آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

رای دیوان عدالت به نفع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی

  • کد خبر: ۵۰۷۶۴
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
  • ۱۳۸
رای دیوان عدالت به نفع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی
براساس رای نهایی دیوان عدالت، دولت باید به‌روزرسانی بدهی خود به تامین اجتماعی را «بپذیرد» و نمی‌تواند با تصویب مصوبه، از زیر بار پرداخت بخشی از بدهی به این سازمان فرار کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به همه چیز انتقاد دارند؛ از پایین بودن مستمری‌ها و اجرای ناقص و ناعادلانه‌ی همسان‌سازی گرفته تا رایگان نبودن خدمات درمانی و لزوم پرداخت هزینه‌ی مازاد بابت بیمه تکمیلی. در این شرایط، خلف وعده‌های دولت و طفره رفتن‌های مکرر از پرداخت بدهی انبوه خود به سازمان، زیرساخت معیوبی را فراهم کرده که تامین اجتماعی در عمل «نتواند» تعهدات قانونی خود به جامعه‌ی ذینفعان را به نحو احسن به انجام برساند.

 

قانون‌گریزی‌های دولت در قبالِ «تامین اجتماعی»

دولت نه تنها در پرداخت بدهی انبوه خود به سازمان تعلل می‌ورزد – در قوانین بودجه سال ۹۸ و سال جاری، پرداخت سالیانه ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان پیش‌بینی شده اما این الزام به پرداخت، نه در سال گذشته و نه در سال جاری اجرایی نشده است- و هر ماه، بدهی جاری جدید ایجاد می‌کند، بلکه در محاسبه‌ی میزان این بدهی انبوه، با فعالان صنفی بازنشستگان و کارشناسان تامین اجتماعی اختلافات فاحش دارد.

در سال گذشته، مقامات دولتی از بدهی کمتر از ۷۰ هزار میلیارد تومانی خود به سازمان خبر دادند؛ این در حالیست که فعالان صنفی و کارشناسان معتقدند میزان بدهی دولت به سازمان تا پایان سال ۹۸، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است. این اختلاف فاحش به مساله‌ی «به روزرسانی بدهی‌ها» مربوط است؛ دولت قبول ندارد که باید بدهی پرداخت نشده را به نرخ روز بر گردن بگیرد درحالیکه بازنشستگان معتقدند بدهی انباشته‌ی دولت باید براساس نرخ تورم تجمیعی سالیان و ارزش واقعی آن، محاسبه شود.    

 

بدیهی‌ست که در تمان دیون و تعهداتی که اشخاص، نهادها و گروه‌ها برعهده دارند، مساله‌ی به‌روزرسانی، یک واقعیت مسلم و غیرقابل استکاف است؛ در اقتصاد متورم ایران، وقتی دیون به موقع پرداخت نشده و مشمول گذر زمان شود، بایستی به نرخ روز، بازمحاسبه شده و مجدداً تعیین قیمت شود؛ این همان اتفاقی است که در سایر دیون مالی مانند بحث مهریه یا مالیات نیز رعایت می‌شود اما دولت سالها با این استدلال که «سود مرکب حرام است» به روزرسانی بدهی خود به تامین اجتماعی را زیر سوال برده و به آن گردن ننهاده است.

 

اما رای اخیر هیات عمومی دیوان عدالت که کاملاً به نفع بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی صادر شده، نقطه پایانی بر این اختلاف‌ها گذاشته است و دولت را مکلف کرده «به روزرسانی بدهی‌ها» را به عنوان یک واقعیت مسلم بپذیرد.

 

چرا بازنشستگان تامین اجتماعی شکایت کردند؟

همه چیز از شکایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران آغاز شد؛ این نهاد صنفی علیه استدلال ناعادلانه و ضد کارگری دولت به دیوان عدالت شکایت کرد و توانست رای به نفع کارگران و بازنشستگان بگیرد. علی دهقان‌کیا (رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران)در ارتباط با این شکایت و روال طی شده می‌گوید: در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ۹۷، دولت مصوبه‌ای را به تصویب می‌رساند؛ این مصوبه می‌گوید سازمان تامین اجتماعی مطالبات خود را براساس «بهره مرکب» محاسبه کرده و از آنجا که بهره مرکب، خلاف شرع است، ما مبلغ محاسبه شده توسط سازمان را قبول نداریم. براساس این مصوبه، آیین‌نامه‌ای تنظیم می‌کنند تا در بند ت ماده هشتِ برنامه ششم توسعه، بندِ «به‌روزرسانی بدهی دولت به سازمان» به کلی حذف شود.

این فعال صنفی بازنشستگان ادامه می‌دهد: حذف عبارتِ به‌روزرسانی، مشکلات و دردسرهای بسیار به وجود آورد. دولت یک بدهی قطعی شده به سازمان برای بازه زمانی ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۷ داشت که مبلغ آن ۹۵ هزار میلیارد تومان بود؛ دولت این مبلغ را قبول داشت و وزارت اقتصاد و سازمان حسابرسی کشور نیز این مبلغ را تایید کرده بودند. اما براساس مصوبه دولت، از این مبلغ حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان را به این بهانه که مربوط به سود مرکب بوده، کم می‌کنند. بنابراین از ۹۵ هزار میلیارد تومان بدهی، فقط ۳۵ هزار میلیارد تومان را برای بازه ۸۳ تا ۹۷ قبول دارند. این حذف غیرعادلانه، مورد اعتراض ما در کانون بازنشستگان شهر تهران قرار گرفت و لاجرم به دیوان شکایت کردیم.

 

رای دیوان به نفع کارگران

روند شکایت در دیوان عدالت، در نهایت به نفع کارگران و بازنشستگان تمام شده است؛ دهقان‌کیا در این رابطه می‌گوید: رای اولیه به نفع بازنشستگان صادر شد؛ این رای، ابطال مصوبه دولت را الزام کرد؛ اما دولتی‌ها به این رای اعتراض کردند و پرونده به هیات عمومی دیوان ارجاع شد. در هیات عمومی که دولتی‌ها با تعداد بسیار برای دفاع از مصوبه خودشان شرکت کرده بودند و بازنشستگان نیز از حق قانونی خود دفاع کردند، با اجماع حداکثری قضات، بازهم رای به ابطال مصوبه دولت داده شد. براساس رای نهایی دیوان عدالت، دولت باید به‌روزرسانی بدهی خود به تامین اجتماعی را «بپذیرد» و نمی‌تواند با تصویب مصوبه، از زیر بار پرداخت بخشی از بدهی فرار کند.

 

سازمان تا پایان سال ۹۸، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است. اگر دولت در این پرونده موفق می‌شد، بخش زیادی از این بدهی، خط می‌خورد و از معادله حذف می‌شد. دهقان‌کیا می‌گوید: اگر دولت موفق می‌شد، شاید فقط ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از این ۳۰۰ هزار میلیارد تومان را می‌پذیرفت اما حالا دولت موظف به پذیرش به‌روزرسانی است و درنتیجه باید کل ۳۰۰ هزار تومان را به عنوان بدهی خود بپذیرد.

 

البته پذیرش مقوله‌ی به روزرسانی و اعداد محاسبه شده توسط سازمان، به معنای پرداخت نیست؛ دولت علاوه بر اینکه برای پرداخت این بدهی انبوه اهتمامی ندارد، ماهانه بدهی جدید برای خود می‌تراشد. رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران در رابطه با میزان بدهی جاری دولت می‌گوید: در سال جاری، دولت ماهانه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی ایجاد می‌کند که هر ماه، این رقم به مبلغ ۳۰۰ هزار میلیارد تومانِ قبلی اضافه می‌شود؛ لذا اگر دولت بدهی جاری خود را نپردازد، آخر امسال، رقم بدهی خیلی بیشتر می‌شود؛ بنابراین بهتر است دولت ماهانه، یا نقدی یا تهاتری بدهی جاری خود را بپردازد تا رقم این بدهی‌ها سر به فلک نکشد.

 

رقم بدهی تا پایان سال چقدر است؟

معادله‌ی انباشت بدهی‌ها ساده است؛ تا پایان سال قبل دولت ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به سازمان بدهکار بوده؛ اگر بدهی جاری ماهانه را ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر بگیریم، در طول ۱۲ ماه سال جاری، حداقل ۴۲ هزار میلیارد تومان بدهی جدید ایجاد خواهد شد که اگر این رقم را به مبلغ بدهی قبلی بیفزاییم، بدهی دولت به سازمان تا پایان سال به رقم ۳۴۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد!

 

دولت از ابتدای انقلاب، ۳ درصد حق بیمه سهم دولت برای بیمه‌شدگان عادی را نپرداخته؛ در عین حال از پرداخت سهم خود برای گروه‌های بیمه‌شده‌ی خاص که با مصوبات نمایندگان مجالس، به سازمان تحمیل شده‌اند، طفره رفته است؛ همین اهمال‌کاری‌ها، میزان بدهی را به این رقم‌های هنگفت رسانده است. اگر دولت بدهی خود را به موقع به سازمان پرداخت می‌کرد، امروز بیمه‌شدگان، هم از نظر مستمری و حقوق و هم از نظر خدمات درمانی و رفاهی، وضعیت به مراتب بهتری داشتند.

 

دهقان‌کیا در این رابطه می‌گوید: اگر بدهی به موقع و به تدریج در طول زمان پرداخت می‌شد، امروز وضع سازمان خیلی بهتر بود؛ اقتصاددانان سازمان محاسبه کرده‌اند که اگر این پول به موقع به دست سازمان می‌رسید و سازمان آن را سرمایه‌گذاری می‌کرد یا خیلی راحت در حساب بانک می‌گذاشت، امروز ۳۰۰ هزار میلیارد تومان تبدیل به یک تریلیون و ۴۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بود! بنابراین پذیرش این ۳۰۰ هزار میلیارد تومان توسط دولت یا حتی پرداخت آن، خیلی خوشحال‌کننده نیست و نمی‌توان گفت با پرداخت این مبلغ از بدهی، بازنشستگان و کارگران به حق خودشان رسیده‌اند؛ حق واقعی بیمه‌شدگان یک تریلیون و ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است که بخش اعظم آن از دست رفته است!

 

پرداخت به موقع، چه نتایجی داشت؟

او ادامه می‌دهد: بنابراین اگر پرداخت‌ها به موقع صورت می‌گرفت، امروز سازمان در بخش درمان مشکل نداشت؛ سازمان قدرت مالی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به همه بازنشستگان را دارا بود؛ حتی سازمان قابلیت و توانمندی مالی برای اجرای دقیق و بدون تنازل ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی را داشت و می‌توانست مستمری بازنشستگان را مطابق با سبد هزینه‌های زندگی افزایش دهد؛ امروز اما سازمان به دلیل کمبود اعتبار و نقدینگی، در ارائه خدمات درمانی رایگان و در افزایش عادلانه مستمری‌ها مشکل دارد. همه این مشکلات، لااقل بخش اعظم اینها، نتیجه‌ی رفتار غیرقانونی دولت‌ها و عدم پایبندی آنها به تعهدات است.

 

سازمان تامین اجتماعی نهادی دولتی است که مدیرعامل و هیات امنای آن نیز همگی دولتی و وابسته به بالاترین سطوح قوه مجریه هستند؛ شاید یک دلیل استکاف دولت و ارگان‌های بودجه‌ای آن از پذیرش میزان واقعیِ بدهی به سازمان و پرداخت این دیون انباشته، همین دولتی بودن سازمان باشد.

 

یک اصل مسلم و بدیهی وجود دارد: «دولت» از «دولت» مطالبه نمی‌کند که پول من چه شد! اما اگر کارگران و بازنشستگان یعنی صاحبان حقیقی این صندوق بین‌النسلی، در اداره و مدیریت آن، دست بالا را داشتند، مطالبه‌گری با قدرت بسیار پا می‌گرفت و  کار به اینجا نمی‌کشید!

 

علیرغم همه‌ی این محذوریت‌ها، دهقان‌کیا در پایان می‌گوید: ما به عنوان یک تشکل صنفی توانستیم از راهروهای طولانی قضا و شکایت بگذریم و حق بیمه‌شدگان را بگیریم؛ بایستی مطالبه‌گری کرد و حقوق مغفول مانده را به ثبت رساند چراکه دولت‌ها – هیچ‌کدام از دولت‌ها حداقل در کابینه‌های پس از جنگ- نخواسته‌اند بپذیرند کارگران و بازنشستگان نیز حقی دارند!

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱۲۹
ناشتاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
4
77
دستتون درد نکنه ولی خداییش این حقو ق بازنشستگان تامین اجتماعی رو درست همسان سازی کنین عین کشوری نه متناسب سازی زیر فشار این زندگی داریم له میشیم و نابود نه اینکه بسپاری به امان خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
دستتون درد نکنه کمی بفکر ما بازنشستگان باشید با30سال سابقه درمشاغل سخت وزیان اور با حقوق 2ملیون نمیشه زندگی کرد ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
احسنت مرحبا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ما باز نشستگان تامین اجتماعی ازرعیس جمهور. میخایم. همسان سازی با کشوری لشکری یکی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سلام واقعا من یک زن سرپرست خانواده هستم با ماهی۲۲۰۰ چکار کنم خودتون را جای ما بگذارید تازه معشیتی هم به ما تعلق نگرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
کف حقوق بازنشستگان زیر پنج میلیون تومان نباید باشد ،چون اگر اینطور باشه هیچ عدالتی رعایت نشده ومطمعن باشید اون کارگر بعد بازنشستگیش یکجای دیگه برای معاشش مشغول به کار میشه چون حقوقش زیر پنج تومن باشه عملا هیچ کاری نمیتونه انجام بده،فقط یک لحظه فکرشو کنید بازنشسته یعنی یا دختر دم بخت داره ویا پسر دم ازدواج ویا نوه نتیجه که حتما رفت و آمد پدر و مادر خانواده با این خرج و مخارج زیاد،بداد این بنده خداها برسید که مظلومترین قشر جامعن وبیشترین قشر جامعه رو تشکیل میدن حداقل قبل از مرگشون با اون کارهای سخت وبدن فرتوطی که دارن اکثر زیاد عمر نمیکنن حداقل چند صباح زندگی ازش مونده رو راحتر زندگی کنن بدادشون برسید مسولین
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
4
بارها گفتم اگه دیوان عدالت وقوه قضایه نبود مردم بیچاره بودن دم دیوان وقضات وریاستش وریئس قوه گرم انشاا.. دست مردم را میگیرند برا کمک خدا دستشون بگیره آمیییییییییییییییییییییییییییین.
اردشیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
ازهمه کسانی که برای حقوق مستمری بگیران تلاش می کنند سپاس گذارم خداوندنگهدارتان باشد
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
5
دستتون دردنکنه ولی باید ببینیم ضمانت اجرایی داردیانه .اگرحکم صادرشده ولی ضمانت اجرایی نداشته باشد.نقطه سرخط برای دولت بعدی ازصفرشروع کنیم.
کریم بختیاری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
4
خدا کنه ک این رای ب نفع همه ی بازنشستگان و مستمری بگیرها باشه خسته نباشید وآقعآ ممنون
ناشناس
Czechia
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
5
دم دیوان عدالت گرم
mt
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
ممنونم این پروسه نفس گیری پیگیری کردین از تمام متولی و زحمتکشان به جای دعا دست گیری کردن که هزاران دلشاد شدن
ملک حسین نوعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
سلام چرا دولت بدهی خودش را نمی پردازدباید بابت عقب ماندن طلب ما ازتامین اجتماعی دولت باید سود بپردازدچون ازسال۸۹ تاامسال حق مارا خورده است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
خیلی ممنون ومتشکریم از حق مظلوم دفاع کردین امیدوارم درجهت طلب حق کارگران بازنشسته وافزایش مستمری مان دفاع ادامه داشته باشد.
باتمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
4
لطفا حق ما را بگیرید چون فکر نکنم از ما بدبختتر باشد این متناسب سازی را همسان سازی کنید به خدا روزی هزار بر آرزوی مرگ دارم زنگیم خیلی سخته
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
4
ممنونیم از دیوان عدالت اداری که رای را به نفع بازنشستگان و کارگران زحمتکش‌ داد. یاحق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
چی میشد مسئول اداره کار وتامین اجتماعی همانند بنیاد های دیگر توسط رهبر معظم انتخاب میشد تا بلکه جلوی سوء استفاده دولت گرفته میشد
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
دستشون درد نکنه خدا قوت انشاالله در خصوص اجرای صحیح افزایش حقوق باز نشستگان هم پیگیری بفرمایند
ناشناس
United States of America
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
4
تامین اجتماعی باید به صاحبان اصلی خود بعنی کارگران سپرده شود ودولت حق دخالت دران رانداشته باشدمدیر ان باید توسط کارگران انتخاب شود چون مال کرگران است انوقت شابد وضع کارگران بشود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
با سلام خدمت اقای دهقانی دمت گرم که اینقدر با عرضه و با شهامت از حق و حقوق بازنشتگان بدون حمایت از همه نظر از دولت تدبیر و امید دفاع کردید خداوند طول عمر با عزت و سربلندی به شما بدهد واقعا قشر بازنشسته فقیر تر از بازنشسته تامین اجتماعی نیست
ناسناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
دستتون درد نکنه ممنونم ما بازنشستکان تامین اجتماعی واقعا با بدبختی زندگی مون را میگدرونیم
فرجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
تشکر ازنمایندگانی که با اگاهی از قوانین از بازنشستگان وکارگران مظلوم حمایت میکنند خوشحال شدیم ولی شک دارم دولت به تعهدش عمل کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
باز نشستگی تامین اجتماعی یعنی زیر خط فقر مرگ تدریجی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
6
شماروبه خداحقوق مستعمری بگیران زنان سرپرست روبیشترکنیداین زندگی ازجهنم بدتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
6
سلام من شوهرم ۵ سال پیش از دست دادم سه تا بچه دارم دخترم مشکل قلبی دارد مادر شوهرم مقداری از این حقوق مستمری من میبرد به کرایه خانه برسم به دارو برای دخترم بخرم واقهلا نمدانم چکار کنم تورا بهخدا فکری به حال ما بگنید
امید کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
مستمری بگیران نیروهای مسلح صفر درصد در همسان سازی نصیبشان نشد حق ما رو چه کسی ،طلب میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
2
چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با مدرک هم سطح خودم دیپلم ما ۴میلیون تومان حقوق بگیریم خدمات درمانیها بیش از ۷میلیون مگر آنها تخم دو زرده کرده اند اختلاف فاحشی است با این گرانی کمر شکن یکی بداد ما برسد مجلس پیگیری کند آقای رئیسی فقط (موقع پرداخت حق بیمه شاغلین رسمی حق بهره وری حق جذب حق سختی کار حق ووو دریافت میکردند مگر قرار نبود حقوقها همسان سازی شود فرق بین روز مزد ثابت و رسمی ووو نباشد همه به یک میزان خدمت کرده ایم لطفآ رسیدگی کنید ممنونم اگر قانون کم دارد اضافه کنند ویا قانون را تغییر دهند تا مساوات باشد خدا ناظر بر اعمال همه میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
4
این که دیوان عدالت قبول کرده درست این زمانی بدرد بازنشستگان. می خورد که دولت مکلف شود این بی عدالتی راهرچه زودتر جبران کند برای این قشر ضعیف با این تورم سرسام اور
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
با تشکر از جناب آقای دهقان کیا با تشکر از عزیزانی که پرچم احقاق کارگران را بدست گرفته این قشر موثر جامعه پشتی بانی ندارد خدا خدا خدا خدا
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
ما بازنشستگان تامین اجتماعی ،بعدازخدا ،امیدمان به دیوان عدالت است،امیدواریم عزیزانی که در دیوان ازحق وحقوق ما دفاع میکنند،خداوند عمر با عزت بهشون بدهد،انشاا..یه عده هستند،دم از حق الناس میزنند،ولی چیزی از حق الناس نمیدونند،یا،که تن خود سر میدهند،حی الاخیرالعمل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
4
حالاچه تاثیری براماداردتوربخداکاری بکنین که به برای مافایده داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
درود بر شما جناب دهقان کیا الان مسولیتی که بر گردن شما بود که همان دفاع مسلم از حق کارگران بود را انجام دادید وما باز نشستگان تامین اجتماعی امیدواریم که این زحمات شما را در حقوق ومزایایی دریافتی خود ببینیم خسته نباشید
ن ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
3
بالاخره خبر همسان‌سازی بازنشستگان به کجا می انجامد؟ و تا کی باید منتظر اجرای عدالت شویم ؟؟ سپاسگزار خواهیم بود .
ن ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
خوشحال شدیم . اما بالاخره تا کی باید منتظر بمانیم تا قانون همسان‌سازی برای بازنشسته ها عملیاتی شود ؟؟؟و از ترفند متناسب سازی خلاص شویم ؟؟
ناشناس
Canada
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
حق الناس معنی چیه
ناشناس
Germany
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
3
تشکر خداوکیلی همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی عادلانه اجرا نشده ولی با پیگیری نمایندگان بازنشسته و رای دیوان عدالت به نتیجه خواهد رسید . اجرتان با خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
17
باسلام دست دیوان دردنکنه اما اگر دولت اجرا کنه خوبه بازنشستگان زیر خط فقر هستند خدا خیرتون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
15
ما سی سال حق بیمه برای شغل و کارهای سخت زیان آور پرداخت کردیم امروز دولت فقط وفقط بفکر بازنشستگان کشوری و لشکری هست مادربدترین شرایط وباکمترین دریافت ایستاده گی کردیم تمام عمر و جوانی ماباکارسخت و زیان آور سپری شد امروز که دولت باید دست خسته مارا بگیرد مشکلات خودشان را گردن همدیگر میاندازندومیاندزن وبه ما وعده امروز و فردا میدهند !بااین سیاست میخواهند عمر مابه اتمام برسد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
14
تا زمانی که این مسئولین تأمین اجتماعی در مدیریت سازمان هستند اگر مجدداً اصلاحیه‌ای برای همسان سازی اجرا شود فقط برای بالا بگیران با حداکثر افزایش و برای میانه بگیر ها و پایین تر ها حداقل افزایش است.دلتونو بیخود خوش نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آره والا پدر من بازنشسته ادارس ولی بیمه تامین اجتماعی خودش مرض قند داره با یک پسر و دختر مجرد با حقوق دو و پونصد در ابتدای سال فقط ۶۰۰ تومان افزایش حقوق داشتیم ولی همسایه ها با حقوق ۶ ملیون یک ملیون افزایش حقوق داشت و در اسفند ماه فقط ۶۰۰ تومان برای متناسب سازی افزایش داشتیم ولی اون همسایه بیش از یک ملیون. این کجاش عدالته خدا کنه این دفعه یک فرجی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
15
کارمندرسمی مخابرات ۷ میلیون میگرفتن این ماه ۲۵ درصداضافه کردن حقوق شده نه میلیون...اونوقت کارمند قراردادی مخابرات حقوق سه تومن بوده و هیچ اضافه حقوقی تو این ماه بهش ندادن...خدا ازتون نگذره که اینقدر بین کارمندان فرق میذارین...آه ما کارگران دامنتون بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
14
خدا خیرتون بده که از حق ما مستمری بگیران مورد ظلم واقع شده دفاع میکنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
18
امیدوارم که تلاشها به ثمر بنشید واین قشر زحمتکش ،به یک رفاه نسبی برسند انشاالله
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
12
باسلام وتشکراز همه عزیزان پیگیرشونده ونماینده گان زحمت کش بازنشستگان وتشکراز دیوان عدالت اداری بخاطرحرکت انقلابی وخداپسندانه، امیدوارم دولت نیزبیش از این حقوق این عزیزان ۳۰ سال زحمت کش را تضییع ننمایدوسریعاجبران کم لطفی وبی عدالتی خود را تا دیر نشده بنماید، همچنین از وزیر محترم کارو رفاه اجتماعی هم خواهان حرکت علی وار وبدون فرق گذاشتن بین بازنشستگان را داریم .اجرکم عندالله
م ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
15
بنظر شما حالا اشتباه دولت را باید یه بازنشسته که حقوق ماهی ۲۴۰۰۰۰۰تومان دریافت میکنه باید جبران کنه توی این اوضاع نابسامان گرانی ما بازنشستگان چکار کنیم
نورالله شاردینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
16
دولت نباید فکر کند که بازنشسته پیرمرد ترو تمیز ی که
با لباس سفید و کلاه دوره دار سفید روی صندلی پارک نشسته و هیچ دغدغه و مشکلی نداره باز نشسته یه مرد خسته ی میانسالی کهدو تا پسر بیکار کدارای مدارک تحصیلی بالا و دوتا دختر دم بخت با ماهی سه میلیون حقوق روزگاری بسیار سخت ونفس گیری دارد
دولت باید خیلی فراتر از اضافه کردن حقوق فکر کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
17
متاسفانه بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان جزو قشر زحمتکش و مخلص وفداکار ومظلوم جامعه هستند.سی سال حق بیمه ومالیات پرداخت کردیم یعنی چی؟ کلید صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی دردست دولتمردان وبازنشسگان آن بهره‌ای نمی برند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
12
خداخیرتون بده ولی خدایش تاآخرش برین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
14
همش چرت وپرت
چیش گیر بازنشستگان میاد،
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
17
با عرض سلام ...این کجاش به نفع بازنشستگان تامین اجتماعی بود؟ فقط با تیتر زدن که درست نمیشود..هر زمان تبعیض بین ما بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری بدون اما و اگر برداشته شد آنوقت بفرمایید چنین شد و چنان شد....ارادتمند شما
نصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
14
پول صندوق هرجا دیگری خرج شده باشد از نظر شرعی حرام است .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
14
شما را بجان فرزندانتان قسم وضعیت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را سروسامان دهید که هر روزه با زن و فرزندان بخاطر پول و ارتزاق درگیری لفظی پیدا میکنیم!!!
من حاضرم عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شوم و کمک هم باشیم تا موفقیت حاصل شود
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
7
پرونده درشعبه۶۳ برای سوابق خدمتی وبیمه ای ۳۵سال بیمه دارم اما متاسفانه۲۶سال۱۱ماه۱۵روزبرایم محاسبه شده ایاازچه قانونی استفاده ازمسعولاامر خواهش دارم رسیدگی بفر مایو باتشکر
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
6
با سلام واحترام از اینکه این زحمات را بر گردن گرفتیدو پیگیری خود را ادامه دادید و برای شما این حق از دست رفته کارگران و بازنشستگان مهم بود ممنونیم ولی باز این کسانی که این حق را ناحق کرده اند کار به جایی نمیبرید زیرا این همه صدمه ایی که به جان و مال ما خورده دیگر برگشتنی نیست خواستم یک نمونه از بیماری که برای همسر بنده به وجود امده به دلیل نداشتن هزینه این بیماری بزرگ شده و دیگر به زمان قبل نمیتوان بازگرداند حق ما هم به همین روال میباشد به هر جهت ممنونیم ولی دعای ما بدرقه راهتان میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
7
باتشکر از پیگیری جناب دهقان کیا و همکاران محترمشان دراحقاق حق این گروه زحمت کش ومظلوم جامعه،این سوال مطرح است که مسئولین دولت چگونه می‌توانند حق بازنشستگانی که در طی سی سال حق بیمه پرداخت نمودند و درنهایت بدون برخورداری از امتیاز آن ودراوج مشکلات مالی ورفاهی از دنیا رفته اندراجبران کنند!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
7
دولت هم پول به سران تامین اجتماعی برای یه عده خوب اضافه مکنن ولی به ما که میرسه برا من صد تومان اضافه کردن بس بزار دولت پولو بخوره بهتر از مسعول های تامین اجتماعی است
علی جواهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
10
جای شکر داره دیوان بنفع مسمتری بگیران رای داد۰دولت ونوبخت کی به این امر اطاعت کند خدا دادند۰حالا اگه دولت بدهیشو به تامین ندهد این وسط چرا ماباید ضرر کنیم تامین داره بهرهش
که میلیاردهاست دریافت میکنه هرچن سرمایه سهام شستا بیمارستانها وراه اهن وشرکتها وغیره چراظلم وستم میکنیدمجلسی ها ورود کنید
دورودیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
11
ا بنام خدا وباسلام
اعتراض به همسان سازی ۹۰/انجام نشده خواهشمنداست دستورفرمایند تا اقدام لازم دستور دارند باسپاس
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
13
دولت حق بازنشسته های تامین اجتماعی رو میزارن برای حقوق لشکری و کشوری چون خودشون کشوری هستن فکر آینده خودشون هستن خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
واقعاهمین جوره ماهم خدایی داریم...خدابزرگ است من خودم زن هستم وسرپرست خانوار چطوربااین حقوق میشه زندگی کردبااین همه مشکلات فردای قیامت بایدجواب گوی ماهاباشیدان شاءالله....
بازنشسته سپاسگذار
Germany
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
9
با سلام. ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات شما.
خواهشمند است نسبت به سایر مطالبات به حق بازنشستگان حجت را تمام کرده . و وقتی هرگونه افزایشی طبق قانون باید اجرا شود.
میزان حق بیمه های پرداختی در دوران خدمت همه ی بازنشستگان در نظر گرفته شود.
در سالهای اخیر فرمول افزایش عادلانه نبوده
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
7
سلام ممنون از پیگیری هاتون که مارو امیدوارکردید. اگر کسانی که پست های مدیریتی در ادارات داشتند اوناهم تامین اجتماعی بودن. شرایط ما رو درک میکردن چون بازنشستگان کشوری ولشکری با همین تحصیلات لیسانس وفوق لیسانس ما حقوقشون اختلاف بسیار زیادی با ما دارد که بحث بر انگیز هست،،!
واقعا بازنشستگان تامین اجتماعی مظلوم واقع شدن بیشترین حق بیمه رو پرداخت کردن.... والان دستشون جلوی همه دراز هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
3
7
رای اگه فرضا به نفع کارگر صادر بشه هزار ماده تبصره ردش میکنه تجدید نظر فرجام خواهی وخلاصه تمام حقوق بی حقوق فعلا دنبال روغن بگرد
حبيب اشرفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
8
با سلام و احترام
با تشکر معروض می‌دارد مستمری بگیران از کار افتاده کلی 2260000هزار تومان دریافت می‌کنند لطفا با نگری فرمایند
شرر غم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آفتابه،لگن،هفت دست...شام و ناهار هیچی...اینه داستان ما
حسین
United States of America
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
10
سلام خداوند اجر معنوی نصیبتان کند که حق مظلوم را از ظالم پس میگیرید . ولی به هوش باشید که دزدان آرمانهای انقلاب و شهدا در تامین اجتماعی به این پول دستبرد نزنند و مستقیم بدست کارگران و بازنشستگان برسد ... خدا قوت ... خدایا ناامید شده بودم انقلاب هنوز مردان مرد دارد و انسانیت در وجود اشخاصی همچو جناب آقای دهقان کیا وجود دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
8
آقای روحانی شما که این قدر صد هزار تومان کمکی را توی سر مردم می زنید و آن را توی بوق و کرنا کرده اید لطف کنید حق و حقوق خودشان را بدهید و بر خلاف قانون عمل کنید کمک های تان پیشکش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
9
ازاقای دهقانی نیاکماال تشکرراداریم وخواهش می کنیم مصرانه دنبال اجرایی شدن این مصوبه رابگیرندود ولت رادرفشاربگذارندتابدهی خ ودرابه تامین اجتماعی بپردازد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
7
سلام.این اتفاقات همه میدونند .که از۶۵تا به امروز چه بلایی سر ساز مان اوردنداینکه درد عنوان کنیم فایدهای نداره همه باید اجتماع کنیم غیر از این چاره ای نیست وسالاری میره شخص دیگه ای میاد بیشتر خرف گوش کن دولت میشه مرگ یکبار شیون هم یکبار.بالاخره تکلیف سازمان هم باروشن بشه
واق ولی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
7
تمامی این صحبت ها فقط در حد همان حرف است چون اگر قانونی وجود داشت حتما پرداخت می‌کرد وقتی وزیر و مدیر تامین اجتماعی در اختیار دولت باشد وضعیت همین است. سازمانی که متعلق بهکارگران است ولی مبلغی به عنوان صدقه به آنها با هزار منت داده می شود باید میر تامین اجتماعی از جنس خود سهام داران باید باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
9
برادر دهقان کیا عزیز اگر هزاران ترلیلرد دلار پور به تامین اجتماعی بدهند چیزی دست بازنشسته و مستمری بگیر را نمیگیرد تامین اجتماعی پیرو سیاست های اشتباه خود ادامه خواهد داد پس هیچ دلخوشی برای بازنشسته نیست اگر تمام بودجه دولت را در اختیار تامین اجتماعی بگذارند و بگویند این پول را بین بازنشستگان تقسیم کنید باز به هر بازنشسته ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان بیشتر نمیدهند پس تا دولت راهی برای اصلاح قوانین و سیاست های یک جانبه تامین اجتماعی اندیشه نکند پول دنیا را به این سازمان بد هند روال خود را پیش میبرد پس هر کاری هر صنفی هر نمایندهای برای تامین اجتماعی تلاش کند به جز رفتن پول به جیب تامین اجتماعی دیگر هیچ فایده ای در بر ندارد.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
خدا پدرتو بیامرزه حقیقتو گفتی چی دست مارو میگیره جز سالی افزایش ۳۰۰_۴۰۰ هزار تومان
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
6
مدیران دولت منظور از وزیران هست اگر بخواهند پول ما که تامین اجتماعی از دولت میخواهد موافقت کنند چطور میتوانند اقازاده هایشان راروانه اروپا نمایند که پول ما بازنشسته را خرج کنند انوقت خودما نیاز به چندر غاز داریم نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
1
8
از مدیران تامین اجتماعی وهمچنین از نمایندگان محترم کارگران انتظار میرود با توجه به نزدیک شدن به پایان سال جاری از هم اکنون به فکر افزایش سالیانه حقوق کارگران ومستمری بگیران باشند ,تا مثل امسال حقوقها را بعد از سه ماه گرو کشی وتاخیر ,بدون در نظر گرفتن دیر کرد,پرداخت نکنند.

افزایش حداقلی با توجه به میزان افزایش بازنشستگان کشوری ولشگری کمتر از پنجاه درصدظلم در حقوق مستمری بگیران است.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
8
حالا اینها همش درست و انشاءالله بدهی را پرداخت میکنه
خب این بنفع بازنشستگان زخم خورده است یا بنفع مدیران درجه اول و بانکهای سوئیس و کانادا خواهد بود امیدوارم همه چیز خوب باشه و دیوان عدالت چشم بر ندارد از عملکرد دولت و سازمان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
دوصدگفته چون نیم کردارنیست توروخدا حرف ووعده سرخرمن بسه بعدازچندین سال عمل کو
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
5
باسلام،چرا فکری به حال کارگران که الانه ضعیفترین قشر جامعه هستن نمیکنید،واقعا زندگی برا یه کارگر بادرآمد سه چهارتومن خیلی سخته،واقعا تو فشار زندگی موندیم،نه مزایایی نه حق وحقوقی و....یه فکری هم برا کارگران بکنید لطفا!
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
7
جناب دهقان کیا و سایر بازنشستگانی که در این امر خطیر تلاش و پییگیری نموده اید .نهایت سپاس و دست مریزاد داریم.خدا قوت.خدا پشت و پناهتان باشد‌
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
5
سلام چرا تامین اجتماعی کسر دودرصدازحقوق جانبازان بابت بیمه که معاف از مالیات میباشد دیوان عدالت رای به عدم کسروعوت مبالغ کسر شده قطعی صادرشده ولی تامین اجتماعی پرداخت نمی کند برای عده ای کسر نمیگردد مگر خون آنان ازما رنگین تره بسیجی خط یک جزیره مجنون ماندم دراین قانون دیوان عدالت وقدرت تامین غیر اجتماعی نمی دانم دیگر کجا پی گیر شوم فقط رهبری مانده
ناشناس
Singapore
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
2
سلام ببخشیدحقوق مستمری بگیرها روهم همسان سازی کنید بااین تورم چطوری میتونیم زندگی کنیم لطفا رسیدگی کنید باتشکر
احمد عبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
جناب اقای دهقان کیادستتون درد نکنه زحمت کشید خدا ازشما راضی باشد خدا پدرت را رحمت کنه
ناکجاآباد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
از تمامی کسانی که پیگر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هستند سپاسگزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
کسانیکه در مورد گرفتن حق کارگران وبازنشستگان تامین اجتناعی تلاش میکنند‌ برایشان ارزوی سلامتی وطول عمر با عزت دارم.خسته نباشن.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
انصافا درست همسان سازی کنید مگه بازنشستگان چه فرقی باهم دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
باکار سخت و زیان آور زندگی گذراندیم حال با کمر درد وپا درد کنج خانه نشسته ولی حتی خبر نداریم حقی داریم یا نداریم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
دست شما درد نکنه ممنون که ازحق دفاع میکنید ای کاش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی راهم مانند لشگر ی‌وکشوری می دادند‌تابتوانیم‌مرغ بخریم‌برای سفره خالی مان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
1
1
سلام
امیدوارم این رای
ارزش اجرایی شدن داشته باشد.وگرنه........
رضا سرکارپور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
باسلام من باسابقه ۲۹سال و شیشماه در یافتی ۲۴۰۰۰۰۰تومان دریافتی دارم یعنی جز ۲۵ سال سابقه ای ها هستم به نظر شما این عادلانه است همسا نسازی مگر نباید بر اساس داده ها به صندوق بشه ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
باتشکروسپاس ازحامیان تامین اجتماعی ورای دیوان عالی قضایی کشور
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
یعنی به خداوندی خدا که بیچاره تر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و اینکه هیچکس هم به فکر آنها نیست شاید باور نکرده باشی / شما دولتی های محترم و دست اندرکاران این کانون های که وجود دارد /در حال حاضر تورم چند ایت و حقوق بازنشستگان و مستمری بگیر چند است؟ تا حالا؟ چند نفر اعتراف کردند که حقوق با تورم تناسبی ندارد پس چرا کسی داد و فریاد ما اصلا گوس نمی دهد مگر ما از این ملت نیستیم ؛ تو را بخدا یه فکری بحال این قشر بدبخت و بیچاره بکنید به باید گفت که با این حقوق بازنشستگان و مستمری بگیر ان بدبخت بیچاره ها تامین اجتماعی نمیشه زندگی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
دست تمام عوامل زحمتکش ودل سوزانی که در این امر خیر تلاش کردن و حق را به حقدار رساندند.درد نکند سپاسگزاریم.واقعا دل خانوادهای بازنشستگان را شاد کردید.وامیدواریم که مسئولین تامین دیگر این همسان سازی را به درستی و تمام وکمال اجرا بکند.وحق سختی زیان آوران را هم که واقعا حقشان هست بدرستی عدا کنند.واین متناسب سازی حق ما بازنشستگان نیست.خواهشن همسان سازی شود.تا حق حقوق بازنشستگان به درستی اجرا شود.
علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
خوب صادر شدن این رای چه مشکلی از دوش ما بازنشستگان و مستمری بگیر ان بدبخت بیچاره برداشته است ،چه اقدامی جهت افزایش حقوق نسبت به تورم انجام می‌شود/ ما از همسان سازی حقوق بازنشستگان گله داریم، که چرا ما با بازنشستگان کشوری و لشکری چه تفاوتی داریم؟ و گرنه رای که همیشه صادر میشه /خروجی آن چیست؟ ما از بی پولی می نالیم میگویند رای به نفع ما تصویب شد / خوب دل ما هم شاد شد /ولی تو خونه از شرم سرمان بالا نماید /مگر این سازمان تامین اجتماعی یک نهاد غیردولتی نیست ، پس چرا دولت ریاست آن تعیین می کند و چرا بدهی های این نهاد نمیدهد تا بتواند حقوق بازنشستگان و مستمری بگیر ان بدبخت بیچاره بیشتر کند اینها یه عالم سوال بی پاسخ مونده که باید جواب دهند......سلام و صبح بخیر به همه ✌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
عزیزمن نتیجه چه شد ایا حقوق ما نیز اضافه خواهد شد ترابخدا حرف نه عنل کنید بازتشستگان کشوری ولشکری کمترین حقوق انان 4 میلیون تونان است ماکه درامد زایی 1900 تومان از کارکرد ماکارگران درصدی برای کشوری ولشکری کسز میشد ولی حالا فقیراته زندگی میکنیم ناکارگران که درامد زدا هستیم وبخش عمده صادرات کشور بعهده تولیدات شرکتها میباشد ولی کو خق تو یخدا عدالت داشته باش ای دولت
باز نشسته سخت و زیان آور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
جناب آقای دهقان کیا فقط نام نیک هست که می ماند شما کاری حسینی کردی این صندوق ثمره غرق جبین کارگران و دستهای پینه بسته است موفق و پیروز باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام من مستمری بگیرم نمیتونم کار کنم این حقوقی هم که میدید هزینه خرج خونه هم نمیشه خدا شاهده تو هزینه درمانم موندم
ناشناس
Germany
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
هر چند وقت آقایان مسئولین تامین اجتماعی وعده دل خوش میدند میرند تا دوهفته دیگه از تورم از بی عدالتی بازنشستگان ومستمربیگیران از قولشان خسته شدیم درد بیماری و نداری گرانی کاری برای ما مستمر بگیران بکنید تشکر
ززهره محمد زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
فقط فکر درمان ما مستمری بگیرها باشین نبودن داروهای قلب خارجی ...بیمه نبودن درمان دندان پزشکی واقعا سر سام آور شده بیمه تکمیلی حافظ هم که هزینه درمان دندانپزشکی رو قبول نداره
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
بازنشستگان تامین اجتماعی خیالتان راحت اینها همش حرف وعده دولت بدهکاری خودش بده مسعولان تامین اجتماعی اصلا به فکر بازنشستگان کارگران نیستند فقط به فکر جیب خودشان پست مقام خودشان هستند اگر به فکر بودند چرا باید طلب بیمه را از دولت یا هر ارگان دیگر نگرفتند چرا بازنشستگان تامین اجتماعی باید برند سرایدار ساختمانها این نمایند کارگران ومسعولان تامین اجتماعی را کی انتخاب کرده خود دولت پس اونها هم شودند نمایند دولت با صندوق تأمین اجتماعی خیریه باز کردند
خانم خودسرپرست بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام خوشحالم که نماینده کارگران توانستندحق ضایع شده رابگیرندوامیدوارم نتیجه خوبی برای همه کارگران شاغل وبازنشسته داشته باشه ،،،مهم اجرای درست وبه موقع رأی دیوان عالی هست .ازهمه مجریان عادل تشکرمیکنم
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
با عرض سلام.اگر بیمه اجباری نبود وسی دو سال پیش من به جای بیمه پول را در یک حساب سپرده طولانی مدت واریز میکردم فکر کنم پنج یا شش برابر حالا که حقوق به من میدهند سود پول به من تعلق می‌گرفت .دارو درمان تقریبا ۳۰درصد انجام میشود ویتامینو داروهای خاص شامل بیمه نمیشود دندانپزشکی فقط کشیدن بیمه دارد احتیاج به جراحی آزاد آخه به چی بیمه درمان را خوش کنیم که اینقدر دولت منفعت هم سرمان میگذارند.کمی به فکر کارگران و بازنشسته ها باشین بخدا ما هم جزو ملت ایرانیم .
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
باسلام تمامی کسانی که به مدیریت سازمانی می‌رسند محافظه کاران عمل میکنند در نتیجه کاری شکل نمی‌گیرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
2
خوب حالا فرض میکنیم از دولت پول گرفتید چه فرقی برای بازنشستگان گرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
بنده.باز.نشسته.سخت.زیان.اور.معدن.هستم.همسان.سازی.به.ما.تعلق.نکرفت.جند.ماه.است.جشم.انتظار.اذر.ماه.هستیم.ببینیم.جی.میشود.خدا.نکهدار.بازنشسته.تامین.اجتمای.زحمتکش.سی.سال.سابقه.با.حقوق.بخور.نمیر.نکاه.کن.ببین.جکار.میکنن............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام وخدا قوت ب اقای دهقان نیا وبقیه مسولیین ک ب فکراقشار ضعیف جامعه یعنی بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی هستن. ان شاءالله که دل ما بندگان خدا را شاد کنید اخر سالی واخر عمری بتوانیم خجالت خانواده را نکشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
وقتی دولت حق ما بازنشسگان تامین اجتماعی پایمال میکنه ما کی شکایت بریم ازدشمنان شکایت برند بدوستان چون دوست دشمن است شکایت کجا برند
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
اینهمه گفتید و نوشتید این حرفها یک ریال به درد ما نمیخوره هر موقع حقوق ما هم مثل بازنشسته های کشوری و لشکری به پنج و شش میلیون رسید درسته آخه تا کی با این حرفا سر ما کلاه میخواین بزارین همتون دستتون با هم یکیه مگه با حلوا حلوا گفتن دهن آدم شیرین میشه ولی اینو بدونین خدا جای حق نشسته و بزودی حق ما رو خواهد گرفت انشاالله
مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
شاهنامه پایانش خوشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
از این حرفها زیاد شنیدیم. همش باید و باید های زیاد حالا گو تا عمل. وعده سر خرمن
مولایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
با عرض سلام میخواستم بدونم چرا بیمه بیکاری برای کارگران ساختمانی تعلق نمیگیره از کجا بیاریم بخوریم . کسی هم پاسخگو نیس میگن این قانونه
مرتضی بایگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
خدا قوت به تمامی دستندکاران وزحمتکشان بابت احقاق حقوق حقه ی بازنشتگان مظلوم تامین اجتماعی سپاسگزارم
شعبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
عمل دولت مصداق مثَل شترمرغ است، طلبکار باشه بابه روزسانی میگیرد ، اگربه روز رسانی حرام است چرا بانکها جریمه تاخیر میگیرند ، چرا خودروسازان در فروش قیمت هارا قطعی نمیکنندوقیمت نهایی را موکول به زمان تحویل میکنند؟ نه فقط بانک و خودروسازان که در سایر مواردنیز چنین رفتاری دارد
حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
دزدی مگگه شاخ ودم داره هی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری رو بالا میبرن ازاینور بدهیشونو نمیدن والا این اسمش غیرازدزدی چیه؟
حیدر هدایت وارطرف همکاران دیگر۰
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
دست آقای دهقانی درد نکند که دنبال حق کارگران است اگر بگی ما تجمع خواهیم کرد واز دولت طلب خود را خواستار میشم۰امیدواریم مهندس دهقانی کیا این طلب ما را دنبال کند تا حق ما از دولت گرفته شود حقوق کارگران افزایش یابد۰خیلی ممنون از جناب دهقانی کیا۰
گ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
باسلام پس تکلیف بازنشستگان سال ۹۹ چه می شود این همسان سازی به آنها هم تعلق می گیرد.لطفا اگه کسی می دونه پاسخ بده
عسگری
Germany
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
ازخباثت وناکارآمدی دولتمردان چه در دورهای قبل وچه در حال حاضر ندادن حق وحقوق بازنشستگان و مستمری بگیران که ۳۰ سال حق بیمه از حقوق ومزایا کسر نموده اند وحالا که باید دراین سن استراحت نموده و با خیال راحت به خانواده خود برسند درگیر کار دوم و دست و پا زدن برای جبران کسری حقوقشان هستند وبا این کژ فهمی دولت مردان وعدم پرداخت دین خود ضربه جبران ناپذیری به بازنشستگان زده ونفرت عمیقی در دل بازنشستگان به دم ودستگاه دولت بوجود آورده اند با این تورم خدا شاهده مانده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
ترو خدا حق بازنشستگان رو بگیرین آخه انصافه با 28سال سابقه همسر من الان 2360تومنحقوق بگیره؟؟؟ بخدا 1000000اماره خونه منه، پول شارژ، خرج خونه، داشتن دو داماد ونوه، آخه، همسرم سکته مغزی کرده، توان کار دوباره نداره، آخه این خداژی حقوقه با این تورم، با این گرونی مرغ 38000برنج 30000،گوشت 160000وبقیه چیزا، که همه چی گرون شده، همه چی، ما وامثال ما چطور زندگی کنیم آخه
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
سلام باتقدیروتشکر ازریاست وبزرگواران دیوان عدالت که با قدرت واقتدار جلوی ناحقی را گرفته تا حق به حق داربرسدوخداقوت
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
2
سلام ماهم توقع داریم که ما هم مثل لشگری وکشوریا حقوقمان اینگونه باشد مگر ما چه گناهی داریم ما هم جبهه رفتیم ما هم کشورمان را دوست داریم مگر خون انها از خون ما رنگین تره ما هم زن وبچه داریم ما هم در ایران زندگی میکنیم پس چرا بین ما باید فرق گذاشته بشود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
درودبر شما وشرافتتان آقای رئیسی و دیوان عدالت سی سال در سختشرایط کار کردیم بموقع حق بیمه ومالیات پرداخت کردیم یعنی چی؟ کلید صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در دست دولتمردانه حالا میگن نداریم چرا برای بازنشستگان سایر بازنشستگان هست
علیرضا نشاط
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
وقتی دولت عامل رنج ناشی از دستمزد ناعادلانه بازنشستگان که در مرحله ناتوانی وبیماریهای روحی وجسمی هستند وموجبات دلشکستگی وغم مضاعف بواسطهء تبعیض آشکارا به نسبت با بازنشستگان محترم کشوری ولشگری رافراهم نموده وحتی پس از صدور حکم دیوان عدالت اداری محترم همچنان برای جبران قصورات خویش اهتمام نمیکند میشود ادعای خدمت به معیشت زندگی محرومان را از همچین دولتی را پذیرا بود وبه صداقتش شک نکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
یکی از دلایل بدبختی مردم و کشور،وجود آدم های ساده لوح است که از یک سوراخ هزاران بار گزیده شوند باز توبه نمی کنند یعنی در کشور همه به قانون احترام می گدارند؟ یک چیزی تصویب کرده اند تا بازنشستگان را آرام کنند هر وقت گرفتید بیایید اینجا اظهار نظر کنید
نگاه کنید دولت این پول را قبلا کجا و به جای چه چی در جایی تزریق کرده است .!!! در واقع دست دولت و قوه قضائیه در برخی مسایل روز نظیر این در یک کاسه اند!!!!
بهرام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
فقط رنگ ریش وست لباسهاش ماهیانه خدامیلیون هزینه ش امابه مستمری بگیران که میرسن خزانه خالی ودرماه چندین جلسه می‌زارن ،زنگ تفریح چونکه تاحالا ماازاین دولت هیچی بغیرازهمه جوربدبختی چیزی ندیدیم
محمد گودرزپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
تمام‌ مشکل مالی ما مربوط به دولت که به سازمان تامین اجتماعی بدهکاره هر سال بدهی بیشتر میشود و ما قربانی میشویم
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
خلاصه ی این خاله بازی ها چی شد اصلا دیوان چقدر قدرت دارد که بتواند حقوق ما را زنده کند توضیح دهید بلکه ما بیسوادها هم بفهمیم البته به زبان ساده حالا دولت محکوم شد فردا این اقا میره دنبال زندگیش علی می مونه و حوضش شکر خدا تو این نظام هیچ رئیس جمهوری بعد از پایان مثلا خدمتش جوابگوی ۸ سال ریاستش نیست وضعیت ما را سریعا مشخص کنید
منوچهرسمیعی پاقلعه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام چرا برای سخت وزیان آور تامین اجتماعی که قول دادن وسالاری هم تایید کرده که از اول آذرماه احکام صادر میشودهنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته واحکام مارا نمی‌زنند،،، فقط خداکنه بهانه کرونا را نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
اونقدر حقوقمون کمه که واقعا نمیدونیم خرج دکتر ودارو کنیم یا اقساطمون رو پرداخت کنیم...؟.!!!!
منصور
United States of America
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
عجب کشوری که دولتش قانون گریز باشد پول کارگر جماعت رو بخوره و بزنه زیرش توجهی به زندگی ضعیف کارگران نکند ونبیند و دم از عدالت بزند و ووووووووو بانکها و موسساتش پول مردم را بالا بکشد عجب دوران طلائی داشتی حسن اقا احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان عزیز مابازنشستگان تامین اجتماعی ازشماها عزیزان میخاهیم بدادمابرسیدودرضمن آخرعمر تدبیروامید این دولت یک یادگاری بزرگ ودعا پشت سر خودتون داشته باشید از سوی بازنشستگان تامین اجتماعی ماچیزی غیراز قانون ازشماها بزرگواران نمیخاهیم دربودجه سال ۱۴۰۰مابازنشستگان تامین اجتماعی روتوجه ویژه ای بکنید خدا خیرتون بده بحق خون حسین ع وشهیدان کربلا حسنی ازرودسر
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
درودبرشرفتان خداخیرتان دهد ماهم پشت به پشت شما هستیم وحقمان رامی خواهیم
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام .من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با 36 سال و دو ماه حقوق با گروه 16وبازنشستگی در سال 89 بوده .وهم اکنون 5 م هشتصد هزار تومان میگیرم ولی درست هم ردیف من مسابقه 30سال با افزایش در سال 99 دومیلیون ازمن بیشتر میگیرد یعنی حقوق من واو قبل از افزایش مساوی بود ولی الان ایشان دقیقا 2میلیون بیشتر میگیرد .آیا سزاوار است .آیا تعبیض نیست .آیا خدایا خوش مائده. من با 6سال پرداخت بیشتر حق بیمه باید زیر بار نا عدالتی له بشم .آیا حق الناس نیست .از این کلمه هم اگر استفاده نکنم .وبگویم بی عدالتی نیست .تا کی ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
باسلام خدمت رییس رسانه ملی همانطوری که بلندگوی صدا و سیما خاسته مظلومین جهانرا پخش میکنه مظلومین داخل کشور یعنی بازنشستگان تامین اجتماعی صداشون بگوش مسءولین کشور برساند خیلی خیلی ممنونیم خدای بزرگ پشتیبانت باشه انشاالله و خانواده محترمتون یاعلی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
بزک نمیربهارمیاد
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
سلام لطفا اطلاع رسانی وبه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بگوییددستتان دردنکندلطفا نظارت دقیق برمسئولین تامین اجتماعی انجام تادزدی وبی عدالتی وتبعیض واجحاف وظلم وستم وسلیقه ای و..که کارشان است انجام ندهندوحق وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال۹۹با۳۰سال خدمت که مشمول قانون همسان سازی نشده اندودریافتی حقوقشان طبق فیش آذر۹۹مبلغ۲٫۱۵۰هزارتومان است اجراواعمال کنندوعادلانه و منصفانه و..ثروت راتقسیم وحقوقشان مثل صندوق کشوری ولشکری همانند سازی گرددوبالای ۶میلیون تومان باشد و..باتشکرکارمنددولت بازنشسته تامین
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
سلام لطفا اطلاع رسانی وبه کانون بازنشستگان بگوییددستتان دردنکندوقانون همسان سازی حقوق مثل صندوق کشوری که برای بازنشستگان تامین سال۹۹با۳۰سال خدمت که توسط تامین اجرانشده است رااجرایی واعمال کنیدوباحقوق۲٫۱۵۰هزارتومان که درآذر پرداخت شده نمیشودزندگی کردلطفابرکارمسئولین تامین اجتماعی نظارت تادرحق وحقوق بازنشستگان اجحاف وبی عدالتی وتبعیض وظلم وستم و..نشودوهمسان سازی برای کارمندان وکادرخودشان که نجومی حقوق میگیرندبردارندباتشکر
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
سلام لطفا اطلاع رسانی واعتراض شدید بازنشستگان تامین اجتماعی سال۹۹با۳۰سال خدمت که درخشان اجحاف وبی عدالتی شده وازقانون همسان سازی ومتناسب سازی خارج ومدنظرقرارنگرفته آن رسیدگی شود..باتشکر
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
سلام امیدوارم مسئولین خدارادرنظروعادلانه و منصفانه مطالبات تامین اجتماعی طبق رأی دیوان عدالت اداری بین بازنشستگان تامین اجتماعی باد نظرگرفتن سنوات وتورم و..تقسیم کنندوحداقل تاسقف۶میلیون تومان افزایش دهندومسئولین تامین اجتماعی برای کارکنان خود تقسیم ..نکنندو..باتشکر
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
سلام لطفا به مسئولین تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان تامین اطلاع رسانی و گزارش تازمانی که حقوق بازنشستگان تامین مثل بازنشستگان کشوری ولشکری همانند سازی و همسان سازی نشده ودرفیش حقوقی وحکم بازنشستگان درج نشده است وبرسرسفره نانشان عادلانه تقسیم نشودرای دیوان عدالت اداری هیچگونه ارزشی. و..ندارد و..باتشکر
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
سلام لطفا اطلاع رسانی وبه مسئولین وکانون بازنشستگان تامین اجتماعی بگوییدبایددرعمل مردانگی خودتان را اثبات که رای دیوان عدالت اداری صادره چه تاثیری بر اجرای دقیق قانون همسان سازی حقوق برای بازنشستگان داردومثل صندوق کشوری ولشکری وخودکارکنان تامین که حقوق بالایی دارنداجراوعمل میگرددیاخیر؟باتشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->