درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

آغاز عملیات پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خلیج فارس در مشهد

  • کد خبر: ۴۹۵۶۲
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
  • ۱
آغاز عملیات پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خلیج فارس در مشهد
با حضور محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز،رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: اقدامات عمرانی انجام شده طی دو سال اخیر بر پایه مطالعه و طبق برنامه‌ریزی بوده و سلیقه‌ای نیست.

مسعود ریاضی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در مراسم آغاز عملیات پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خلیج فارس با بیان اینکه اقدامات عمرانی انجام شده طی دو سال اخیر بر پایه مطالعه و طبق برنامه‌ریزی بوده و سلیقه‌ای نیست، افزود: این پروژه‌ها با محیط زیست و طرح‌های دوچرخه و پیاده محوری هماهنگ است.

 

به گفته وی، در دو سال اخیر به اندازه ۶ -۷ سال قبل از آن پل و تقاطع غیرهم‌سطح احداث شده است و این ادبیات نوینی در عرصه ساخت و اجراست.

 

وی ادامه داد: تأکید داشتیم فناوری‌های نوین به عرصه ساخت‌وساز شهری وارد شود. تکنولوژی میدان نمایشگاه تا به حال در این شهر سابقه نداشته است.

 

وی خواستار شد: در این پکیج‌های عملیاتی شهرداری باید به همه مسائل توجه کند، در فرصت باقی‌مانده نهضت پیاده‌روسازی خواهیم داشت. مسیر‌های دوچرخه در حال گسترش است و شور و نشاط ایجاد کرده است. طرح برقی سازی حمل‌ونقل عمومی در همین راستا تصویب شده است.

 

منطقه ۱۲ با جمعیت ۷۰۰ هزار نفری به تقاطع‌های غیرهم‌سطح نیاز دارد

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس گفت: شهر مشهد نیازمند تسهیل در حمل‌ونقل است، طرح‌های تقاطع غیرهم‌سطح یا پیاده‌روسازی و مسیر دوچرخه برپایه طرح جامع مشهد انجام می‌شود و ما به این طرح متعهدیم.

 

وی افزود: امکان ندارد منطقه ۱۲ با جمعیت ۷۰۰ هزار نفری در طرح جامع در نظر گرفته نشود، ما نمی‌توانیم تقاطع آزادگان را در نظر نگیریم، چون فردا به مشکل بر خواهیم خورد.

 

به گفته وی، طرح برقی‌سازی کار کمی نیست، اما در همین دوره به پشتوانه لطف خدا و امام رضا (ع) آغاز می‌کنیم.اگر نیتمان را خالص کنیم هیچ مانع انسانی و غیرانسانی نمی‌تواند مقابل کار قرار بگیرد.

تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس با اعتبار ۵۳میلیارد تومان احداث می‌شود

 

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد،نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس با توجه به حجم بالای ترافیک در محدوده مجیدیه و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار قرارگرفت.


به گفته وی، این پروژه در دو فاز طراحی شده است که در فاز اول زیرگذر به همراه میدان و در فاز دوم نیز پل روگذر اجرا می‌شود. زیرگذر به طول حدود ۶۵۰ متر خواهد بود، عرض نیز زیرگذر حدود ۳۰ متر شامل دو سواره رو به عرض ۱۱.۵ متر و آیلند میانی است.


گفتنی است در طرفین میدان همسطح در روی زیرگذر بزرگراه دو پل به عرض حدود ۳۰ متر شامل میدان و دوربرگردان ها تعریف شده است. فاز زیرگذر و هم‌سطح این پروژه ظرف ۱۰ ماه و با هزینه‌ای حدود ۵۳ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

 

خلیج فارس خلیج فارس خلیج فارس خلیج فارس خلیج فارس خلیج فارس خلیج فارس

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
به مبارکی انشالا
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->