کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از رئیس قوه قضاییه در خصوص افزایش حقوق‌ها + متن نامه

  • کد خبر: ۴۹۰۸۶
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
  • ۱۶۲
درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از رئیس قوه قضاییه در خصوص افزایش حقوق‌ها + متن نامه
بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای به سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه خواهان نظارت این دستگاه بر اجرای صحیح و دقیق ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی در جهت افزایش پایه حقوق هم‌سطح و مطابق با تورم سالانه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در این نامه که رونوشتی از آن برای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ارسال شده، آمده است: 

 

بسمه تعالی

به نام ا… پاسدار حرمت خون شهیدان

ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت ا… رئیسی 

موضوع: تظلم خواهی بازنشستگان تامین اجتماعی

با عرض سلام 

احتراما؛ 

 

ما قاطبه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، مراتب اعتراض و نارضایتی خود را در خصوص اجرای ناعادلانه طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اعلام می‌داریم. 

 

جناب آقای رئیسی مستحضر هستید که اکثرقریب به اتفاق بازنشستگانی (رزمنده –جانباز) که خادم به جبهه و جنگ در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده‌اند و همچنین وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

 

در این تبعیضات مشهود، در معرض مخاطره شدید روحی و روانی و در تنگناهای مالی فراوان قرار گرفته‌اند و این اقدامات غیرمنصفانه و ظالمانه، موجب ضرر و زیان مالی هنگفتی بر پیکر نحیف این قشر زحمت کشیده که جوانی خود را صرف خدمت به کشور و انقلاب نموده‌اند، وارد کرده است. 

 

حال با عنایت به بیان این مقدمه شکواییه خود را به شرح زیر تقدیم حضور مبارک ریاست محترم قوه قضائیه می‌نماییم، باشد که شاهد احقاق حق قانونی پایمال شده بازنشستگان مظلوم تامین اجتماعی به دست توانا و حق‌جوی آن عالم ظلم‌ستیز کشور، باشیم. 

 

انشاالله

جناب آقای رئیسی استحضار دارید که در اجرای همسان‌سازی انجام شده اخیر، تبعیض آشکاری بین دو کارمند که همزمان و در یک بازه زمانی، به مدت ۳۰ سال در بخش‌های دولتی فعالیت کرده‌اند و در زمان بازنشستگی از دو صندوق متفاوت کشوری و صندوق تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند، تفاوت چشمگیر و فاحشی وجود دارد. 

 

لذا در خصوص تبعیض آشکار دولت محترم، در پرداخت حقوق میان بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری از محضر آن مقام محترم، رسیدگی به موارد مطروحه در ذیل را تقاضا می‌نماییم. 

 

الف ) دولت باید حقوق بازنشستگان کارگری و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به اندازه بازنشستگان کشوری افزایش دهد و تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگی میان این اقشار را از بین ببرد. 

 

به استحضار می‌رساند سازمان تامین اجتماعی در اجرای همسان‌سازی بین کارمندان اداراتی که تابع صندوق تامین اجتماعی می‌باشند نیز تبعیض قائل شده است بطوریکه در مقایسه بین کارمندان شاغل تامین اجتماعی با کارمندان سایر ادارات که به لحاظ حقوقی تابع صندوق تامین اجتماعی می‌باشند تفاوت فاحشی بین حقوق آن‌ها وجود دارد، که در این رابطه عدالت اجتماعی حکم می‌کند اگر تامین اجتماعی محترم می‌خواهد همسان‌سازی را به معنای واقعی عملی نمایند، نسبت به سایر بازنشستگان نیز همانند بازنشستگان خود تامین اجتماعی اقدام نمایند. 

 

ب ) جناب آقای رئیسی همانگونه که مستحضر هستید یکی از مشکلات تامین اجتماعی در تامین حق و حقوق بازنشستگان، عدم پرداخت بدهی دولت محترم به آن سازمان (تامین اجتماعی) می‌باشد؛ لذا تقاضا داریم با وساطت و کمک قوه قضاییه و مساعدت حضرتعالی، دولت محترم بدهی خود را از محل فروش اموال و املاک مازاد بپردازد، تا این صندوق‌ها مشکلی برای پرداخت حق و حقوق به موقع بازنشستگان نداشته باشد. 

 

ج) جناب آقای رئیسی ما بازنشستگان تامین اجتماعی خواهان اجرای صحیح و دقیق ماده ۹۶ افزایش پایه حقوق هم‌سطح و مطابق با تورم سالانه هستیم که با توجه به نظر کارشناسان، تا پایان شهریور ماه ۷/۵ میلیون تومان برآورد شده است. جناب آقای رئیسی ما بازنشستگان تامین اجتماعی خواهان اجرای ماده ۱۱۱ و۴۱ با تکیه به قانون کار در خصوص افزایش مزایای حق مسکن و کمک هزینه معیشتی و حق اولاد مطابق با کارگران شاغل می‌باشیم. 

 

د) جناب آقای رئیسی، عدم اجرای بند ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، یعنی پرداخت حق منطقه جنگی بازنشستگان، مطابق شاغلین درمناطق جنگی (بازنشستگان استان کرمانشاه و سایر استان‌های منطقه جنگی) از جمله اجحافی است که بر بازنشستگان مناطق جنگی وارد آمده است لذا ازآن مقام محترم تقاضای توجه به این مهم را خواستاریم. 

 

در پایان از توجه حضرتعالی کمال تشکر را ابراز می‌داریم، امید است با عنایاتی که مبذول خواهید فرمود، در حل مشکلات یاد شده بازنشستگان تابع سازمان تامین اجتماعی اقدام عاجل عنایت بفرمایید.

 

منبع: ایلنا


بیشتر بخوانید:

 

جزئیات تازه از درخواست افزایش سن بازنشستگی از سوی تامین‌اجتماعی

 

نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان مشاغل سخت اعلام شد| اجرای احکام جدید از آذر ماه

 

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از قالیباف درخصوص همسان‌سازی حقوق

 

سامانه خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی راه‌اندازی شد + نحوه خرید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۲
ناشتاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
57
اقای قالیباف .که نامه رو نادیده گرفتن حالا انشالله قوه قضاییه ی نظر لطفی به این قشر مورد ظلم واقع شده بکنن
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
برای قویه مجریه (دولت) بازنشستگان تامین اجتماعی به مانند بچه یتیمی هستند که میتواند مالشان را بخورد و به هیچکس هم پاسخگو نباشد برای قوه مقننه هم که بچه همسایه است میدانند که ظلم میشود ولی هیچ اقدامی نمیکنند نه رئیس نه نماینده هیچ کدام دم نمیزنند
حال بعد از خدا امیدمان قویه قضائیه وشخص آقای رئیسی هست ببینیم حقمان را از آنها خواهد گرفت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
4
47
جناب ایت الله رئیسی بداد این قشر ضعیف برسبد
مسیولین امر که بی خیالن
راجب متناسب سازی حقوق نا عادلانه بر خورد میکنند
محمد اکبرزاده همدانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
3
38
سلام علیکم. خدابه شماسلامتی بده که پیگرکارماهستین باآرزو موفقیت تان
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
51
شایدپای قوه قضاییه وسط باشدتاحدودی عدالت رلایت بشه وگرنه امیدی به مسعولین صندوق بازنشتگی تامین اجتماعی نیست
سید احمد نبوی یزدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
29
باسلام. وخسته نباشید اقای رئیسی من ۶۷ ساله وانسولینی ۳۵سال بیمه ۱۴ سال قبول دهستان سازی ۱۱۰۰ شده عیالوار و۶نوه خجالت میگویند بازخرید و شکایت کن اصلا شرکتی وجود ندارد و تمام مدارک موجود ووو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
34
من بازنشسته جهادکشاورزیم چون بیمه شده تامین اجتماعیم حقوق بازنشستگیم با هم ردیفم که بازنشسته کشوریه یک ونیم میلیون تومان فرق میکنه جالبه که هردوصندوق دستشان توجیب دولته حالا چرا...؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
3
33
باسلام خوب نوشتید خداکنه به این اعتراض جواب بدهند
یوسف یاوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
3
42
تبعیض را بردارید این صندوق و آن صندون یعنی چه خانواده ها را تامین کنید فقر بیداد می‌کند.
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
47
سلام. شما بخدا قسم می دهم که بداد ما بازنشستگان تامین اجتماعی برسید
عبدالرضا سواعدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
36
از شهرآرا برای انعکاس خبر متشکریم خدا خیرتون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
38
جناب اقای رئیسی امید مردم ایران بعد از خدا به دستان توانمند شماست
محمد فرشباف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
30
ریاست محترم قوه قضائیه به استحضار عالی می رساند حتی دراین اندک متناسب سازی نیز انصاف رعایت نشده ودر حق بازنشستگان مشاغل سخت وزیان آور اجحاف اشکار صورت پذیرفته لذا در راستای اجرای عدالت اسلامی انتظار میرود نسبت به احقاق حق این قشر محروم عنایت ویژه داشته باشید با آرزوی توفیق برای حضرتعالی ومجموعه خدوم قوه قضائیه.
jalil
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
در محیط سخت و زیان آور کار کردیم سلامتیمان را از دست دادیم حق بیمه سالهایی را که زود باز نشست شده بودیم یکجا به حسابشان واریز کردیم وپایان کارمان را به خاطر این پرداختی( ۴% ) سه سال دیرتر با حداقل ممکن پرداختند ودر همسانسازی این سالها را حساب نکردند و کمترین افزایش را داشتیم حالا من نه سلامتی دارم که کاری دیگر انجام دهم نه پولی که ضعف جسمانیم را پوشش دهم حالا با این تبعیضی هم که بین بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری قرار داده اند اینطور بنظر میرسد که هرکس خالصانه برای پیشرفت کشورش از جان مایه بگذارد در آخر با بی لطفی به خاک سیاه خواهد نشست
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
40
سلام دقیقا باید حقوق تامین اجتماعی همانند کشوری همسانسازی شود چون سازمان تامین اجتماعی همیشه با ۴۰۰ تومان حقوق بازنشتگان رو اضافه میکنه بدرد نمیخوره این حقوق برای یک هفته مان است انشاءالله درست شود بامید خدا
ناشناس
Germany
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
29
توسل هم باز نشستگان تامین اجتماعی بعد از خدا به رییس قوه قضایه است انشالا این بی عدالتی وتبعیض را ازبین ببرید
بازنشسته پولدار و بی درد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
3
25
سلام بر مرد خوب خدا
چهار سال پیش نفوذی ها ما را از شما ترساندن . نفرین بر ما . حق ماست که چهار سال بر سرمان آمد. مگر سید تو برامون کاری کنی.دوستت دارم مرد خوب خدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
یعنی چی مثلا...
ججج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
22
حقوق را زیاد کننید که شرمنده خانواده نباشیم
صفر علی پرنون
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
سلام جناب آقای رئیس من باز نشسته تعمین ا عجتمای هستم حقوق خیلی کم من شرمند خانواده هستم نمیرسونم شما به کری واسمون کنید بزارید رو حقوقمون ما واقعاً یک ونیم ملیون چیمیشه
تورج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
26
خیلی ممنون ازنامه نویس
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
23
سلام، خداخیرتون بده ، امیدوارم که این نامه به دست جناب آقای رئیسی برسد و ان شاالله که ترتیب اثر داده شود واقعا چرا باید اینقدر حقوق ما بازنشسته های تامین اجتماعی با بازنشسته های کشوری تفاوت داره؟؟؟ فرقش چیه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
24
ما بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از خدا منتظر هستیم ببینیم اقای ریسی عادل چه خواهند کرد؟؟
معین پور۶۷ساله
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
باداشتن ۶فرزندو۶نوه مستمری ۱۴سال سابقه ام تازه شده یک میلیون تومان واقعا انصاف اینه؟ یکی بدادمون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
18
سلام به ّحضرت جت السلام آقای ریسیمن یک از کارافتاد حقوق ۲۳۵ملیون هزارتومن با معلولیت شدید بادوفرزند جواب زن و بچه را چه بدهم
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
24
آقای رییسی ازخداسلامتی طول عمربرای شما می خواهم تورا بخدا قسم میدهم به داد این قشر ضعیف دست پینه بسته برسید همه مردم ایران باهم بایدبرابر باشند
جم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
27
آقای ریسی احتراما جامعه مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی از جنابعالی میخواهنداوضاع حقوق ما رورسیدگی کنید با ماهی 2800تومان کجایی این زندگ ی را میشه اداره کرد مدیران تامین اجتماعی به فکر خودشان هستن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
18
سلام، از رؤسای محترم قوای قضائیه و مقننه کمال سپاس و تشکر را داریم که در خصوص احقاق حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اهتمام می‌ورزند، در اجرای بیشتر آن مساعدت‌های لازم و دستورات مقتضی را مبذول خواهند داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
14
باسلام وعرض ادب خدمت رئیس قوه قضاییه :
یک از کارافتاده تامین اجتماعی هیچ وقت نمی خواسته بیمار واز کارافتاده بشود متاسفانه در همسانسازی قانون از کارافتادگان نادیده گرفته شده و سنوات ارفاقی انها اعمال نشده در صورتی که طبق ماده 96 حق وحقوق ما باید طبق سی سال محاسبه شود ، نه براساس سالهای خدمت ما .
متاسفانه کانون بازنشستگان قانون قبلی بیمه را به نفع خودشان دور زدند. لطفا رسیدگی کنید اجرکم عندالله
بینوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
دوست عزیزدرقانون تامین اجتماعی فقط واژه درهرصورت مجموع دریافتی، ازکارافتاده کلی نباید ازحداقل حقوق اعلامی سالیانه کمترباشد، آمده است واین یعنی الزام قانونی، ونه ارفاق، وازآنجایی که مبالغ متناسب سازی ازمولفه های حقوق محسوب می شودکه مجموع مستمری سالیانه را تشکیل می دهدسازمان تامین باهمکاری کانون عالی ودرغیاب نهادهای نظارتی درقبال ازکارافتادگان کلی مرتکب تخلف محرزقانونی وظلم فاحش وبینی شده است، ودرآذرماه گویاقرارشده که مبالغ متناسب سازی درپایه حقوق ادغام شود، که دراین صورت تامین اجتماعی دیگرهیچ ترفندو حیله ایی جهت نپرداختن مبلغ2800000هزارتومان حداقل حقوق اعلامی به ازکارافتادگان کلی رانخواهدداشت
حمدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
17
خیانت در امانت در تامین اجتماعی.
پس قوه قضاییه کجاست
فقط همون روزهای اول بود که شمشیر علی را نشان میدادند.
وای از ته دل نفرین بر ریا کاران.
علی امیرمجاهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
11
باعرض سلام.بنده باسی ماه حضور درجبهه.تنها به دلیل بازنشسته سال۹۴واینگه بیمه تامین اجتماعی بودم درمخابرات کرمان بازنشسته شدم اکنون که برای حق وحقوق ٣/۴خدمت سربازی وگروهای گردان عاشوراوگروهای تشویقی مراجعه کردم به من گفتند چون بیمه تامین اجتماعی هستید چیزی به شما تعلق نمیگیرد.امیدوارم باپیگیریهای حضرت عالی حق وحقوق من وامثال من حل بشه.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
17
اگر کسی بتونه مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی رو حل کنه فقط آقای رئیسی است و بس.خدا حفظش کنه.
محمد کاظم شکرالله زاده
Belgium
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
16
سلام ،شکایت یا درخواست خوبه ،مشکل ما عدم تشکلات صنفی است ،الان هم دیر نشده ،خانه کارگر ،کانون بازنشستگان و همه دست اندرکاران مربوطه میتونند آگاهی بخشی کنند و کارگران و بازنشستگان را نسبت به مسائل مربوطه آگاه کنند،آنوقت است همه میتونیم با مطالبه گری از حقوق خودمون دفاع کنیم .
آیا میدانیم که کارگران چندتا جلسه و یا همایش در طول سال شرکت میکنند؟ فقط یک روز و آن روز کارگراست، اگر مجوز بدن ،، حضورشون فقط استفاده ابزاری است و بعد هیچ،
باید کارگران در طول سال چند بار در جلسات کارگری شرکت و نسبت به کارو حقوق کارگری آشنا گردن ولی این کار انجام نمیگیرد
یا کانون بازنشستگان فقط موقع انتخاب هیات مدیره و یا بازرس، بازنشستگان را جمع میکنند ،این نشد کار
وقتی ما نماینده ای در مجلس از جامعه کارگری نداریم چه انتظاری از نماینده داریم
ما میتونیم ،،همانطوریکه ۴۰ درصد یا بیشتر جمعیت کشور را تشکیل میدهیم باید ۴۰ درصد نماینده از جامعه کارگری در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم ،اگر این اتفاق بیافتد،مصوبات مجلس بنفع کارگر و بازنشسته و همچنین تولیداتفاق می افتد و حال روز ما بهتر خواهد شد.
قدرت اوغانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
20
ماکارگران ومستمری بگیران درتمام مشکلات باسختی زندگی کردیم ولی همیشه بانظام بودیم ولی هیچکدام ازدولتها توجهی به مانکردن هیچ.سعی کردن درامدانان رانیزبهخطربیانزن لااقل بدهی خودش راپرداخت نمکند تاحداقل زندگی رابرای انان تدارک ببینن اخیرا تبعیض فاحشی که اخیرا درموردااذایش حقوق کشوری باتامین اجت اجتماعی افتاد به هیجعنوان قابل قبول نیست مگر بانشستی که شرایط یکسان پنج ملیون تفاوت افزایش میشود پناه میبرم به خدااراین همه ظلم
قدرت اوغانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
16
ماکارگران ومستمری بگیران درتمام مشکلات باسختی زندگی کردیم ولی همیشه بانظام بودیم ولی هیچکدام ازدولتها توجهی به مانکردن هیچ.سعی کردن درامدانان رانیزبهخطربیانزن لااقل بدهی خودش راپرداخت نمکند تاحداقل زندگی رابرای انان تدارک ببینن اخیرا تبعیض فاحشی که اخیرا درموردااذایش حقوق کشوری باتامین اجت اجتماعی افتاد به هیجعنوان قابل قبول نیست مگر بانشستی که شرایط یکسان پنج ملیون تفاوت افزایش میشود پناه میبرم به خدااراین همه ظلم
حید ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
17
باسلام ریاست محترم قوه قضاییه نمی دانم ماچه تقصیری داشتیم که درادارات استخدام نشدیم وشغل شریف کارگری راانتخاب کردیم که حقوق بازنشستگی مانصف حقوق سایربازنشستگان(کشوری ولشگری) است بنده که کارکردم بااحتساب زیان آور بودن وجبهه جنگ تحمیلی ۳۴سال و۸ماه است ۲/۸۰۰حقوق می گیرم افرادخانواده هم بااحتساب نوه وغیره۱۱نفریم باعرض معذرت چطور برنامه ریزی بکنم تا زیاد کم نیارم ؟والسلام آرزوی موفقیت دارم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
15
بیمه تامین اجتماعی ولیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ باید به داد مستمربگیران وبازنشسته ها برسه بیمارای که می‌ره مطب دکترهای ویزیت دکتر ونسخه ها داروها آنقدر گران باید نصفه شو بیمه به مردم بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
20
باسلام امیدوارم هرچه زودتر اقای رییس به داد این قشر صعیف برسند
ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
2
11
با سلام وخداقوت خدمت مسول محترم . لطفا درمورد مدرک تحصیلی قشر بازنشسته هم مساعدت وپی گیری بعمل آید بعضی ازبازنشسته لشکری ارتش نیز درحین خدمت مدرک تحصیلی کاردانی وکارشناسی جهت ارتقا دانش وحقوق گرفته ودرسامانه سازمان درج ولی مدرک آنان درسیستم بازنشستگی ن م محاسبه ودزج نگردیده ترتیبی اتخاذ شود که قشر بازنشسته از مدرک مصوب بهره مند شوند باتشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نامه مربوط به بازنشستگان تامین‌ اجتماعی نه لشگری وکشوری شما که حقوق تان سه بار اضافه شده
رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
14
باسلام فقط نظر میدهین حقوقمان خیلی کمه این عادلانه نیست درقانون اسلام .ظلم میکنین با این وضع گرانی والله شرمنده بچه هاییم در دوماه نمیتونیم یک مرغ بخریم آیا وجدانتان قبول میکند یکی باحقوق آنچنانی وما مستمر بگیران بادومیلیون وسیصد .تراخدا رسیدگی کنین نگذارین آبروی سفره مان بره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
21
چرا مردم برای گرفتن حقشون باید التماس وگریه وزاری کنند؟؟!!! حکومت عدل علی هم اینجوری بوده؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
10
با عرض سلام تو را خدا به مردم رسیدگی کنید منه بیمه تامین اجتماعی است سلیقه کم 18 ساله با حقوق یک ملیون سیصدهزار تومان چه کار کنم منه الان دیگس کمر دارم نمیتوانم کار کنم ما چه فرقی داریم با بقیه یاز نشتگان لشکری کشوری باید همه حقوق ها یکسان باشه تو را خدا به مردم رسیدگی کنید رحمان قاسمی از فریدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
14
ما مطمئن هستیم جناب اقای رئیسی بفکرحق و حقوق ملت هستن امیدوارم پاینده باشن ولی امیدواریم خداوند حق ما مستمربگیران را را از مسئولین تامین اجتماعی و دولت و کسانی که تبعیض قائل شده اند خدا ریشه کنشان کند و نفرین هزاران حقوق بگیر تامین اجتماعی برای خودشون و بچه هاشون خواهند بود و خدا حق ما را ازشون خواهد گرفت
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
10
درودبر شما وشرافتتان آقای رئیسی دورد بر مدافعان حقوق مردم رنج کشیده واین نقطه خواست مردم است بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در فقر و مشگلات تورم ونگرانی واز طرف دیگر مشکلات پیری وکهولت سن دچار هستند ودولتمردان با روزی ٣٠ تومن افزایش حقوق چی میشه خرید حتی کرایه خونه رانمیشه داد وما نمی دانیم سی چرخ کارخانجات را به دوش کشیدیم و بموقع بیمه ومالیات پرداخت کردیم ودولت ها از حق بیمه ماسالیان بهره بردن وحالا مسؤلین برای فرار از تعهدات خود صندوق صندوق می کنند باید تمام بازنشستگان زیر یک چتر قانونی واز یک حقوق ومزایای بازنشستگی استفاده کنند نه یک بوم چند هوا
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
8
تو را خدا به داد ما برسید پارسال ماشین کوئیک نوشتیم از پارسال تا حالا ۲ بار اصافه قیمت خوررده آخه از کجا بیاریم بریم آخه دزدی که دستمون نیست.
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
10
درودبررییسی بزرگ مدافع حق مظلوم..
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
11
مگر این سید به دادمان برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
14
اقای،رییسی،تو،رو،خدا،به،داد،ما،بازنشتگان،تامین،اجتماعی،برسین،من،یه،خانم،بی،سر،پرست،با،یه،پسر،بیکار،پسرم،دو،ساله،تصادف،کرده،نمیتونه،کار،کنه،من،با،این،گرونی،حتی،نمتونم،خرج،دوا،و،درمونشوبدم،تو،رو،به،دادمون،برسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
12
واقعا دولتمردان هر چه زودتر باید فکری بحال بازنشستگان تامین اجتماعی بکنند که واقعا در حقشان اجحاف شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
7
خواب دیدی خیره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
12
امیدوارم چشم بینا وگوش شنوایی در جهت احقاق حق این مظلومان وجود داشته باشد درخواست عالیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
9
متن نامه خوب درواقع اصل ماجراهمین است امیدوارم سیدبزرگوارآقای رییسی دستورات لازم الاجرارامبذول فرمایند،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
10
اصلاجناب اقای رئیسی روباقالیباف مقایسه نکنیداین دومثل شب وروزهستندقالیباف خودش یه کلاهبرداره ولی اقای رئیسی من مطمئنم اگه کاری ازدستش بربیادمیکنه مثل چندماه پیش که خودشون شخصابه زندانهامیرفتندوبه اوضاع ازنزدیک منصفانه رسیدگی میکردن انشالله خدابهشون عمرباعزت بده
مرادپور
Ireland
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
11
سلام من زن سرپرست خانوارو بیمار هستم با حقوق ۲۳۵۰ زندگی ام سخت میگذرد داروهایم گران است فکری به حال من و امثال من بکنید . متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
10
باسلام به آقای ریسیی محترم ای فرزند علی به داد ما بازنشستگان برس ای سید شریف مدافع حق ما دست به دامان شما هستیم بخدا الان سه ماه هست مریض وبستری هستم که یکی ازپاهایم راقطع کردن وتا الان هم حالم خوب نیست ودربستر بیماری هستم هنوز دربیمارستان هستم با این خرج دوا وودکتر که سربه فلک کشیده چکارکنم خدا بهتون سلامتی بده
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
1
سلام علیکم جناب آقای رعیس .اینجانب بازنشسته با بیست و یک سال سخت و زیان اور هستم که الان با حقوق دو نیم به سختی زندگی می گذرونم خونه ندارم وقتی هم نوه و بچه هام میان خونم پول میوه که بزارم جلوشون ندارم با زن مریض که هر برج پول داروهاش نزدیک پانصد هزار تومن برام در میاد شما بگو با این گرونی چکار باید بکنم ذانوهام خراب شده راه نمیتونم برم به داد ما برسید دیگه مونده شدیم .با تشکر از شما آقای رعیسی
ف.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
2
بنده ۲۰ سال در شرکتی با مدرک لیسانس درشهرصنعتی البرز مشغول بکار بودم و بدلیل مدیریت غلط آنجا مجبور به بازنشستگی با ۲۰ سال شدم و اکنون با دومیلیون حقوق با داشتن دو فرزند دانشجو با سختی زندگی میکنم، لطفا به داد ما بازنشستگان تامین اجتماعی برسید.
م ت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
1
ممنوتت رئیسی مثل کشوری لشگری بازنگری کنید حقوق تامین اجتماعی ماهمه ایرانی و مشکلات یکی برای کل بازنشسته ها یا حق
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
1
جناب آقای رئیسی سلام
لطفآ و بخاطر خدا فکری هم برای رانندگان مظلوم و همیشه در صحنه و همیشه دور از خانواده بکنید ... مشاغل سخت و زیان آور حق رانندگان پایه یکم بین شهری است که به بهانه واهی نداشتن کارفرما از ما صلب شده در صورتی که نا نه برای خود . بلکه برای مالکین و شرکتهای مسافربری کار میکنیم ... بخاطر خدا بداد رانندگان برسید
باز نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
جناب اقای رئیس با سلام بنده باز نشسته بعد از در خواست باز نشستگی با وجود سابق 37 سالو 7 ماه تمام این قدر معطل شدم که یکسال تمام بدون حقوق با مشکلات زیادی روبرو شدم که مجبور شدم خانه ای را که با خون دل خریده بودم بفروشم چون نامه ای تحت عنوان شکایت به دفتر رهبری نوشته بودم کارمندی که کار بنده زیر دستش بود لج کرد تمام زندگی بنده را به چالش کشید آون یکسال بیکار بودن بدون حقوق دمار از روزگار ما در آورد واقعا بعضی ادما را نباید مسئول چنین کارهایی حساسی باشند متاسفم برای این چنین کارمندانی
مهوش فرهادی لمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
2
سلام تقاضا داریم ب درد مای بازنشسته برسید واقعا این حقوق حق ما نیست ک ۳۰ سال جان و جوانی خودمان را گذاشتیم بخاطر دوملیون وپانصد با این تورم .وبا ی پسر و هم بی سرپرستم.
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
2
تقاضای عاجل داریم به منظور رفع تبعیض همگانی نسبت به انحلال سازمان تامین اجتماعی و یک کاسه کردن با صندوق بازنشستگان اقدام عاجل معمول فرمایند تا هم صرفه جویی در هزینه های دولت شود و هم از رانت و دزدی و اختلاس حکومتیان به بیت المال صورت پذیرد
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
1
مردم صبور باشند.اقای ریسی ریس قوه قضائیه عزیز مردم منتظر شما در سال 1400 هستند.
ِباراندیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
3
باسلام جناب اقای رییسی ما باز نشستگان خواستار ان هستیم چنانکه مسعولین ووزیر دولت صندوق بیمه اجتماعی که از انجام قانونوماده 96و112و111و41امتناو اجرا نکردن به حق حقوق بازنشستگان وخانواده انها ضربه وارد نموده اندمورد بازخواستی قرار بگیرن وجوابگوی این ضروزیان وامتناع از اجرای قانون وپرداخت نکردن به موقع بدهی خود به صندوق بیمه اجتماعی بازنشستگان زحمت کش در محضر قوه قضاییه جوابگو باشندو باشد که مصببین این خیانت بدانندکه باید در برابر قانون باید پاسخگو باشند باتشکر تعدای از بازنشستگان
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
1
سلام.ما ازخردادامسال(99)بازنشسته شدیم جزع کارگران ساختمانی هستیم ولی هنوز ما رو بازنشسته نکردن ودفترچه بیممون قط شده حالا که بازم دنبال کارمون میریم میگن برید یکماه دیگه بیایین بنظره شما درسته ناراحت کردن مردم ونادیده گرفتنشون.چرا فقط ناراحتی درس میکنن هدفشون از این کار بدوزشت چی میتونه باشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
2
انشااله جناب آیت اله رئیسی به داد این گروه از بازنشستگان که هیچ فرقی به دیگر بازنشستگان ندارند برسد . من ازطرف خودم یک سوال دارم که چطوراست دولت به تامین اجتماعی بدهکاره وتوان پرداخت نقدی نداره ولی برای پرداخت حدود ۱/۵ برابری صنف خودش پول هست .یعنی اگر این ناعدالتی ازمیان نرود بدبینی بزرگی این گروه از بازنشستگان را نسبت به ۳ قوا فرا خواهد گرفت . به داد ما برسید که خدا پشت و پناهتان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
3
باتشکر از ارسال کنندگان نامه ازاینکه تبعیض بین دوصندوق ابا تامین اجتماعی را مطرح کردید
بازنشسته ٣۰ سال پرداختی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
2
همسر من که با بدبختی ٣۰ سال پول بیمه را جور کرده و ریخته حالا دو میلیون بیشتر نمیدن بماند
پدرم که ده سال سابقه بیمه دارد که ٨۰۰ براش میریزن
اقای ریسی ایا تو این دوره و زمونه گرانی میشه پیر مردو پیر زنی با کلی بچه و نوه و رفت و امد ...بتونن زندگی کنن نمیدونم اسم خودشونم میزارن مسلمان به پیرهای خودشون رحم نمیکنن بعد میرن به کشورهای دیگه کمک میکنن تو را بخدا اقای ریسی شما به دادمون برسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
3
پایه حقوق یک بازنشسته باسی سال دومیلیون هشتصدهزارمیباشدایایک بازنشسته خودتامین ااجتماعی هماین مبلغ رادریافت میکند؟؟؟؟؟؟
بیران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
1
باسلام لطفا به فکر شاغلین تامبن اجتماعی هم باشید من 18 سال سابقه کار دارم وحسابدارم حقوقم 2ملیون وپانصده چرا؟!!!
یک بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
6
من از کار افتاده کامل هستم 2300میگیرم. چطور سخت و زیان اور را حساب کردید ولی از کار افتاده صد در صد را نه در ماه یک میلیون پول دارو و درمان من است
حمید.ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
4
آقا چرا همش درباره بازنشسته ها صحبت می کنید از افزایش حقوق مستمری بگیران ازکارافتاده صحبت نمی کنید فرق بین ما ازکارافتاده با تامین اجتماعی چیه...
سعیدیگانه فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
3
سلام اقایی ریئسی ریاست محترم دستگاه قضا خواهشن به وضع تامین اجتماعی رسیدگی کنید من ازکارافتاده کلی هستم با حقوق ۲۲۰۰ خرج دارو بدم خرج دوتا بچه بدم خرج خونه بدم یا اجاره خونه خواهش میکنم پیگیری کنید ما شهید دادیم ما خون دادیم ممنون باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
2
دقیقا درد دل هر بازنشسته تامین اجتماعی در همین نامه گنجانده شدامیدوارم به آن ترتیب اثر داده شود
فاطمه
Germany
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
4
واقعا شرایط مستمری بگیران خیلی سخته لطفا رسیدگی کنید
امیراقایی کومله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
3
بنام خدا باعرض سلام بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم اما تاکنون حتی یکبار هم که شده وام دریافت نکردم درصورتیکه چهار فرزند بیکاردارم دوتایی آنها ازدواج کردند در مجموع چهارنوه هم دارم دیگر خودتان حساب کنید ممنونم
حسن عرفانیان قانع مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
2
ممنونم ازپیگیری جناب ریئسی ریئس محترم قوه قضایی کشورمگرجنابعالی ازحقوق پایمال شده مادفاع کنید خداخیرتان دهد
رضا
Netherlands
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
3
من که بیماری قلبی و فشارخون بالا دارم دیگه نمی تونم دارو هم بخرم . دهم برج پولم تموم شدرفتم برنج و روغن قرضی گرفتم ....نوه ام بامن اومد فروشگاه کیک وکلوچه میخواست نمی تونستم براش بخرم یک ریال در کارتم نبود
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
3
دقیقا حرف دل همه ما بازنشستگان تامین اجتماعی همینه امیدوارم که رسیدگی کنند و عدالت برقرار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
فقط آقای ریسی کاری بکنه
برای حقوق تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
فقط آقای ریسی کاری بکنه
برای حقوق تامین اجتماعی
بی نام بی پول
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
سلام آقای رئیسی اول امیدمان به خدا بعد هم به شما تو رو خدا کاری برای ما بکنید من بازنشسته تامین هستم ۴۰ سال کار کردم آخرش برای من بیمه زد ۳۰ سال چون کارفرما حق من رو خورد بود بیمه برای من واریز نکرده بود ۱۰ سال من را هم بیمه عادی رد کرده بودن در حالی که کار من سخت وزیان آور بود.الان همه حقوقم فقط ۳۶۰۰۰۰ تومان اصافه شده با همسانسازی این کجای عدالت هست شما به ما بفرماید روز چند بار آرزو مرک میکنم به خاطر خجالت از زن بچه ام دوماه یه دونه مرغ هم نتونستم بخرم دردم را بکی بگم آقای رئیسی به درد ما هم برسید
با تشکر
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
1
0
آقای رئیسی اول کارگر هایی که توسط یک مشهدی استعمار شدند ۲۱ روز حقوق میدهد و بیمه را ۷۰۰هزارتومان ازخود کارگران کسر میکند وهیچ پاداش وعیدی ندارند و درست کنه بعد بیاد بازنشسته های تامین اجتماعی برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
2
0
سلام یک عمر حقوقتان تحت عناوین مختلف حق مسکن،حق شیفت ،حق اولاد، حق لباس، اضافه کاری و.....از کشوری ولشکری خیلی بیشتر بود عیدی دوماه حقوق بود ۶ یا ۷ میلیون میگیرید ولی کشوری ولشکری یک میلیون عیدی میگیرد هیچ خبری نبود وکسی اعتراضی نداشت ولی الان که کمی به حقوق لشکری ولشکری اضاف شده سروصدا راه انداخته اید زشت است دست بردارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
خداوندا شاهد باش که ما به طریق معقول ومتین تظلم خواهی کردیم تا در روز حساب حجت بر کسانی که دستی در احقاق حق دارند تمام باشد. تا شاید حال که دستشان میرسد کاری کنند پیش از آن که از آنها نیاید هیچ کار!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
خداوندا شاهد باش که ما به طریق معقول ومتین تظلم خواهی کردیم تا در روز حساب حجت بر کسانی که دستی در احقاق حق دارند تمام باشد. تا شاید حال که دستشان میرسد کاری کنند پیش از آن که از آنها نیاید هیچ کار!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
سلام جناب آقای رئیسی به دادمان برسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
با سلام خدمت جنابعالی لطفا به داد ما بازنشستگان ده سال سابقه هم برسید حقوق دریافتی ما زیر ۱میلیون تومانه جناب اقای ریسی ما با این گرانی چطور با ۸۰۰ هزار تومان زندگی کنیم لطا رسیدگی کنید ممنونیم
تیمور مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
2
0
برادران شما چقدر ضعف ریال دارید تو ای حال و هوای کرونا اگر پول ندارین چرا تو بازار راه نیست راه بری میوه فروشی صف شیرینی فروشی صف هر جا بری راه نیست
زن ومرد 70 کیلو اضافه وزن دارین بزارین کمی لاغر بشین برای سلامتی خوبه
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم من با ۴ فرزندم زندگیمیکنم واقعا ظلمه که با این حقوق ۲ میلیونی بخوام خودم ۴ فرزندانم بااین کرانی بخوان گذران زندگی کنم همسرم فوت کرده
ناشناس
United States of America
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
ما هم به نوبه خودمان تفاضای یک اقدام اساسی برای اضافه حقوق های بازنشسته های تامین اجتماعی را خواستاریم. چنانچه به خواسته ما توجه واقدام نشود بی عدالتی ست
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
باسلام به محضرریاست محترم قوه قضایبه واقعااین بازنشسته گان دارای زن فرزندونوه هستندبه عنوان مثال خودم شش فرزندوپانزده نوه دارم که درماه یک مرتبه که به منزلم بیایندچقدرهزینه داردامثال من زیادهستندخواهشمندم پیگیری نماییدممنون ا زلطف جنابعالی
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
خدایا دوست دارم این دنیا خونه داشته باشم.جناب اقای رئیسی دعاگوی شماهستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
سلام بنده ازاقای رئیسی خواهش دارم به حقوق ما مستمربگیران نیز هم رسیدگی کنن وباید مستمربگیران نیز همانند تمامی بازنشستگان حقوقشان همسان سازی شود حقوق ما واقعا کفاف زندگی مان را نمیدهد اقای رئیسی خواهشا رسیدگی کنید تمام مستمربگیران چه کشوری چه تامین اجتماعی چرا من ۱۱ساله مستمربگیرم فولادهستم هنوز نتوانستم ی وام ضروری بگیرم هروقت تماس گرفتم میگن به ماتعلق نمیگیره ومن متوجه نمیشم چرا عیدی رومث بازنشستگان کشوری پرداخت میکنن ولی حقوق بانک رفاه من ی خانم مستمربگیر که ۲۰روزحقوق میگیرم من کارمندی هستم یا تامین اجتماعی دفترچه بیمه خدمات درمانی وتکمیلی ندارم ولی ازصادرات حقوق نمیگیرم از رفاه وچرا الان نباید حقوق ما همسان سازی نشه چرا وام ضروری ندند چرا سهام عدالت خودم وفرزندانم نداریم چرا؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
لطفا حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را مطلبق با لشکری و کشوری ها پرداخت کنید
مجاهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
جناب رئیسی حق له شده و به خاک و خون کشیده مظلومان گمنام بازنشسته و مستمری بگیر صندوق تأمین اجتماعی در تبعیض نابرابر در همسان سازی حقوق توسط دولت و مجلس حال شما به عنوان رئیس دستگاه قضا شکایت نزدتتان آمده با توجه به شناختی که در دفاع از حقوق مظلومین وجود داره امید داریم در کوتاه ترین زمان ممکن احقاق حق کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
3
شاید یه بازنشسته بخاطر فشاراقتصادی بتونه بازم کار کنه.... ما که ازکارافتاده هستیم و حقوقمان ۲و۳۰۰ است باید چگونه زندگی کنیم که توانایی هیچ کاری را هم نداریم؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
تنها راه بدست آوردن حق قانونی این است که مستقیما شکایت افرادی که مخالف افزایش حقوق هستند را بکنند تا از سمت خودشان عزل بشوند. اینها میخواهند مردم را ناراضی بکنند
مجید قاسمی
Germany
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
سلام ودرود برنگارنده درددل این قشر مظلوم و باشرافت رابه گوش مسئولین رساندیدآقای حاجی بابایی چرا برای تامین اجتماعی ساکت است وزیر کار چرا ساکت است انشاالله آقای دکتر رئیسی به داد این مظلومین برسدمتشکریم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
اجرا عدالت مگر وظیفه قوه قضائیه نیست.چرا اقدامی نمیکنید.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
سلام. بنده با۳۳سال سابقه وجانبازبا حقوق ۲۴۰۰۰۰۰تومان وبازنشسته سال۹۹چطور میشه زندگی کرد.با داماد و نوه و یک جوان داخل خونه وبا این گرونی و تورم بی حساب و کتاب روزانه. درضمن به ما همسان سازی حقوق هم تعلق نگرفته تورا به خدا ای سید بزرگوار به داد ما برس.
حبت اادین مددی فرزندشیخ عبدالحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
سلام حاجی همه شماروفداکاروپدرمردم ایران میدونیم لطف کنید به قاضی های ساری هم تذکربدیدمشکل مردموحل کنن کل زندگیموبالاکشیدن بدبختمون کردن خودم خواهرشهیدم چراکسی به دادمانمی رسه وکیلهاهم فقط پول می گیرن چهارتاوکیل عوض کردم
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
جمهوری اسلامی و بی عدالتی... مگر هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
تورو خدا به بازنشسته های تامین اجتماعی کمک کن آقای رئیسی
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
3
باسلام من جوان۴۰ساله ازکار افتاده کلی تامین اجتماعیم متاهل وداری فرزند باحقوق ۲۴۰۰میگیرم که اجاره وخرج ودارودواهم باید بخرم به نظر شما ایا میتونم بقران دردی که الان از بی پولی میکشم از کار افتادگیم درد نکشیدم خدا یارتان باشد یاحق
اعظم جبراییلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
3
با سلام و ارزوی سلامتی برای همه بازنشستگان و خانواده محترمشان با عرض پوزش خدمت تک تک شما از خدا میخواهم که چشم امید همه با چه در اول و چه بعد آن باز هم خدا مگر غیر از این است که اینها وسیله خداوند هستند و رزاق اصلی اوست و ما شکایتشان را فقشک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
ای داد بیداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
اقای ریسیی میشه به فکرزنان سرپرست باشین حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی خیلی کمه من باچهارفرزنددوتانامزددارن واقعابادردورنج زندگی میکنم خواهش میکنم به دادمافقرابرسین
حسن ابوالقاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
باسلام خدمت سید بزرگوار حضرت حجت اسلام آقای ریسی ریس محترم قوه قضایی بداد بیمه شدگان تامین اجتماعی برسید
ولی‌اله‌‌صدرائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
جناب‌‌آقای‌رئیسی‌با‌عرض‌سلام
اینجانب‌با‌سی‌سال‌سابقه‌پرداختی‌حق‌بیمه‌‌۲۲۰۰۰۰۰هزارتومان‌میگیرم‌درعجبم‌که‌تامین‌اجتمائی‌‌می‌فرمایند‌حقوقها‌را‌‌تا‌۲۸۰۰۰۰۰تومان‌رساندیم‌‌چرا‌آمار‌غلط‌ودروغ‌میدهند‌خواهشمندم‌بداد‌ما‌برسید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
امیدوارم ریاست محترم قوه قضائیه به این تظلم خواهی دراسرع وقت جهت احقاق حق قانونی این گروه از بازتشستگان رسیدگی فرمایند. حق پناهشان
حسين خدادادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
سلام چرا تعبيض با ٣٣ سال حق بيمه ٢١٠٠ ميليون اقای رئيسی کری بکنيد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
کمه؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
1
2
سلام شماروبخدابفکرمابازنشستگان تامین اجتماعی باشیدچراتبیض قائل میشودچرابادولتیهاولشگریهافرق میزاریدبخداقسم نمیشه بااین اندک حقوق زندگی کرداین چه همسانسازی شدکه حقوق من ۳۲۸هزارتومن حقوق من اضافه شداین درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
اول خدا بعد جناب رئیسی .ممنون از نامه نویس انشاله درست میشه.خدا خیرتون بده دنبال حق حقوق بازنشستگان سازمان تامین افتضاح هستید.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید ممنون اختلاف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با لشگری و کشوری بین سه میلیون تا شش میلیون تومان شده لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد
محمدرضا رضائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
با عرض سلام خدمت شما
اینجانب محمدرضا رضائی فرزند شهید ابراهیم رضایی و شاغل در سازمان تامین اجتماعی ،دارای حدوداً ۲۸ سال سابقه کار در همین سازمان می‌باشم
لذا باتوجه به برنامه پنجم توسعه و برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا می‌توانند از ۸سال سنوات ارفاقی استفاده از مزایای بازنشستگی استفاده نمایند اما سازمان تامین اجتماعی از اجرای آن سر باز می‌زند و اینجانب هم به دیوان عدالت اداری شکایت کردم اما متاسفانه در دادگاه دیوان،و تجدید نظر و تعارض آرا وجدیدا هم در ماده ۷۹ رد شده است واین درصورتیکه جهت دیگر فرزندان شهدا رای مثبت صادر گردیده که آرای آنها نیز در مدارک پرونده موجود می‌باشد، حالا فرق اینجانب با دیگران را نمی دانم لذا خواهشمندم دستور فرمایید نسبت به بررسی این موضوع اقدام لازم را مبذول فرمائید
مزید تشکر از تصمیمات متخذه.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
با سلام واحترام .این بزرگوارا حقوقای ملیونی کشوری ولشکری رو همسان کردن .کارگرا وتامین اجتماعیا باید بمیرن !!!!!!!واقعا این مسلمونی واسلامه که یه نفر اینقدر بهش میدن که میخاد بترکه ،یکی محتاج یارانه ونون شب .هیهات مناالذله هیهات........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
3
سازمان تامین اجتماعی مطلق به بازنشستگان است با پول بازنشستگان تشکیل شده و دولت همیشه دست درازی کرده حتی به تیمهای فوتبال هم از این منابع بخشش می کنند ولی از صاحبان اصلی این سازمان دریغ می کنند این دزدی و ناعدالتی اشکار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای رئیسی
من مدت ۳۱سال از اوایل انقلاب در جهاد سازندگی و آب و فاضلاب روستایی خدمت کردم این مدت توی روستاها آبرسانی برقرسانی راهسازی و بهسازی کار کردم ۱۴ ماه داوطلبانه در جبهه های جنگ خدمت کردم بازنشسته تامین اجتماعی هستم با گروه ۱۸ و مدرک کارشناسی عمران بودم که بازنشسته شدم مدرک تحصیلی و گروه و مدت جبهه و جانبازی و خدمت تمام وقت در کلیه روستاها و غیره برای تامین اجتماعی ملاک نمیباشد همردیفهای من که بازنشسته کشوری هستند خیلی بیشتر حقوق دریافت می‌کنند خواهش میکنم بداد ما بازنشستگان تامین اجتماعی برسید خدا حافظ شما باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
2
بهترین کارگردان فقط از آقای رئیسی خواهش می کنم دستور دهند رسیدگی دقیق و عادلانه انجام شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
سلام ضمن،تشکر از مسعولانی که دلسوزانهپیگیر،حق وحقوق بازنشستگان بیپناه تامین اجتمایی هستند وقبلا ا ز حضرت،ایت الله ریسی بخاطر توجه ایشان،به قشر،مظلوم،ستمدیده،تامین،اجتماعی تشکر،میکنم امید داریم بیشتر،به فکر،اینقشر،زحمت،کش باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
1
0
سلام آقای رییسی خواهش می کنیم در مورد تناسب سازی مشاغل سخت و زیان آور ورود نمایید ومشکل این قشر زحمت کش که هنگام بازنشستگی نقد ۴%پول جهت بازنشستگی طبق قانون به حساب تامین اجتماعی واریز کردند وبا احتساب ۳۰سال سابقه بازنشسته شده اند و اکنون در تناسب سازی اون سابقه ای که ۴%پول بیمه آن را یکجا گرفتند را جزو سابقه نیاوردند وتناسب سازی مشاغل سخت را ۲۰ سال محاسبه کردند و این شدید ترین ظلم و بی عدالتی است که در حق بازنشسته ای که در بدترین و سخت ترین شرایط در این کشور برای استقلال این کشور تلاش کرده و هم اکنون بعلت بیماری های گوناگون و پیری توان کار مجدد را نداردو شرمنده خانواده شده را حل نمایید که فقط از طرف حضرت عالی بارقه ا ی ازنور امید به دلشان می رسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
با سلام
مگر از طریق قوه محترم قضائیه فرجی برای مستمری بگیران تامین اجتماعی حاصل شه،واین تبعیض فاحش بین بازنشستگان کشوری ولشگری،ومستمری بگیران تامین اجتماعی،برداشته شه،از دولت بدهکار به تامین اجتماعی،امیدی نیست.
علی اصقر زارع بیدکی
France
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
شما را بخدا نگزاریدخجآلت خانواده شویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
مگه ما کارگرا ادم نیستیم اخه 2500000پولیه که باهاش زندگی کنیم
م کا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
سلام آقای ریسی آیاهمدان جزه منطق جنگی بود
من باجنگ وبمباران که ونهم آسیب دید
مستجرهم بودم
کارکردم
ازوطنم دفاکردم
آیاسزاواربااین حقوق
شماقظاوت کنید
اسلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
خدا پدر ومادرتو بیامرزه اقای رییسی به خدا قسم تنها امید مردم ایران در این روزهای سخت شما هستید ای کاش همه مردم به شما رای میدادند به خدا الان وضعمون خیلی بهتر بود این اقایون فقط دلار میخورند اموراتشون با نوسان دلار میگذره مردم را فراموش کرده اند خدا حفظتون کنه به فکر ارزش پول ملی هم باشید نگذارید دوباره دلار بره بالا به خدا نون تو سفره مون پیدا نمیشه دیگه به بن بست رسیدیم
Javad
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
آقای ریسی لطف کنید کار سخت و زیان آور رانندگی را هم رسیدگی کنید چرا اینقدر بی عدالتی داریم هیچ شغلی از رانندگی سخت تر و بدتر نیست.مممون از لطف شما
ممستمربگیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
جناب رییسی پدرم سی سال فوت کرده منو مادرم فقط 2300می گیرم .اجاره بالاست همه چیز گرون شده .شمایه کاری بکنین .
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
با عرض سلام و ادب و احترام، همانگونه که طی نامه اعلام گردیده در حق بازنشستگان و مستمری بگیران بی نهایت اجحاف شده ،حداقل حقوق مستمری بگیران میبایست 90درصد حقوق شاغلین باشد با عنایت به نرخ تورم و گرانی بنده جز ایثارگران بوده و مدت 2 سال سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل را دارم واز هیچگونه مزایایی برخوردار نمیباشم لذا خواهشمند است دستور فرمائید در این خصوص اقدام عاجل بعمل آورند
پیشاپیش از بذل توجهی که می فرمائید کمال تشکر و قدر دانی را مینماید
بامید احقاق حق
چچچچ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
انقدر عجله نکنین همه دولت مردان میدونن مشکلات رو اما به روی خودشون نمیارن.چند ماه دیگه صبر داشته باشید عید که رسید یک درصد ناقابل افزایش حقوق میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
سلام برنامه ششم برای رزمندگان معسرچرااجرانمیشودرزمندگان فاقدبیمه بسیاروضع بدمعیشتی دارندچراحمایت نمیشوند
حیدر هدایت ازطرف همه زحمتکشان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
سلام‌جناب دکتر ریسی چهار سال سابقه داوطلب جبهه دارم ۰ازطرفی سی پنج سال سابقه سختی زیان اور دارم۰جناب دکتر ریسی خواهشمندیم حداقل دومیلیون اضافه شود سختی کار قلجمان کرده امیدورایم شما کاری انجام دهید منتظر م خبر خوش دکتر محترم ریسی هستیم تا حق ما پایمال نشود
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
عالی ووبجا مطالبه شده انشاءالله برآورده میشه دوستان فقط یک مشکل اساسی هست امسال دولت با فروش املاک مازاد یا سهام شرکتها می تواند همسان سازی را خوب وبد انجام دهد از سال بعد با کدام منابع نه تنها همسان سازی بلکه مستمری هارا انجام خواهد داد؟ دولت فعلی فقط با فروش یا حراج اوراق مشارکت و دستکاری در بازاربورس ارثیه ای برای دولت بعدی بجا می گذارد که هر کسی عقل سلیمی داشته باشد کاندیدای ریاست جمهوری نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
جلوی طلاقهای صوری رابگیرید چرا آنها باید حقوق پدر فوت شده خود را بگیرند چرا باید به همچین حقوقی وصل شوند اگر این قانون برداشته نشود بیشتر خانومها وسوسه میشوند من خودم هم دلم میخواهد این کار را بکنم و به حقوق پدرم وصل شوم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
با سلام
بازنشستگان حال انقلاب کنندگان گذشته بوده اند آقایی رئیسی پیگیری کنید حقشون را بگیرند.
علی استوارب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
اقایون مسئول مابارنشستگان یه حقوقی میخایم که یه زندگی متوسط داشته باشیم خیلی سادست .دیگه انصافودرنظر بگیرید وهزینه هاروحساب کنید..ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
اونا که مثل ما خانه اجاره ای و فرزند بیکار ودختر دم بخت ونداشتن جهیزیه ندارند که درد ما را حس کنند
م ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
با سلام. انشاالله موفق باشید حقوق همسان سازی برابر مقررات شامل همه قشر بازنشسته شود و همچنین درمورد مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته هم که حین خدمت ودرسازمان مربوطه مانند لشکری مدرک تحصیلی گرفته ولی ودرسیستم بازنشستگی درج نگردیده مساعدت شود باتشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
اقای رئیسی سلام مشکلات زیاده ولی دلم نمیخوادازمشکل براتون بگم چون خودتون اینقدرفهمیده هستین شکرخدادوست دارم فقط بهتون بگم خداقوت ازاینکه اینهمه بفکرمردم هستید
مژگان شمس علی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
سلام آقای رئیسی توروخدامن یه زن تنهاهستم که حقوق پدرمومیگیرم 2300سیصدبهم میدن چهارتابچه دارم هشتصدتومان کرایه خانه میدم توروخدابه فکرمامستمری بگیران هم باشین خداپدرومادرتون بیامرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
آقا من بازنشسته خدا شاهد یکو دوسال نیم کیلو کوشت چر خیده نتواستم بخرم با ۲۷۰۰ پول برق آبو شارژو قسط بانگ رفا و سپپه چطور باید زندگی کنم یک کلوچه برای نوه من بخرم چرا فرق میزارید بین تامین اجتماعی با لشکرو کشوری خدایا به کی باید درد ما را بگویم یعنی مشود ما تامین اجتماعی بالشکر وکشوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
من ی بازنشسته ۳۳ سال خدمت کارمند رسمی دولت با پست کارشناسی امور مالی تامین اجتمایی بدون در نظر گرفتن گرو و طبقه وپست کاری حکمی که برا ی کارگر صفر یا یک شاطر نانپز صادر کرده برا من کا مند دولتم با شرایطی که عنوان شدصادر کرده با چهار ونیم الی ه میلیون این دورسته این عدالته ما به کجا داد و فریاد کنیم یا خدا
حسلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
سلام خواهر شهید هستم و مستمری بگیرم با2300حقوق.خودم عمل پرورزانو دارم ازبانک وام برداشتهام دوپسرو نوه عروس دارم اقا اقلا شما برایم کاری کن مردم گرفتارن
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
باسلام .من بازنشسته تامین اجتماعی شماروبخدا
فکری به حال ما بازنشستگان کنیدیه همسان سازی که بیشتربه تبعیض شباهت داشت کردن حقوق ما شد.دومیلیون دویست .بااجاره خانه قسط فیش آب برق گاز.کسرکنم میمونه نهصدوپنجاه تومن.. باچهارسرآعله چه جوری یک ماه روبچرخونم..بااین گرانی که هرساعت قیمت هابالا میره چه خاکی توسرمون کنیم به خدا هرشب
شرمنده زن وبچه هستم پدر نداری بسوزه شما رو
به جدبزرگوارتون قسم میدیم برای ماقشرضعیف یه کاری کنیدباتشکرازشما
خدابخش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
با سلام
آقای رئیسی
برقراری عدالت اگر سرعت ودقت نداشته باشد دسته کمی از ظلم وحمایت از ظالم ندارد
وقتی آنچه باید به قشر تعلق بگیرد در زمان خود انجام نپذیرد تمام مشکلات وسختی وظلم به گردن تک تک افرادی هست که در حد وتوان خود کوتاهی کرده اند
چه مجلس چه رئیس جمهور چه رئیس قوه قضائیه وچه نماینده مجلس هیچ فرقی ندارد.
چرا باید در نظام اسلامی اینگونه تفاوت بین بازنشسته ها باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدحسین ناتوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
بااین حقوق 2ملیونی نمیشه زندگی کردتجدید نظر بفرمایید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
باسلام واحترام خواهشمندجلوگیری از تضییع حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بفرمائید برقراری عدالت زیباست، اجرکم عندالله
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
همه چی گل وبلبله وبازنشستگان هیچ مشکلی ندارند چون اقلامی راکه قسطی تزکاسب محل خریداری کردن میپردازند دیگه یک ریال براش نمیمونه وتا سرحقوق دیگه دکتردارو لباس و.....و.....ونیازندارندچون کسی جرعت خدمات دادن به اینارو نداردوممکن است بمیرندیااینکه زنده بمانندروزازنوروزی ازنو.و........؟
ایرج روح الامینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
من هم بازنشسته تامین اجتماعی با مشاغل سخت و زیان آور هستم واز جناب آقای رئیسی عاجزانه درخواست میکنم که نهایت لطف و محبت تان را از این قشر دریغ نفرمایید با آرزوی موفقیت و کامیابی و تندرستی برای مقام معظم رهبری و حضرتعالی و دیگر دست اندرکاران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم. خواهشمندیم اجرای همسان سازی رو به درستی انجام بدین من خودم از کار افتاده تامین اجتماعی هستم ۲/۴۰۰تومان حقوق میگیرم اونم با همسان سازی که انجام شده تو رسانه ها اعلام کردن که کف حقوق ۲/۸۰۰تومان شده کجا ۲/۸۰۰شده ما که ندیدیم با این اوضاع سخت گرانی چشمم فقط به این ۲/۴۰۰هسته که کی واریز میشه اگر هم واریز بشه فقط ۱۰روز از ماه رو جواب میده اونم به زور بقیه ۲۰روز از ماه بدهکار میشم هر ماه ۲۰روز بدهکار بشی میدونید یعنی چی؟ میدونید در سال چقدر میشه ؟میدونید چرا آمار زندانیها روز به روز بیشتر میشه بخاطر همین بی عدالتی یه نفر هم که بره زندان هزار جور پرونده هزار جور حرف و حدیث هزار جور شایعه درست میکنن خواهشا به فکر ما باشین ؛یه کتاب هم بنویسیم فایده ای نداره اگه عدالت به درستی اجرا نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
ایا جناب آقای رئیسی از تامین اجتماعی رو در بایستی دارند که رسیدگی به وضعیت مالی آن و تضییع آشکار حقوق بازنشستگان و عدم واگزاری سهام نمی کنند یا اینکه این امر محرمانه ودر حال اجراست والله اعلم
مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
باز نشسته ها خیلی کم میگیرن انگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
سلام نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی سختوزیان آورچراشما نظریات تون پافشاری نکردید آقای سالاری مدیرعامل تامین اجتماعی میگوید هرچه نمایندگان شما گفتند مابازنشستگان تامین اجتماعی سختوزیان آوررپذیرفتیم یعن ماگرفتار ۱۰۰تومن ۵۰تومنیم شما آبروی سختوزیان آورهارو بردید دیگه ما بازنشستگان تامین اجتماعی دفعه بعد برای ماقدمی کسی بر نمیدارد چون ما خودمون از حق خودمون دفاع خاهیم کردبااحترام حسینی از گیلان
الیاس نجاتی منجبلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
به دادمابرسین مادرشرایط سخت کارکردین ودرشرایط سخت تر بازنشست تامین اجتماعی شدیم شمارابه خداقسم به دادمون برسین
کریم سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
1
عجیب اینه که حق پرداختی ماهانه شاغلان بیمه تامین اجتمایی از همه بیشتر بود!! شما را به شرفتان ،فقط منافع خود را شما مثلا مدافع مستصعفین هستید محروم ترین قشر در تامین اجتمایی هستند من خود جهادگرم خدا را درنظربگیریدنبینبید
محرم شکرزاده ازاردبیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
سلام آقائ ریسئ اینجانب حقیرمستمری تامین اجتماعی هستم حقوقم آنقدرکم است به داروهام نمی رسدتوراخدابه من رحم کنیدپنج نفرهم نان خوردارم ازبچه هام شرمنده ام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
جواب آقای رییسی چی بود بلاخره این حقوق ها اضافه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
نظر ما مگر مهم است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->