اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

شهرداری مشهد در حوزه حسابرسی حرف‌های بسیار دارد

  • کد خبر: ۵۱۷۷۱
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
شهرداری مشهد در حوزه حسابرسی حرف‌های بسیار دارد
رئیس شورای اسلامی شهر در دیدار معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد: شهرداری مشهد در مقایسه با دیگر کلان‌شهر‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و این امر در حسابرسی نمود بیشتری دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد که برای تبریک روز حسابدار به‌همراه بتول‌گندمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محمدحسین ودیعی، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد به معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد رفته بودند، در دیدار با رضا خواجه‌نائینی، معاون شهردار مشهد، گفت: شهرداری مشهد در مقایسه با دیگر کلان‌شهر‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و این امر در حسابرسی نمود بیشتری دارد.
محمدرضا حیدری در این دیدار اظهار کرد: نگاه دانشگاهی و علمی افراد حاضر در بخش حسابداری معاونت مالی و پشتیبانی سبب شده است که همواره از اصلاح امور استقبال صورت گیرد و شفافیت موجود در این معاونت نقطه قوت آن محسوب می‌شود.


نظم‌دهی فعالیت‌های اقتصادی و مالی؛ مهم‌ترین نقش حسابدار

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه گفت: حسابداران در سازمان بزرگ شهرداری مشهد نقش بزرگی در برنامه‌ریزی، کنترل و تصمیم‌گیری برای مجموعه مدیریت شهری ایفا می‌کنند و مهم‌ترین نقش حسابدار نظم‌بخشی و امنیت‌بخشی به فعالیت‌های اقتصادی و مالی است.
محمدحسین ودیعی با بیان اینکه ۲ واژه بسیار پرکاربرد این روز‌ها یعنی «پول‌شویی» و «حساب‌دهی» در فضا‌های مالی مربوط به سازمان‌ها و نهاد‌های عمومی و خصوصی مطرح است، گفت: حسابداران نقش بسیار مهمی در پاسخ‌گویی‌ها دارند؛ حسابداران نیاز‌های اطلاعاتی پاسخ‌خواهان را که مردم و ذی‌نفعان سازمان‌ها باشند، جمع‌آوری می‌کنند و با روش‌های مستدل در قالب فرم‌های معین ارائه می‌دهند.


تأمین مالی ۳۰ هزارمیلیاردتومانی در ۳ سال

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد نیز در این نشست ضمن قدردانی از نقش حمایتی شورا در چند سال گذشته، اظهار کرد: ما موفق شده‌ایم که از مهر ۱۳۹۶ تا مهر ۱۳۹۹ بیش از ۳۰ هزارمیلیارد تومان تأمین منابع مالی در شهرداری داشته باشیم.
رضا خواجه‌نائینی افزود: این تأمین منابع به‌وسیله منابع نقدی، تهاتر‌های بند «و»، تسهیلات، اوراق مشارکت و ۵۰ درصد سهم دولت تأمین شده است.


تبریک شهردار مشهد به مناسبت روز حسابدار

همچنین شهردار مشهد در پیام توئیتری روز حسابدار را تبریک گفت. محمدرضا کلائی در صفحه توییتر خود نوشت: حسابدار‌ها یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های نامشهود ترازنامه سازمان هستند. پانزدهم‌آذر، روز حسابدار را به تمامی همکارانم در حوزه مالی شهرداری مشهد که امسال افتخارات و توفیقات درخور توجهی در سطح کشور نیز داشتند، تبریک و خداقوت می‌گویم.
شورای اسلامی شهر مشهد هم در پیامی، پانزدهم آذرماه روز حسابدار را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و از تلاش‌های مدیریت شهری در حوزه مالی تشکر کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->