خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

ممنوعیت فعالیت گروه ۳ و ۴ اصناف مشهدی تا اطلاع ثانوی تمدید شد

  • کد خبر: ۴۹۶۴۱
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
ممنوعیت فعالیت گروه ۳ و ۴ اصناف مشهدی تا اطلاع ثانوی تمدید شد
دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد از تمدید ممنوعیت فعالیت اصناف گروه 3 و 4 خبر داد. آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، مراسم فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، باشگاه های ورزشی سالنی و ... از جمله این اصناف هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر ستاد مقابله با کرونا در مشهد گفت: با پایان مدت ۱۰ روزه اعمال ممنوعیت برای فعالیت اصناف گروه‌های شغلی سه و چهار این شهرستان در روز شنبه ۲۴ آبان ماه، این محدودیتها از فردا تا اطلاع بعدی تمدید گردید.

احمد ریواده اعلام کرد: فعالیت گروه شغلی ۲ نیز طبق مصوبات قبلی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ۲۰ آبان تا۲۰ آذر همه روزه از ساعت ۱۸ تا صبح فردا ممنوع است.

وی ادامه داد: مراکز تهیه غذا اعم از رستوران­ها، فست فودها، طباخی­‌ها همه روزه بعد از ساعت ۱۸ فقط مجاز به ارائه خدمت به صورت بیرون­ بر می‌باشند و امکان پذیرش مشتری در محل رستوران، فست فود و طباخی را نخواهند داشت.

براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل و مراکز گروه ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید و فروش مواد غیرغذایی، قنادی و خشکبار، آبمیوه فروشی‌ها، مراکز طبخ غذا، آرایشگاه‌های مردانه و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، مشاوران املاک، بازار فروش خودرو، فروشندگان فرش و موکت، اسباب بازی فروشی‌ها، عرضه کنندگان لوازم خانگی، خدمات چاپ و فعالیت‌های وابسته، آتلیه و عکاسی، پرده فروشی، مبلمان، کیف و کفش، لوازم تحریر و خرازی، کادویی، تزئینات داخلی، خیاطی و فروش پوشاک و پارچه می باشند.

مشاغل صنفی گروه سه نیز شامل آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه، قهوه خانه، چایخانه و مراکز عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده است و گروهها و فعالیتهای اجتماعی گروه چهار نیز شامل همایشها و مراسم فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، باشگاه های ورزشی سالنی و ورزشهای پربرخورد، گروه‌های حساس، کافه، چایخانه و قهوه خانه می‌باشد.   

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت در قالب ۹۶ اتحادیه دارای ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب است.

این شهرستان با ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه و ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستا است و کلانشهر مشهد با مساحت ۳۵۰ کیلومترمربع و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->