نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

جدال دختران بسکتبالیست مشهدی با خارجی‌های لیگ

  • کد خبر: ۵۰۸۴۱
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
جدال دختران بسکتبالیست مشهدی با خارجی‌های لیگ
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم سینام مشهد باید برابر تیم‌های مدعی با حضور ستاره‌ها و بازیکنان آمریکایی و روس به میدان برود. هفته سوم و چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز و فردا در گروه «الف» پیگیری می‌شود؛ گروهی که تیم سینام مشهد حضور دارد و اتفاقا با تیم‌های قدرتمند، مدعی و پول‌دار هم‌گروه شده و همین موضوع کار را برای یکی از نمایندگان مشهد سخت کرده است. هفته گذشته اولین بازی آن‌ها در این فصل جدید بود. هفته پیش سینام شکست سنگینی برابر مهرام داشت و یک‌طرفه‌ترین بازی لیگ تا‌به‌اینجا را با نتیجه ۱۱۱‌بر‌۲۸ رقم زد و سپس برابر نامی‌نو نیز ۷۷‌بر‌۲۶ مغلوب شد.
 
مهرام و نامی‌نو اکنون به‌ترتیب اول و دوم گروه خود هستند و سینام تنها با ۲ امتیاز در انتهای جدول تیمی گروهش جای گرفته است. این هفته نیز تیم جوان و بومی سینام مشهد باز هم کار سختی پیش‌روی خود دارد. آن‌ها باید با ۲ تیمی بازی کنند که هنوز نباخته‌اند، نارسینا که در رده سوم جدول است و پاز تهران که ششم است. یکی از سخت‌ترین بازی‌های سینام برابر نارسینا با‌وجود ۲ بازیکن آمریکایی و روسی رقم خواهد خورد. شماری هریس بازیکن آمریکایی نارسیناست که برای هماهنگ‌کردن خود با دیگران نیاز به زمان زیادی نداشته است.
 
او به همراه انیس مرادی، تنهابازیکنانی بودند که سرمربی تیم هرگز در جریان بازی آن‌ها را تعویض نکرد. یکاترینا فولادوند، نیز بازیکن روس نارسیناست که در بازی قبل ۱۴ ریباند داشت. در بازی امروز مشهدی‌ها که از ساعت ۱۶ با تیم نارسینا آغاز می‌شود، باید منتظر گل‌های زیادی بود؛ زیرا سه‌امتیازی‌های آیلار دهناد، شماری هریس و یاسمن محمدی سینام را تحت‌فشار قرار خواهد داد. شاید حضور کاپیتان باتجربه مشهدی‌ها که هفته گذشته به‌دلیل تست مثبت نتوانست تیمش را همراه کند بتواند کمک درخورتوجهی برای تیم جوان سمانه سقا باشد. اما بازی دوم سینام روز جمعه بازهم ساعت ۱۶ برابر پاز تهران خواهد بود. پاز تهران با هدایت مهسا حسینی امسال از چهره جدید تیم خود رونمایی کرده است. مریم محمدبیگی احتمالا دردسر زیادی برای نماینده مشهد ایجاد کند. او در بازی گذشته تیمش با کسب ۱۹پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. محمدبیگی در ۲۷دقیقه حضور در میدان، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ‌ربایی نیز ثبت کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->