نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

سینام جنگید، اما مغلوب شد

  • کد خبر: ۵۰۹۵۳
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
سینام جنگید، اما مغلوب شد
تیم بسکتبال سینام مشهد در ادامه رقابت های لیگ برتر شکست خورد.
مژده رنگیان|شهرآرانیوز، تیم بسکتبال سینام مشهد برابر مدعی جدید قهرمانی لیگ با‌وجود جنگندگی زیاد مغلوب شد. تنور لیگ برتر بسکتبال بانوان این‌روز‌ها داغ شده است و تیم‌ها در رقابت نزدیکی حضور دارند، به‌ویژه در فصل جدید که پخش زنده مسابقات بانوان آن‌هم برای اولین‌بار در تاریخ بسکتبال، مهیا شده است و علاقه‌مندان می‌توانند مسابقات را با گزارش زنده توسط گزارشگر خانم به‌صورت آنلاین تماشا کنند. فدراسیون بسکتبال با نگاه حمایتی و ویژه به بانوان و با همکاری حامی مالی خود دیدار‌های لیگ برتر بانوان را به‌صورت زنده از سایت آپارات پخش می‌کند. در این‌بین مشهد نیز ۲ نماینده در این لیگ دارد که رقابت سختی را پشت‌سر می‌گذارند. تیم بومی و جوان سینام مشهد، در گروه سخت تهرانی‌ها و ستاره‌ها جای گرفته و به‌همین‌دلیل تا هفته پنجم هنوز نتوانسته است به پیروزی دست یابد.
 
روز پنجشنبه دختران مشهدی برابر تیمی به میدان رفتند که از حضور ۲ بازیکن آمریکایی و روسی بهره‌مند است. تیم نارسینا که تا حدودی در نام با رقیب خود شباهت داشت، اما از نظر ترکیب و توان فنی تیم، حریف تهرانی یک سر‌و‌گردن بالاتر بود؛ زیرا توانسته بود تا‌به‌اینجای‌کار همه بازی‌های خود را پیروز شود. با‌وجود اینکه تیم سمانه سقا نسبت به بازی‌های گذشته توانست امتیازات بیشتری در بازی کسب کند، در‌نهایت مغلوب تجربه و قدرت حریف شد و ۸۴‌بر‌۵۴ بازی را به حریف واگذار کرد.
 
نارسینا هفته گذشته قهرمان فصل گذشته یعنی گروه بهمن را شکست داده بود و بعد از بازی با تیم مشهد، به‌مصاف مهرام رفت و این تیم مدعی و ستاره‌دار را هم به‌راحتی شکست داد تا به‌عنوان تنها‌تیم بدون باخت گروه «الف» به صدر جدول برود. در مقابل قهرمان سابق تا رده چهارم جدول سقوط کرد. بازی‌ها در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار می‌شود. نارسینا در همان ترکیب نخست خود، شماری هریس و یکاترینا فولادوند، بازیکنان خارجی خود را به میدان فرستاد. سینام مشهد نیز با ترکیب نیلوفر هروی، آزاده محمدی، غزاله کاظمی، ویانا باغبان و آذر زواری وارد میدان شد و شکیبا عبداللهی، نادیا باکاییان، شراره ملک، صدف بطحایی، پریسا اسدی و مهتا شهبازی‌مقدم نیز در خلال مسابقه به ترکیب سینام اضافه شدند.
 
در این دیدار خبری از حضور دوقلو‌های تیم یعنی عاطفه و بهاره کتابدار که از بازیکنان باتجربه و امتیازآور تیم هستند، نبود. حریف قدرتمند به‌راحتی توانست در کوارتر اول ۳۰ بر‌۱۲ تیم مشهد را مغلوب کند. در کوارتر دوم، اما سینام توانست بازی بهتری را به نمایش بگذارد و حریف را به چالش بکشد که این رقابت زیبا درنهایت ۲۱‌بر‌۲۰ و به سود نارسینا به پایان رسید. پس از ثبت چنین‌نتیجه‌ای، نارسینا که گویا حریف خود را دست‌کم گرفته بود، با قدرت بیشتری ظاهر شد و کوارتر سوم را با اختلاف ۲۰‌بر‌۱۰ پیروز شد.
 
با‌این‌حال تیم سینام به بازی خوب خود ادامه داد و در کوارتر آخر باز هم رقابتی نزدیک شکل گرفت و در‌نهایت ۱۳‌بر‌۱۲ بازهم نارسینا برنده شد. برای تیم مشهدی، نیلوفر هروی با کسب ۱۲امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم بود و پس از او آذر زواری ۱۱‌امتیاز برای سینام کسب کرد. انیس مرادی، بازیکن نارسینا، با کسب ۱۸‌امتیاز و ۱۸‌ریباند و همچنین ۶‌پاس منجر‌به‌گل و ۳ توپ‌ربایی، دبل‌دبل کرد. او امتیاز‌آورترین بازیکن میدان نیز بود. تیم سینام روز جمعه نیز به مصاف پاژ تهران رفت که در این دیدار هم ناکام ماند و با نتیجه ۷۹ بر ۵۰ این دیدار را هم واگذار کرد و بدون هیچ پیروزی در انتهای جدول قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->