۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زلزله ۴/۸ ریشتری در مراوه تپه گلستان

  • کد خبر: ۵۰۸۱۷
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
زلزله ۴/۸ ریشتری در مراوه تپه گلستان
مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از وقوع زمین‌لرزه ۴/۸ ریشتری در مراوه تپه استان گلستان خبر داد. این زمین لرزه در ساعت ۲۳:۴۱ چهارشنبه شب و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. تاکنون خبری از میزان خسارات احتمالی زلزله منتشر نشده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴/۸ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان مرزی مراوه‌تپه در استان گلستان را لرزاند. این زمین لرزه در ساعت ۲۳:۴۱ چهارشنبه شب و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در فاصله‌های ۲۱ کیلومتری مراوه‌تپه، گلستان و ۴۷ کیلومتری گرماب، خراسان شمالی رخ داد.

 شدت زمین لرزه تا حدی بود که مردم آزادشهر در فاصله ۱۴۰ کیلومتری مراوه تپه نیز آنرا احساس کردند.

برخی منابع خبری در مراوه تپه گفتند که براثر این زمین لرزه بسیاری از اهالی این شهرستان بویژه مناطق روستایی آن از خانه های خود خارج شدند.

به گفته آنها، به احتمال زیاد براثر این زمین لرزه برخی خانه‌های خشتی و گلی در مراوه تپه آسیب دیده است.

پنجم مهرماه امسال نیز براثر زلزله ۵/۲ ریشتری در مراوه تپه که هشت پس‌لرزه داشت، به ۲۵۰ واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

شهرستان مراوه تپه با ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->