حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حسین حسینی در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

  • کد خبر: ۴۸۶۹۶
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
حسین حسینی در آستانه پیوستن به تراکتورسازی
همان طور که شهر آرا نیوز پیش‌تر به موضوع جدایی حسینی اشاره کرده بود این دروازه بان به احتمال زیاد راهی تراکتورسازی تبریز خواهد شد. حسینی مذاکراتی هم با فولاد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باتوجه به اینکه ممکن بود در صورت باز نشدن پنجره نقل وانتقالات، استقلال از ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود محروم شود حسینی منتظر مانده بود تا تکلیف این موضوع روشن شود که بعد از واریز بدهی ها به حساب شفر و جبارف این مشکل نیز از میان برداشته شده و باشگاه استقلال با ارائه مستندات خود به فیفا می تواند نام بازیکنان جدید را در فهرست فصل بعد قرار دهد؛ درنتیجه حسینی هم می تواند با خیال راحت استقلال را ترک کند.

دروازه بان استقلال در این ایام نگران این موضوع بود که پنجره نقل و انتقالات تیمش به دلیل محرومیت از سوی فیفا بسته بماند به همین دلیل انتظار کشید تا این مشکل از میان برداشته شود تا با خیال راحت استقلال را ترک کند. حسینی مذاکراتی با باشگاه تراکتورسازی انجام داده و همان طور که پیش تر نیز شهرآرا نیوز به آن اشاره کرده بود این دروازه بان از محمود فکری خواسته بود مجوز جدایی اش را از استقلال صادر کند که سرمربی استقلال هم از حسینی خواسته بود در این راستا با باشگاه مکاتبه کند.

حالا حسینی از هر زمانی به جدایی از استقلال نزدیک تر است و چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی از ترکیب آبی ها جدا خواهد شد و به تراکتورسازی خواهد پیوست چرا که مدیران هم به این جدایی چراغ سبزنشان داده اند.

به این ترتیب شاهد هیچ رقابتی میان او و رشید مظاهری نخواهیم بود و به نوعی نگرانی ها بابت ایجاد تنش های احتمالی در چارچوب دروازه استقلال نیز از میان خواهد رفت. حسینی به احتمال زیاد از ابتدای هفته آتی در تمرینات تراکتورسازی شرکت خواهد کرد البته این جدایی منوط به موافقت باشگاه استقلال است و چنانچه مدیران استقلال موافقت کنند آقای شماره یک از ترکیب آبی ها جدا می شود. حسینی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد. او پیش تر با فولادی ها نیز مذاکراتی داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->