رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور

  • کد خبر: ۴۹۵۶۰
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور
بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد مشهد صبح امروز ۲۲ آبان در قالب مراسم ویدیوکنفرانس توسط دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری با حضور جمعی از مسوولان ارشد کشوری و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی سخنانی در این مراسم گفت: این بیمارستان در محوطه بیمارستان قدیمی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در راستای گسترش خدمات به بیماران و در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر مشهد احداث شده است.


دکتر محمد حسین بحرینی افزود: بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهد در زمینی افزون بر ۳۲ هزار مترمربع در هشت طبقه و با ۱۴ اتاق عمل و پنج بخش مراقبت ویژه احداث شده است.


وی ادامه داد: این بیمارستان که مجهز به بخش‌های مختلف درمانی است با بهره‌گیری از الگوی معماری ایرانی اسلامی با اعتبار سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی و تجهیزات ساخته شده است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام تجهیزات و تاسیسات این بیمارستان مطابق استاندارد‌های روز ایجاد شده است به طوری که سیستم سرمایش و گرمایش بیمارستان به نحوی است که اگر در فصل سرما در یک اتاق، بیمار نیازمند هوای سرد بود، می‌توان دمای اتاق بیمار را مطابق نیازش تغییر داد.


بحرینی افزود: بهترین فیلتر‌های هوا برای تهویه اتاق‌های بیمارستان در نظر گرفته شده است که می‌تواند در شرایط کرونایی موثر باشد و همچنین اتاق‌های ایزوله بیمارستان نیز به خوبی فشار مثبت و منفی را رعایت می‌کنند و برای بیماران حساس به عفونت مناسب است.


بیمارستان قدیمی شهید هاشمی نژاد مشهد یکی از بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که در شمال شرق و منطقه طلاب این شهر واقع است و تنها مرکز درمان دولتی در این منطقه محروم شهر به شمار می‌رود.

 

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به بقیه جمعیت استان توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام و گناباد خدمات رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->