سرخط خبرها

یادداشت «راضیه ایرانی»، پیشکسوت تئاتر، درباره پروژه پردیس تئاتر مشهد

  • کد خبر: ۴۸۷۷۱
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
یادداشت «راضیه ایرانی»، پیشکسوت تئاتر، درباره پروژه پردیس تئاتر مشهد
در چند روز گذشته گروهی از هنرمندان تئاتر مشهد به دعوت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، از پروژه پردیس تئاتر مشهد در بوستان وفا بازدید کردند. راضیه ایرانی، بانوی پیشکسوت تئاتر مشهد و مسئول گروه تئاتر «کوچه»، نیز که در این بازدید حضور داشت، در یادداشت کوتاهی با عنوان «حقیقت یک آرزو» دراین‌باره نوشته است.
به گزارش شهرآرانیوز، در چند روز گذشته گروهی از هنرمندان تئاتر مشهد به دعوت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، از پروژه پردیس تئاتر مشهد در بوستان وفا بازدید کردند.
در این بازدید گروهی از اهالی تئاتر مشهد حضور داشتند که در میان  آن‌ها چهره‌های پیشکسوت تئاتر بیشتر به چشم می‌خورد.
راضیه ایرانی، بانوی پیشکسوت تئاتر مشهد و مسئول گروه تئاتر «کوچه»، نیز که در این بازدید حضور داشت، در یادداشت کوتاهی با عنوان «حقیقت یک آرزو» دراین‌باره نوشته است:
 
 

 

حقیقت یک آرزو

 روزی که به‌عنوان یکی از اهالی تئاتر مشهد، برای نظرسنجی درباره این پروژه با من مصاحبه می‌شد، در پس ذهنم گفتم شاید این ماجرا نیز فقط برای ثبت آمار مسئولان باشد، با این حال آن را در دفتر آرزوهایم ثبت کردم.
 
و اکنون که همین چند روز پیش به دیدن دوباره پروژه پردیس تئاتر مشهد مقدس رفتم، سپاسگزار پروردگار هستم که با دست عاشقان هنر، آرزویی به وسعت همه آنان‌که روزی در هوای هنر نمایش نفس کشیدند و هنوز هم نفس تازه می‌کنند، برآورده می‌شود.
 
پس جا دارد به رسم ادب به آنان‌ که همت به خرج دادند و به این اندیشه رخت عمل پوشاندند، دست‌مریزاد بگویم، به شهردار، اهالی شورای شهر مشهد و خانه هنرمندان که با ما هنرمندان هم‌خون هستند.
 
من به این پروژه خوش‌بین هستم. باتوجه‌به پیشرفت فیزیکی و اینکه سازندگان از اهالی خراسان هستند و مسئولان از جنس هنر، پس این راه به انتها می‌رسد، گرچه که شایدها، ممکن‌ها و… هم در این مسیر دور از انتظار نیست. با این حال به‌نظر من این پروژه به نتیجه می‌رسد. دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.
 
 
 
پیش از این، ۱۳ مهرماه نیز محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، از روند پیشرفت پروژه پردیس تئاتر مشهد بازدید کرده بود. او پس از بازدید از پروژه اعلام کرده بود روند اجرایی این پروژه به‌سرعت درحال انجام است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->