس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت و مدعی شد که زن و مردی جوان داخل خانه‌ای مسکونی جان باخته‌اند. این فرد که نمی‌خواست هویتش فاش شود با اعلام نشانی محل حادثه تلفنش را به سرعت قطع کرد.
پس از اعلام این خبر بلافاصله تیمی از عوامل امدادی اورژانس مشهد به همراه مأموران انتظامی به محل گزارش شده در منطقه امامت اعزام شدند. با حضور مأموران انتظامی و اورژانس در منطقه و انجام بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که محل حادثه طبقه اول یک خانه ویلایی دوطبقه می‌باشد که در آن از داخل قفل بوده است.

با اعلام موضوع به سامانه ۱۲۵ و حضور نجاتگران آتش‌نشانی درِ این خانه مسکونی باز و در بررسی‌های مأموران مشاهده شد زن و مردی جوان داخل اتاق افتاده اند. در معاینات اولیه این افراد مشخص شد که مرد جوان هنوز نبض دارد، اما زن جان خود را از دست داده است. بلافاصله مرد جوان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

با تأیید مرگ مشکوک زن، موضوع از سوی مأموران انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد اعلام شد و طولی نکشید که بازپرس کاظم میرزایی در محل حضور یافت.
با حضور این مقام قضایی تحقیقات ابتدایی برای این پرونده مرگ مشکوک آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی در همان ابتدا به سراغ همسایه طبقه بالایی محل حادثه که یک تبعه خارجی بود رفتند.
این مرد جوان که از ۶ ماه پیش به همراه همسر و فرزندانش در این خانه ساکن است در اظهاراتش به پلیس گفت: چند وقتی است که این خانه را اجاره کرده و از حضور متوفی و مرد جوان در طبقه پایین خبر ندارد. او مدعی شد که صاحب‌خانه طبقه پایین را در مدت‌هایی کوتاه به افراد مختلف اجاره می‌داده که همین موضوع نیز بار‌ها موجب اعتراض او شده است.

پس از تکمیل تحقیقات اولیه جسد زن جوان به دستور قاضی میرزایی برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس آگاهی نیز برای شناسایی عامل گزارش دهنده این حادثه آغاز شد.
دیروز، قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده مرگ مشکوک گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل و انجام بررسی‌های میدانی مشخص شد که زانوی متصل کننده لوله بخاری از محل مورد نظرش درآمده و گاز مونوکسیدکربن نیز در محل منتشر شده است.
بازپرس میرزایی ادامه داد: متوفی زنی بیست ساله بوده و مردی هم که در محل حضور داشته جوانی بیست‌وپنج ساله است که اکنون در کما به سر می‌برد.

این مقام قضایی دادسرای مشهد بیان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته از محل حادثه اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد این ملک از دسته خانه‌هایی است که مالکش آن را به صورت یک‌شبه و یا کوتاه مدت به افراد اجاره می‌داده و در دیوار نیز آگهی می‌کرده است؛ بنابراین تحقیقات ما در این باره همچنان ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->