تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

کارگردان نمایش «راز ویلای متروک»: همه‌چیز نامعلوم است

  • کد خبر: ۴۹۲۶۱
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کارگردان نمایش «راز ویلای متروک»: همه‌چیز نامعلوم است
نمایش «راز ویلای متروک» پس از ۳ روز اجرا در پردیس تئاتر مستقل مشهد، ۱۰ روز تعطیل شد.
امیری|به‌گزارش شهرآرانیوز،‌ جواد رحیم‌زاده، نویسنده و کارگردان نمایش «راز ویلای متروک»، با بیان اینکه ۳ روز از اجرای این نمایش ویژه نوجوانان گذشته بود، گفت: ما از نظر اجرا و مسائل بهداشتی سالن هیچ مشکلی نداشتیم و نمایش را با ۵۰ درصد حضور تماشاگران اجرا کردیم. اما به ما گفتند فعلا تا ۱۰ روز اجرای نمایش تعطیل باشد تا بعد ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود.
 
 
کارگردان نمایش «راز ویلای متروک»: همه‌چیز نامعلوم است
 
به‌گفته رحیم‌زاده، استقبال از نمایش بسیار خوب بود و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد تماشاچیان تا این حد متقاضی اجرای نمایش باشند: به هر حال در این شرایط، همه به‌ویژه کودکان و نوجوانان به‌دلیل درخانه‌ماندن، حوصله‌شان سررفته است. از همین رو وقتی آغاز اجرای نمایش را اعلام کردیم، استقبال بسیار خوبی شد. حتی الان هم که اجرا پایان یافته است، تماس‌هایی از سوی پدر و مادرها داریم که زمان اجرای دوبار نمایش را می‌پرسند.
«راز ویلای متروک» یکی از ۳ نمایشی است که رحیم‌زاده آن‌ها را پیش از به وجود آمدن وضعیت کرونا، برای اجرا آماده کرده است. به‌گفته او «راز ویلای متروک» قرار بود اسفندماه ۹۸ اجرا شود که به شرایط کرونا برخورد و اجرای آن به تعویق افتاد. او دراین‌باره توضیح می‌دهد: از آنجا که این نمایش آماده اجرا بود، خانواده عوامل نمایش را دور هم جمع کردیم و جلسه‌ای گذاشتیم و با رضایت آن‌ها ۲۰ روز تمرین کردیم. اجرا هم با شرایط خیلی خوبی آغاز شد، اما متأسفانه بیش از ۳ روز طول نکشید.
رحیم‌زاده با بیان اینکه وضعیت کرونا شرایط را برای همه مردم جهان سخت کرده است، وضعیت را برای جامعه هنری سخت‌تر می‌داند. به‌گفته او دلیلش این است که تئاتر به‌عنوان شغل رسمیت ندارد و همه چشم‌ها به سوی اداره ارشاد است، اما از سمت آن‌ها حمایتی نمی‌شوند: همان‌طور که اجرای نمایش ما پس از ۱۰ روز نامعلوم است، حمایت متولیان و مسئولان هم نامعلوم است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->