آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

نارضایتی بازنشستگان تامین اجتماعی از همسان‌سازی حقوق همچنان ادامه دارد

  • کد خبر: ۵۰۶۵۳
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
  • ۷۹
نارضایتی بازنشستگان تامین اجتماعی از همسان‌سازی حقوق همچنان ادامه دارد
در رابطه با طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس شرایط بهتری را برای زندگی این گروه از جامعه برقرار کنند موضوعی که انجام شدنی است و دولت می‌تواند با پرداخت بخشی از بدهی‌های خود این شرایط را فراهم کند.
به گزارش شهرآرانیوز، همسان سازی یا بهتر بگوئیم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پس از سال‌ها سرانجام در مهر ماه امسال به صورت ناقص از سوی دولت تدبیر و امید و سازمان تأمین اجتماعی اجرا شد؛ موضوعی که مورد گلایه و انتقاد بازنشستگان این سازمان قرار گرفت و آن‌ها  معتقد بودند همسان‌سازی صورت گرفته به هیچ عنوان قابل قبول نیست و رقم افزایش یافته شده به حقوق بازنشستگان این سازمان با سایر صندوق‌های بیمه‌ای قابل مقایسه و پذیرش  نیست و این اقدام اجحاف در حق بازنشستگان تأمین اجتماعی است.

موضوعی که از سوی کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پیگیر شد، اما هیچگاه به نتیجه‌ای نرسید و در نهایت مسئولان سازمان تأمین اجتماعی رقم بسیار ناچیزی را بر حقوق بازنشستگان اضافه کردند.

مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی درباره انتقادات مطرح شده به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه حداقل‌بگیر یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافتی داشتند که با طرح متناسب سازی به ۳ میلیون تومان می‌رسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.   همچنین حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با افزایش ۶۸ درصد می‌رسد.

قریب ادامه داد: همچنین حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه و حداقل بگیر به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان یعنی افزایش ۵۰ درصدی می‌رسد و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۵ درصد رشد خواهد رسید.   حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه  با ۲۴ درصد افزایش و به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق  افراد با ۱۰ سال سابقه حداقل ۴۱ درصد و به ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد. حقوق افراد با کمتر از ۲۰  سال سابقه ۸۳۴ هزار و رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰  سال سابقه به ۵۹۴ هزار و ۵۰ درصد افزایش خواهد رسید.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی درباره انتقادات مطرح شده به همسان سازی گفت: شیوه‌ای که برای متناسب سازی در نظر گرفته شده  بر اساس سنوات و میزان پرداخت حق بیمه و حقوق سال بازنشستگی محاسبه شده است.

در همین رابطه نیز سید کریم حسینی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامیبا اشاره به پایین بودن حقوق بازنشستگان می‌گوید: باید وضعیت حقوق بازنشستگان و به‌خصوص  مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی یک بار برای همیشه مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه  بازنشستگان اعم از تأمین اجتماعی یا کشوری در وضعیت مناسبی از حیث حقوق و معیشت برخوردار نیستند، می‌افزاید: در اغلب کشور‌های دنیا، وقتی فردی پس از گذران عمر و خدماتی که ارائه کرده، بازنشسته می‌شود، از سوی نهاد‌های حمایتی مورد حمایت قرار می‌گیرد و تکریم می‌شود و در کشور ما سیاست‌های حمایت از بازنشستگان به‌خصوص در حوزه تأمین معیشت ضعیف است که باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی و کاربردی از این قشر یبشتر حمایت شود.

حسینی همچنین با اشاره به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان در چارچوب طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا سقف ۲۰ درصد، گفت: این پیشنهاد در یکی از جلسات کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین کیومرث سرمدی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از حقوق پایین بازنشستگان و عدم تناسب آن با تورم می‌گوید: متناسب نبودن حقوق بازنشستگان و حتی کارگران نیز موجب شده است این قشر زحمتکش همواره قدرت خریدشان پایین باشد و نتوانند از عهده مخارج زندگی بربیایند.

وی با تأکید بر اینکه نباید تفاوتی میان مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و کشوری و لشکری وجود داشته باشد، می‌افزاید: معتقدم نباید تفاوتی میان فردی که ۳۰ سال یا حتی ۳۵ سال حق بیمه به تأمین اجتماعی پرداخت کرده با فردی که همین مدت زمان را صرف خدمت در یک شرکت دولتی، بانک یا مؤسسه‌ای کرده است، باشد؛ باید شرایطی فراهم شود که همه بازنشستگان از حقوق عادلانه برخوردار باشند و  طبق طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان فردی که دارای ۳۵ سال سابقه حداقل‌بگیر باشد، ۳ میلیون تومان حقوق ماهانه دریافتی خواهد داشت که این رقم به‌هیچ‌وجه تناسبی با مخارج بازنشستگان ندارد.

همچنین اخیراً جمعی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در نامه‌ای به  محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، درخواست کردند قوه مقننه به موضوع همسان‌سازی مستمری‌های آنان ورود کند. در این نامه جمعی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران به قالیباف، نسبت به تصرف در مستمری‌های کارگران و عدم‌تناسب حق بیمه‌ها و پرداختی به بازنشستگان، انتقاد شده است. متن نامه 

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش هزینه‌های زندگی و بی تدبیری دولت در رابطه با اجرای کامل طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر به این موضوع ورود جدی را داشته باشند و شرایط بهتری را برای زندگی این گروه از جامعه برقرار کنند موضوعی که انجام شدنی است و دولت می‌تواند با پرداخت بخشی از بدهی‌های خود این شرایط را فراهم کند.
 
منبع: تسنیم

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۸
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
6
چرا همسان سازی مستمری بگیران با سابقه ۳۵ سال اجرایی نمیشود لطفا پیگیری شود
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
11
با شصت سال وپرداخت سی سال سال نود و هفت. دو ملیون وچهار صد واریز میشه. اندازه بیست. سال سابقه. چه. کسی. باید. جوابگو. باشه. هرچه میگوییم کسی. جواب نمیده......
ناشناس
France
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
14
توراخدا یه کم بفکرمردم باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
سلام کجا همسان سازی شده من حق بیمه امسال می ریختم ۶۲۰هزارتومن برج مهر در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بازنشست شدم با ۱۰سال و۱۰ماه الان برای یک ماه و۱۵روز برام ۱۱۰۰ یک ملیون و۱۰۰هزار ریختن این پول کرایه خونه بدم خرج خونه کنم یا پول دارو و آب وبرق بدم اگر خدارومیشناسید راهنمایی کنید من رو ما هم انسان هستیم چکار کنم با مریضی وپابه سن کار هم توان ندارم با تشکر
تاج پیکر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
2
مگه ما مستمری بگیران تامین اجتماعی ادم نیستیم که تنام مزایا وحقوق بالا برا بازنشستگانذکشوری و لشکری هست
ناشاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
18
بازنشستگان تامین اجتماعی حقوقشان با بازنشسگان کشوری یکسان شوند
حسین زنجانیها
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
11
بیست سال فعالیت درکار سخت و زیان اور به حساب نیامد.چرا؟
ناشناس
France
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
9
سلام.... پرداخت مابه التفاوت همسان سازی( 4ماهه شهریور مهر آبان آذر) شامل کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی میشه یا فقط شامل کارگران با کار سخت؟
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
فقط سخت و زیان آور
ناشناس
France
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
5
ایا نگاه کارشناسی به متناب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی که معاون بیمه ابراز میکنند بیشتر شبیه اضافه کردن قطره چکانی اب است مسعول دلسوز قیمتهای اساسی توی همین دو ماه فقط افزایش چشمگیری داشته فقط مثال نمک که حدود 1500 تومان بوده شده 4000تومان حقوق با سی سال سابقه دو میلیون هشتصد تازه بیمه تکمیلی را باز افزایش دادید که خدمات بیمه ای هم خوب نیست حقوقها با کسورات دو میلیون شیصد ایا واقعا میشود زندگی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
7
بابا ده سال سابقه ها کجا حقوق ۲میلیون و۳۴۳ هزار تومان میگیرن من یک زن باز نشسته تامین اجتماعی ۶۴ ساله هستم با ده سال سابقه ۸۰۰ هزار تومان حقوق میگیرم زیر یک میلیون آیا میشه با این تورم وگرانی با این حقوق زندگی کرد خودتون قضاوت کنید
@
Germany
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بزرگواران حداقل بگیر به این خانم می گویند که ادعا می کنید حقوق حداقل بگیران ۲،۸۰۰ شده. البته این یه نمونه است، کسی را می شناسم که حقوقش ۶۰۰ هزار تومان است.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
2
6
بی عرضکی خودسازمان تامین اجتماعی هست کانون ماهم که درخوابه
.....
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
8
بارنشستگان تامین اجتماعی تنها بازنشستگانی هستند که هیچ امتیازی ندارند ، نه از نظر وام نه از افزایش حقوق و نه چیزای دیگه
همه امتیازهای دولت برا بازنشستگان لشکری و کشوری هستن
. حسین گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
7
لطفاً در ارتباط با همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همانند بازنشستگان محترم کشوری و لشکری در آذر ماه اقدام کنید.
. حسین گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
8
لطفاً در ارتباط با همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همانند بازنشستگان محترم کشوری و لشکری در آذر ماه اقدام کنید.
مرضیه
United States of America
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
8
اه از نهادمان بیرون میزند داریم زیر این همه فشار میشکنیم کسی نیست به دادمان برسد یه جوانمرد با وجدان حق خودمان را از این دولت بی تدبیر وبی امید بگیرد
حسین پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
7
با سی سال و سه ماه سابقه بیمه حقوق ا م با کلیه مزایا.دومیلیون شود هزارتومان.حالابازنشسته لشکری و کشوری چقدره؟بیمه شده حق بیمه دستمزد کارفرما از حق خود داده...بیمه شده لشکری و کشوری حقوق از بودجه دریافت کرده باحداقل پرداخت حق بیمه آن هم از بیت المال چراباید سهم بیشتری ببرد...نوشتنش...چرا دولت دست تو جیب سازمان تامین اجتماعی کرده خوب همسان سازی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی متناسب سازی شده ولی برای دیگران همسان سازی شد...ننگ ی بی عدالتی...
بازنشسته ومستاجر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
2
9
این همه تبعیض بین بازنشسته های تامین اجتماعی وکشوری واقعاً انصاف نیست بی کفایتی نمایندگان کاری گری وکانون بازنشسته ها هستش که عرضه ندارن از حق بازنشسته ها دفاع کنن چون دلت جیب اونا رو پر میکنه خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
8
با این حقوقها فقط ده روز از ماه را می توان زنده ماند بیست روز دیگر را چطوری از کجا خرج کنییم بعد از این همه سال کار وزحمت ....به شعور بازنشسته توهین نکنیید با این حقوق یعنی برو بمیر ر ر ر ر ر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
کارتان خرابه
کریمی راد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
6
باسلام.روزی که بیمه اجباری شدم خوش حال بودم که این آورده ام به تامین اجتماعی درروزهای پیری وکوهولت دست گیرزندگی ام می شودولی حالا جواب گوکه نیست فقیروبی چیزشدم .به کجاشکایت کنم دستم به کسی نمی رسدغیرازخدا.........
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
5
بخدا ما بازنشستگان با این تورم ساعت به ساعت اگر 10میلیون هم اضافه کنند هیچ دردی از ما دوا نمی کنه چون تا بهار به مرحله واقعیت دست یابد کالاها از حقوقی که در آینده میخواد بدهند جلو میزنه .اگر دولت بی تدبیر و نا امید . اختلاس پرور .زرنگی کنه جلوی تورم را بگیره و مانند زمان هیودا خدا بیامرز تورم را کنترل کند اضافه حقوق بماند برای اختلاس نمودن خودشان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
7
تو را به خدا بازنشستگان تامین اجتماعی دیگه توان زندگی کردن ندارم چرا کسی به فکر ما نیست زمانی سر کار بودی زجر کشیدیم الان که بازنشسته شدیم بیشتر زجر مکشیم به خدا ا یرانی هستیم داعشی که نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
6
فقط بازنشستگان کشوری ادما.تامین اجتماعیا حقی ندارن خدا نگدره از هرکس که سنگ جلو پامون میندازه با چی زندگی کنیم چک برگشتی داشتم بدون احضاریه حقوق۲۷۰۰تومنی من ۹۰۰تومن میره به حساب چک
ح خ
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
همیشه میبینیم دولت مردان ما در صحبتهای خودشان دم از غیرت کارگران میزنند درعمل تیشه به ریشه کارگران و خانواده شان میزنند ایا در این کشور کسی نیست ظلمی که به ما شده را به گوش رهبر معظم انقلاب برسانند لااقل از فرماندهان عالی رتبه سپاه این مشکل ما را به گوش رهبر معظم انقلاب برسانند بخدا ما و خانواده بازنشستگان تامین اجتماعی با بدبختی زندگی مان را اداره میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
6
خجالت بکشند از این تبعیض این بی مسئولیتان تامین اجتماعی
ی . ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
5
خواهشا کمک.کنید به مردم و اقشاری که مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند حقوقشون کفاف زندگی را نمی دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
در دین اسلام دروغ نگفتن گناه محسوب میشه ؟؟؟؟!!!!!
زلیخا امامی
United States of America
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
سلام آقای سید کریمی این جا ایران است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
با سلام چرا هیچ فکری به حال ما از کار افتادها نمیکنن با حقوق ۲میلیون ده روز هم دوام نمیاریم هیزنه دکتر سرسام آور شده شرمنده زن و فرزند شدیم حتی لباس هم نمی تونیم بخریم تو رو به قرآن اونهایی که میتونن فکری بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
2
3
خود تان با این حقوق زندگی می توا نید یک بزج امتحان کنید
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
فقط وعده وعید، مثلا قرار بود از مهر حقوق اضافه بشه، پس کوووووو
علی قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
یه سعوال دارم ازتون آیا بازنشستگان خود سازمان تامین اجتماعی کارکنان خودتون رو میگم هم متناسب سازی شدند یا همسانسازی ما که اطلاع داریم که بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق بالایی میگیرند ما را رنگ نکنید
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
جالبه که لشکری اصلا سابقه مطرح نیست بازنشسته ای با ۱۸ سال سابقه ۴۵۰۰۰۰۰۰ دریافتی دارد چه تبعیض فاحشی با سایر صندوق ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
2
3
سلام بر مرغ خوران بازنشته تامين اجتماعی هستم با ٣٣سال حق بيمه حقوق ٢١٠٠ميليون ديگه مرغ هم در خواب ببينيمباقيمت ٣٨هزارتومان افرين برشما خدا عوض خير بده
حسين خدادادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
سلام با٣٣ سال حق بيمه اول سال ٩٩ باز نشسته شدم همسان سازی به ماندادند حقوق ٢١٠٠ ميليون حق ما اينه بابا مرغ هم شد ٣٨ هزار تومان بايد بريم گدائ
محمد بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
من با ۳۰ سال سابقه ،افزایش حقوق من به ۲۲۰۰ تومان شده ۱۶۰۰ بهم میدادن ،،چرا؟ شما که میگین با۳۰ سال سابقه باید بالای ۲۵۰۰ باشه ،کجا اعتراض کنم ؟؟
پری
Germany
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
آخه ختی ۲،۵۰۰ هم باشه، کفاف هیچیو نمیده. خونه ای که الان توش ساکنم، ۳ میلیون اجاره شه.
قاسم حسینی اخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
پزشک عمومی با سی سال سابقه بیمه
4میل حقوق
ناشناس
Germany
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
وای بحال بقیه بازنشستگان تامین اجتماعی
پروانه
Germany
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
معلم بازنشسته دیپلم ۵،۳۰۰ حقوقشه
امیر هوشنگ مروتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
ما تصور میکنیم دولت از مشکلات ما خبر ندارد در صورتی که دقیق مطلع وبا خبر است چرا امروز برای تهیه دارو رفتم به من ندادم پیگیر شدم داروخانه و تاییدیه بیمه گفتن شما برای ۸ روز دیگه دارو داری برو هفته بعد بیا اونجا متوجه شدم تو سیستم به این مختصری آمار دقیق دارن و نظارت و دقت دقیق و روز شمار من به شخصه قانع شدم شما چطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
نژاد پرستی راممنوع کنید
از کار افتاده تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
2
4
همان قوانینی که برای از کارافتادگان کشوری و لشکری اجرا می کنید برای از کارافتادگان تامین اجتماعی هم اجرا کنید ؛
متاسفانه همان قوانینی که قبلا برای از کارافتادگان تامین اجتماعی اجرا می شد در متناسب سازی زیر پا گذاشته شده ؛ یک از کارافتاده به دلیل بیماری نتوانسته به کار ادامه بده تا سی سال سابقه داشته باشه با چه استدلال ومنطقی قانون را درمورد این قشر دور زدید و طبق سنوات خدمت متناسب سازی کردید ؟ ؟؟؟؟؟؟؟
مهربان
Japan
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
خداوکیلی این نوع ستم عرش خدا را میلرزاند یا بی حجابی دختران؟؟
چرا ستاد امر به معروف سراغ قانون شکنان دولتی نمی رود؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
مگر این باز نشتگان تامین اجتماعی ۶۰ سال استخوان شکودن چرا این دست اودست مکیند مگر از کیسه ای خلیفه مبشین اگر باران بباره باید همه جا بباره این بازنشتگان هم مال این گشور است هرروز یه برنامه است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
5
متاسفانه بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در فقر. وبازنشسگان کشوری مرغ درب منزل تحویل بگیرند تناقص بین بازنشستگان تامین اجتماعی وبازنشسگان لشگری و کشوری بسیار زیاد درصورتی که ما بازنشستگان تامین اجتماعی سی سال در سختشرایط کار کردیم بموقع حق بیمه ومالیات پرداخت کردیم نه دفترچه خواربار ونه هیچ نوع تسهیلات چرا؟ آنقدر تناقص بازنشسته بازنشسته است چه فرقی دارد هرکس برای خودش قانونی درست کرده ما وخانواده هایمان هوا می خورند الان هم که صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی خالیه ودولت به تعهدات خود در قبال کشوری و لشگری عمل وپایبند است چرا؟ چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
سلام بنده با۳۳ و ۲ ماه ۱۹ روز سابقه کار وباز نشته حقوقم تاز شده ۲/۸۰۰ هزار تومان چرا همش وعده سرخرمن میدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
وقتی متصدی امور کارگران وبازنشسگان که سازمان تامین اجتماعی باشد که تمام مدیران ان توسط وزیر دولت تایین میشود امیدی به نقدشدن بدهی ۳۰۰ هزار میلیارد تومنی کارگران از دولت هستش اساس این سازمان غلط پایه ریزی شده وتا این شرایط هست وضع هم همینه در تمام سطوح،حقوق ،بازنشسگان، بخش درمان، از ان بدتر تکالیفی دستوری هست که دولت بر سازمان تامین اجتماعی تحمیل میکندبدون پرداخت سهم خودش از این تکالیف، خلاصه هر گوشه این سازمان سراسر نقص و اشکال است
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
این همسان سازی اصلا قابل قبول نیست ، و مابازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر اصلاح آن هستیم .
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
دریک کشور بایک تورم آیا یک بام دوهوادیده اید
ناشناس
France
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
همسان سازی و افزایش حقوق فقط برای بازنشستگان لشگری و کشوری ست بقیه هیچ
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
مگر تامین اجتماعی سازمان و شرکت بیمه ای نیست؟
ما که در حین کار اسیب دیده ایم ایا مشمول بیمه نمیشویم کا همسانسازی را به مبنای زمان سلامتیمان حساب کرده اند؟
در حین کار اسیب دیدن شامل موارد بیمه نمیشود یا قانون شما اینگونه است؟
چرا باید همه چیز به نفع سازمانها باشد و این همه ارگان ناظر سکوت کنند؟
Kiyani
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
نه تنها از نحوه همسان سازی بلکه از میزان عیدی آخر سال نیز که بازنشستگان پرداخت میشود گله و شکایت داریم و میبایست همسان با مقدار پرداختی به شاغلین در نظر گرفته شده و پرداخت شود تا شاید بتوانیم کمی گوشت و برنج و حبوبات و میوه و .... مایحتاج شب عید را فراهم کنیم
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
0
با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری اختلاف حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی با لشگری و کشوری بین سه میلیون تا شش میلیون تومان شده لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
0
خدایا خودت به فریادمان برس دیگه بریدیم حسرت همه چیز به دل زن و بچه ماند چقدر شرمندشون باشیم
مستعمره بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
1
2
معلوم نسیت چی میگن یک بار مبکن ۱۵سال و۱۰سال بالای دوملیون میگیرن اما موقع عمل که میشه میکن متفاوت سازی شده اخر کدام عدالت میاد حقوق پایین را۲۵درصد وحقوق بالاتر را۸۰درصد افزایش میدن مسلمه کمتر بگیر ضرر میکنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
انقدر نامه به تمام ارگانهای دولتی بزنید تا حقوق بازنشستگان و مستمری بگیر ان بدبخت بیچاره ها تامین اجتماعی همانند بازنشستگان کشوری و لشکری گردد؟
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
من یه مستمری بگیرتامین اجتماعی هستم باحقپق ددوسیضد بخدا بریدم .منم عایله.مندم این پول بیشتر.دارو درمانمو کفایت میکنه بارها شده زخم زبون مردموشنیدیم میگن شهید دادید الان هم میخورین خیلی سخته به داد خانم های سرپرست خانوار هم برسید مارامحتاج اولاد نکنین
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام من یه مستمر بگیرم دو تا بچه یتیم دارم که یکی از بچهام هم مریضه ماهی هشصد هزار قصد وام پرداخت می کنم مستمریم هم دو میلون هست شما را به خدا چجور زندگی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
شما را به خدا رسیدگی کنید
نادرحسین نژادنودهی مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
وقتی بفیش حقوقی معاونت تامین اجتماعی برخوردم مغزم سوت کشیدبالای نودتومان پس این سازمان انفرادیست نه اجتماعی منیکه فقط هشتصد هزارمیگیرم توی این گرانی وتورم نباید باداشتن مسئول بی درد ما بی دردباشیم باید دردبکشیم تاآنها راحت زندگی کنند
طهماسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
یکسان سازی معنیش اینه که ضعیف قوی بشه،
نه قوی رو قویتر کنند،بالعکس عمل شد،به ضعفا 350هزارتومن،وبه حقوقهای بالای6الی 7میلیون،
حدود نزدیک به یک میلیون. اضافه شد،این کجاش یکسان سازیه
بازنشسته وزارت جهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
بنده باتفاق چند نفر دیگر از همکاران که کارمند رسمی مدیریت خدمات کشوری و با حکم حقوقی یکسان و یک طبقه حقوقی داشتیم از اول مهرماه ۹۹ بازنشسته شدیم چند نفر جزو صندوق بازنشستگی کشوری بودند احکام حقوقی که برای بنده که بازنشسته تامین اجتماعی هستم و  برای  همکارانی که صندوق بازنشستگی کشوری هستند بیش از دو میلیون تومان اختلاف وجوددارد؟!!!
چرا برای کارمند بازنشسته تامین اجتماعی و کشوری اینقدر اختلاف وجوددارد ؟؟؟!!!
رصا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
چطور میتونن بگن برا ما همه یکی هستن من بازنشسته تامین اجتماعی تا ده روز میتونم شکمم سیر کنم بیست روز گرسنگی و خفت و ابروریزی دستم پیش همه دراز کنم اخه کجای دین اسلام رعایت میشه با هزارمریضی که از کارگری گرفتیم نمیتونیم کوچکترین دارویی بخریم فقط نفس میکشیم از درد و بدبختی کجایی اقای مسول اون دنیا یی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
حرف حساب بزنید آخر کدام همگام سازی بازنشسته کشوری لشکری فقط 50تا 60درصد اضافه شده. وام کرونایی ازدواج واسه کشوری لشکری.... آخر اون بازنشسته ای با حق بیمه سی سال کار بیشترین حق بیمه خدایی با2/600 حقوق چیکار کنه برید خجالت بکشید نگاهی به حقوق نجومی وزیر نماینده مجلس نگاه کنید چقدر میگیرن بعد حقوقی میخوام واسه قشر زحمت کش اضافه کنن انگار میخوان به گدا پول بدن.... اینو بدونید نه در این دنیا نه اون دنیا مردم شما مسئول حتی خدا هم شمارو نمیبخشن... دنیاتون آخر تون یکیه
ناشناس
Germany
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
همه صندوق ها افزایش ۳ برابری داشته غیر از مستمری بگیران تامین اجتماعی که باید سال ۹۹ همسان سازی شود چون اگر برای سال بعد بماند حقوق ها ۲۵ درصد افزایش داشته باشد چون حقوق کشوری ولشکری درسال ۹۹ افزایش ۳ برابری داشته حقوقشان خیلی بیشتر می شود ولی چون مستمری بگیران حداقل بگیر تامین اجتماعی حقوقشان ۱۰۰ تا ۳۰۰ اضافه شده باز هم تفاوت فاحشی بین مستمری بگیران تامین وکشوری ولشکری وجود دارد باز سال ۱۴۰۰ همین آش هست و همین کاسه پس لطفا" مسئولین چاره ای بفرمایند.
علی مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
بااین سن وسال بااین حقوق دختر وپسرجوان داشته باشید کرایه خانه هم بدید خدا هیج مردی پیش زن وبچه خارنکند توراخدا کاری انجام دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام آقا ۲۷۰۰هزارتومان حفوق مگیرم من بد بخت تامین اجتماعی رفتم بانگ رفا وام ده میلیون گرفتم دو میلیون پیش خودشان کذاشت ۸ میلیون داد گفتم کم کم خرج کنم تا خجالت زنو بچه نو نشم خداشاهد بدکار بودم ۱ میلیون برام مانده حالت باید قسط هم بدم این ۱میلیون تمام کنم نمیدانم چه کار کنم تو را به امام رضا قسم حقوق نا باز نشسگان تامین اجتماعی را زیاد کنید ما توان نداریم ما پیر شدیم
ن ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
حقیقتا تبعیض و ظلم روح هر انسان با وجدان را می ترکاند .اما دولت . قوه قضاییه و قوه مقننه بی خیال این همه ظلم آشکار هستند ولی حیف از یک جو انصاف .سازمان رانتخواران هم قطره چکانی عمل می کند و هیچ مقام مسئولی هم داد اعتراض بر نمی دارد. اگر واقعا سازمان تأمین توانایی اجرای مجموعه مقررات و دستورعملهای خود را ندارد .ناتوان از اجرای قانون ده ساله همسان‌سازی همسان باکشوریها و لشکریهارا ندارد .دیگر درب آن را گل بگیرد .و این همه باعث نگرانی سه ملیون و پانصد هزار عضو خود نشود .
محسن اله دادیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
با عرض سلام بنده حدوا بیست روز پیش اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی نمودم وعضو کانون شدم مبلغ بیمه تکمیلی از حقوق اذر ماه از کن کسر شده ولی هنوز بیمه تکمیلی من فعال نشد باید چکار کنم.با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
سلام دولت محترم وتا مین اجتمایی لطفآ هم سان سازی درست انجام بدید ممنون
سخت وزیان اور
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
۱۵هزار تومان اضافه شده برا سخت وزیان اور۵ماه هم طلبکار میشیم میشه ۷۵ هزارتومان دست سردارمتناسب سازی اقای سالاری دردنکنه که این همه به فکر بازنشسته هاهستند
پروانه
Germany
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه ۲۰ سال و کمتر، بسیار نازل است و تکافوی مخارج ۱۰ روز را هم نمیدهد.
پروانه
Germany
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه ۲۰ سال و کمتر، بسیار نازل است و تکافوی مخارج ۱۰ روز را هم نمیدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
امروز ۲۹ آدر من هنز حقوق ۲ میلیون و سیصد خود رو نگرفتم من یه بازنشسته هستم و شروع فامیلم با د هست آیا انصافا این چندر غاز رو خون بدل میکنید تا بدهید
ای خدا ازتون نگذره
ناشناس
United States of America
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
باعرض سلام وخسته نباشید من یک بازنشسته هستم بعداز 20سال سابقه باید 3تومان بگیرم بااین همه تورم من خودم چندسالی است سکته کردم و هرماه سه تا دکتر باید بروم واین انصاف است که این مبلغ به ما میدهند بعد ازچند سال به خاطره بدهی مجبور شدم ماشین ام که عصای دستم بود رابفروشم این ظلم است که الان که احتیاج به ماشین دارم یه دکتر میخوام بروم مجبورم باین گرانی ها وبااین ازکار افتادگی خودم به این روز بیفتم شما چه مسو.لی هستی که برای ما هیچ کاری نمیکنی وما باین وضع واوضاع باید بدون ماشین سر کنیم حداقل حقوق مارا باید به 20میلیون برسونید بااین همه تورم وگرونی وکرونا تازه یه جوون بیکارم دارم باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
به داد از کارافتادههای کلی ناشی ازحادثه حین کار که سنوات ارفاقی ما را درهمسان سازی محاسبه نکردند ،برسید که دریافتی ما ۲/۱۰۰ میباشد ،آیا با این مبلغ با توجه به نقض عضوی که حین اشتغال برای ما پیش آمده میشود روزگار گذراند ،کمی به فکر مردم باشید وانصاف داشته باشید فقط به فکر خانواده خودتان واطرافیانتان نباشید ،شاید دیر بشه ؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->