نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دلیل استعفای مدیرعامل تراکتور چه بود؟

  • کد خبر: ۴۹۸۷۳
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
  • ۱
دلیل استعفای مدیرعامل تراکتور چه بود؟
استعفای عجیب مدیرعامل تراکتور باعث تعجب اهالی فوتبال شده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، محمد علیپور مدیرعامل تراکتور که به تازگی و با انتخاب محمدرضا زنوزی به این عنوان در باشگاه تبریزی منصوب شده بود، شب گذشته از سمت خود استعفا کرد.

نکته عجیب اینجاست که هیئت مدیره باشگاه تراکتور هم خیلی زود تشکیل جلسه داد و علاوه  بر قدردانی از زحمات او، با استعفایش از سمت مدیرعاملی باشگاه موافقت کردند.

در این باره شنیده می شود اختلاف نظرهای جدی که میان علیپور و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور به وجود آمده بود باعث شد تا علیپور خیلی زودتر از حد تصور از این باشگاه کنار برود.

حتی در این باره به گوش می رسد که هیات مدیره تراکتور با دستور زنوزی خیلی زود با این استعفا موافقت کردند تا حسن آذرنیا به عنوان سرپرست باشگاه فعلا مشغول به کار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جواد کاظم دخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
تازمانیکه امثال آذرنیاها وپشت پرده نشینها در کشور وفدراسیون باشن انتظار نباید داشته باشیم پیشرفتی در ضمینه ورزش وغیره داشته باشیم مگه علیپور تادیروز بهترین گزینه زنوزی نبود؟ فکر میکنم ایشون باج به مگسان دورشیرینی ندادن سرنوشتشون مثل سرنوشت کیروش شد که برداشتن ویک سرمربی بونجول جاش گذاشتن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->