شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

همسان‌سازی تبعیض آمیز حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

  • کد خبر: ۵۱۷۷۹
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
  • ۱۲۲
همسان‌سازی تبعیض آمیز حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
درحالی‌که کف حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی ۲/۴ میلیون تومان است، هزینه زندگی در کلان‌شهر‌ها به ۱۰ میلیون تومان رسیده است.
امیررضا وثوقی | شهرآرانیوز؛ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین‌اجتماعی پس از سال‌ها سرانجام اجرا شد، با این حال بازنشستگان تامین‌اجتماعی معتقدند که همسان‌سازی به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست و رقم افزوده شده بر حقوق آن‌ها با رشد حقوق بازنشستگان سایر صندوق‌های بیمه‌ای تناسب ندارد.
 
به گفته تشکل‌های بازنشستگان تامین‌اجتماعی، امسال دولت ابتدا ۱۰هزار میلیارد تومان اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری اختصاص داد و با این کار، علاوه‌بر افزایش ۱۵درصدی حقوق همه شاغلان و بازنشستگان، مبلغ دیگری نیز طبق جداول تعیین‌شده به حقوق بازنشستگان اضافه شد.
 
در آغاز شش‌ماهه دوم سال نیز دومین مرحله متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با اختصاص ۱۸هزار میلیارد تومان اجرایی شد. اما درمقابل، دولت برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی که تعدادشان به‌مراتب بیشتر از سایر بازنشستگان است، نه‌تن‌ها بودجه‌ای جداگانه برای همسان‌سازی حقوقشان اختصاص نداد، بلکه آنچه به‌عنوان «رد دیون» به این صندوق داده شده است، برای اجرای «همسان‌سازی واقعی» حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی ناکافی است.
 
همین مسئله سبب شده است افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی، بسیار کمتر از بازنشستگان کشوری و لشکری باشد. ازسوی دیگر، بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور می‌گویند هنوز اصلاحات وعده‌داده‌شده در فیش‌های جدید، عملی نشده است.
 
گویا انجام اصلاحات به برگزاری جلسه هیئت‌امنای سازمان، موکول شده است و بازنشستگان انتظار دارند قبل از پایان آذر، این جلسه برگزار و اصلاحات، اجرایی شود.


انتقاد از تبعیض در همسان‌سازی حقوق

رئیس کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی خراسان‌رضوی با اشاره به انتقاد‌های بازنشستگان به شیوه همسان‌سازی حقوق‌ها به خبرنگار ما گفت: آنچه بازنشستگان تامین‌اجتماعی به آن معترض هستند، این است که پس از اعمال همسان‌سازی حقوق‌ها، حقوق بازنشستگان کشوری بسیار بیشتر از حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی افزایش پیداکرده است و این یک تبعیض آشکار است.
 
قربانعلی رمضانی افزود: هم‌اکنون حداقل دریافتی بازنشستگان کشوری حدود ۴میلیون است، اما مبلغ دریافتی بازنشستگان تامین‌اجتماعی، ۲میلیون‌و۴۰۰هزار تومان است.
 
اکنون بیش از ۶۵درصد بازنشستگان تامین‌اجتماعی، این حقوق حداقلی را دریافت می‌کنند، این درحالی است که به گفته خود مسئولان، در وضعیت فعلی هزینه یک خانوار چهارنفره در کلان‌شهر‌ها به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
 
رمضانی با بیان اینکه تعداد مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی بیش از دوبرابر بازنشستگان کشوری است، به تبعیض در پرداخت وام به بازنشستگان کشوری و تامین‌اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: امسال وام قرض‌الحسنه با سقف ۵میلیون تومان به بازنشستگان تامین‌اجتماعی پرداخت شد، درحالی‌که این رقم برای بازنشستگان کشوری، ۱۰میلیون تومان بوده است.
 
وی با اشاره به افزایش ۴۰۰ هزارتومان تا یک‌میلیون‌و ۲۰۰ هزار تومانی حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی پس از همسان‌سازی حقوق‌ها افزود: باوجود تجربه تورم بی‌سابقه، به‌جز افزایش حقوق ناعادلانه ابتدای سال، افزایشی در مستمری بازنشستگان تامین‌اجتماعی نداشته‌ایم، درحالی‌که بازنشستگان کشوری و لشکری از مزیت‌های مناسب‌تری بهره‌مند هستند و از ابتدای سال دومرتبه افزایش حقوق داشته‌اند.


در اختیار استان نیست

سخنگوی سازمان تامین‌اجتماعی خراسان‌رضوی در پاسخ به برخی دغدغه‌های بازنشستگان تامین‌اجتماعی، با بیان اینکه بیشتر مسائل مطرح‌شده خارج از اختیارات استان است، به خبرنگار ما گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی با فرمول پیشنهادی خود کانون‌عالی بازنشستگان کشور اجرا شده است و حتی در پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی کالا، خود کانون هماهنگی‌ها را انجام داده است.
 
سیدحسن خدادادیان در پاسخ به تبعیض حاکم بین بازنشستگان کشوری و تامین‌اجتماعی گفت: سازوکار پرداختی‌ای مستمری براساس میزان پرداختی فرد در دوره خدمت تعیین می‌شود. اگر شخصی در دوره سی‌ساله خدمت، حق بیمه را براساس حداقل حقوق پرداخت کرده است، اکنون متناسب با پرداختی که داشته است، مستمری می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: اگر حداقل حقوق بازنشسته کشوری ۴ میلیون تومان است، متناسب با آن حق بیمه پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: ما نیز معتقدیم بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی و کشوری باید به یک چشم دیده شوند.
 
خدادادیان افزود: تامین‌اجتماعی یک بودجه مشخص دارد که براساس آن به بازنشستگان، مستمری پرداخت می‌کند. اگر قرار است بیشتر از این هزینه شود، دولت باید این مبلغ را تامین کند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
3
فقط حرف بی حساب دولت که باز نشستگان تامین اجتماعی رو نمیبیننش یا اصلا براش وجود خارجی نداره جناب نوبخت برا کشوری ادامه همسان سازی رو میگه تا انقلاب مهدی ادامه داره وای یکی نیس که مثل دولتی از تامین اجتماعی دفاع کنه با هزار حرف و نقل و قانون و پسا قانون اعلام میکنن همین مبلغ ههم که اضافه کردیم بار تامین اجتماعی رو افزایش داد ای خدا فریاد رسب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
20
چرا تبعیض قائل میشین بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشسته کشوری اگه حقوق کشوری رو زیاد میکنید باید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو هم زیا کرد با این گرونی ها مردم که نباید دزدی کنن وقتی که حقوق ثابت دارن.دارین در حق بازنشستگان تامین اجتماعی ظلم میکنید کع حقوق رو زیاد نمیکنید
عبدالمناف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
37
خداوند ریشه ظلم واختلاس فساد درایران بخشکاند
افسون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
33
تاحالا کدام حرف نوبخت درست بودکه قول ایندفعه باشه. شماامسال حق مارابدهیدسال آینده پیش کش. حقوق ماراخوردیدآب هم روش.ولی پایین نمیره
اسحاق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
28
آنقدر از حق این بازنشستگان تامین اجتماعی، زده شده، گویی داریم در جنگل زندگی میکنیم، وزیر، و.....هرکی،به فکرخویش،است،،ازخدابترسید، آقای رئیسی اگه ورود کنه، مشکل ماها، حل خواهدشد،خداوندازتون،نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
2
27
باید سازمان تامین اجتماعی یا اصلاح شود یا منحل گردد
فرامرزاخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
35
اگر دولتهای محترم دستشان را از صندول تامین اجتماعی بیرون بیاورد ما نیازی به کمکشان نداریم وطلب سازمان راهم پس بدهند و مدیر دولتی شأن را هم بردارند تا تامین اجتماعی با مدیران خودش مدیریت شود ممنون میشویم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
25
سلام، مااز دولت بسیار امیدوار و کریمه هیچ چشمداشتی نداریم، بدهی چندین ساله به اضافه سود سالهای معوقه را برابر نرخ بانکی، محاسبه و پرداخت نماید و دست از سر صندوق تأمین اجتماعی برداشته و مدیران منتصب را نیز برای خودشان بردارند،دربین بازنشستگان تأمین اجتماعی مدیران بسیار مجرب و کاربلد زیاد است، خودمان اداره میکنیم و به سوددهی بیشتر میرسانیم. ضمنأ از بودجه دولتی این اقشار تلاشگر سهمی هم داشته باشند، آنرا هم پرداخت نمایید. ایهمهخیانت ودست درازی در حق و حقوق سهامداران این سازمان تاکی میخواهد ادامه داشته باشد. به خداوند خدا کار ناشایستی است که خوشآیند هیچ بنده ای نخواهد بود. انشالله خداوند متعال به دادمان برسدو حق را به حقدار برساند. انشالله
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
سلام حضرت نوبخت پولی که باید در اختیار افراد بازنشسته تامین اجتمایی قرار گیرد و خیلی زودتر ها باید این همسان سازی تامین اجتمایی انجام میشد ولی دولت قبلی و فعلی چنان دخل تصرف در این صندوق کردن و تمام اموالش و بدهی هایی که باید به این سازمان پرداخت میکردن رو به یغما بردن وحالا برای گرفتن مالی که باید به این صندوق تعلق گیرد رو با اما و اگر روبرو کرده و امثال شما (نوبخت ها) که بگید تا انقلاب مهدی این جریان ادامه داره واقعا شرم به شما که حتی از پول بازنشستگان هم سهمی برای سفره خودتان برمیدارید با ارزوی ۸۰ میلیون ایرانی برای نبودن شما ( ها)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
26
اقای حدادیان درست میگه من ۳۷ سال زحمت کشیدم بیمه پرداخت کردم ما تامین اجتماعی ربع گشوری را نمی گیریم همش به فکر کشوری هستید و چه ملائکه در اختیار کشوری و لشکری گذاشتن من که در جنگ بودم واز ناحیه دو گوشم ضرب خورده بیمه هم پرداخت کردم باید تامین اجتماعی ربع گشوری بگیرم آبادان التماس دعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
27
چرابه کارگران زحمتکش ظلم می کنید در بیمه پردازی 3برابر کشوری می پردازند اما درزمان بازنشستگی نصف هم کمتر حقوق می گیرند
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
19
ده سال بازنشسته تامین هستم یکریال وام نگرفتم هرموقع میرم سازمان تامین اجتماعی، میگن ما وام نمیدیم برو بانک، میرم بانک رفاه، میگن 18 درصد وام خرید کالا وغیره، من فکر بمیرم آخرش یکریال وام نگرفته باشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
24
6
میشه بازنشسته های تامین اجتماعی اینقدر کم بین نباشید اینقدر بدبخت وبخیل هستید که به بازنشسته های کشوری حسادت می کنید آخه خودتون رو چرا با بازنشسته شرکت نفت چرا با صداوسیما چرا با بانک ها مقایسه نمی کنید همه دولتی هستند و همه از بیت المال حقوق می گیرنده همش زوم کردند به شندره غاز حقوق کشور ی
با باخجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
مسئله حسادت نیست جناب بی عدالتی هست که اتفاق افتاده
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
حسادت نیست بلکه یادآوری به کسانی است که لقمه ناپاک برای زیر دستان دولتی و کشوری خودشان میگیرند.دولتی ها که خودشان همه مشکلات را برای ما ایجاد میکنند اما با حقوق متاسب خودشان را ازاین مشکلات رها میکنند و بدبختی که شماها ایجاد میکتید میماند برای بازنشسته تامین اجتماعی .لشکری ها که ماشاله تفوذ دارند و حقوق چندبرابری میگیرند.دست آخر باعث و بانی همه مشکلات حقوق مکفی میگیردو بازنشسته تامین اجتماعی گرسنه می ماند
رحمت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
عجب حرفی افزایش حقوق شما از طرف دولتی صورت گرفته که به صندوق تامین اجتماعی بدهکار است کسی که بدهی داره برای خودش سفره رنگین پهن نمیکنه ضمنا مسئله افزایش حقوق شما نیست . چون شما هم مثل ما هستین صحبت از بی عدالتی است که در جامعه وجود دارد .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بنده خدا روزی هزار بار خداتو شکر کن اگه تو مثل تامینی ها حقوق میگرفتی هزار بار بدتر اعتراض میکردی..حق تامین اجتماعی رفته بجیب کشوری و بقیه..خدا عاقبت هممون رو بخیر کنه
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
بدبخت وبخیل نیستیم.مسئله تبعیض ودوبینی وبی عدالتی دولت هست .اگه شماجای مابودید ومیدید که حقوق مادوبرابر شماست واقعاً ناراحت نمی شدید.یعنی اگه اون وقت سکوت میکردید؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
4
9
نه ایشون باشن نه اوشون پول ماروبدیددوتاشون
مستمربگیر تامین اجتماعی
Mauritius
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
16
بخدا ما از دولت دبیر و امید راضی نیستیم مگر شما دولت و نماینده تمام بازنشسته ها نیستید چرا تبیعیض میان ما با کشوری و لشگری میگذارید متاسف هستیم
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
16
فقد حرف میزنید باید عمل کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
22
متاسفانه بعد از انقلاب هیچ دولتی ومجلسی فکری اساسی به حال بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در فقر و مشگلات تورم ونگرانی واز طرف دیگر مشکلات پیری وکهولت سن دچار هستند نکرد وبا سرهم‌بندی بیش از ۵میلیون خانواده بازنشستگان تامین اجتماعی که سی سال کار کرده‌اند و سی سال حق بیمه ومالیات پرداخت کردن امروز دولتمردان برای فرار از تعهدات خود این صندوق واون صندوق می کنند وسمبل کاری چرا؟ مگر سی سال حق بیمه ومالیات نگرفتین پس کو؟ بازنشسته بازنشسته است خرج یکی است چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
18
اگر دولت بدهی خودرا به سازمان میداد سازمان هم درحد کشوری همسان سازی واقعی میکرد انها هم با همسان سازی حقوقشان به ۴میلیون رسید نه به پرداختی دوسال اخرشان اگر براساس دوسال اخر بود که حداقل بگیر نبودن با همسان سازی حقوفقشان اضافه شد
jffkohdckk
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
20
سلام کجاش همسان سازی بازنشسته های کشوری و لشکری مدام اضافه میشه چون از خودشونن ولی بازنشسته های تامین اجتماعی پول خودشون حتی اونم بهشون نمیدن
بازنشسته لشگری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
15
8
بازنشستگان کشوری بیچاره از اول استخدام باید برای درمان ودارو وعمل و....تاکنون چقدر پول خرج کرده اند در صورتیکه دارندگان دفترچه تامین اجتماعی تمام هزینه های بیمارستانی شان مفت ومجانی هست که اگر حساب کلی مبلغ میشود .حالا که چن ریال به حقوق بازنشستگان کشوری اضافه شده .بازنشستگان تامین اجتماعی دم از تبعیض میزنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
کی گفته مفتی است اصلا دوا ودکتر مفتی نیست درضمن شما حتی خرج دندان پزشکی هم ناچیز میپردازید برای تامین اجتماعی اصلا وجود ندارد همه ازاد است
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
قرار بود در اذر ماه افزایش سختی زیان اور پرداخت بشه
پس چی شد چرا به مردم دروغ پراکنی می کنید از خشم خدا بترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
برادرمحترم شما هم بیما رستان ودر مانگاه مخصوص خودتان راداریددوما مشکل اینه که با۲۷۰۰تومن نمیشه زندگی کردمسئله حقوق شما نیست تورم وگرانی برای همه است
حسین حلالی علی آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
3
14
چرا سازمان تامین اجتمایی کارمندان بازنشته خودسازمان روازدیگربیمه شدگان مستثنی نموده وبعنوان وباتقسیم همکاروغیرهمکارآنان ازبودجه ارتزاق مینماینداماغیرهمکاران بایدتابع قانون سازمان باشند...لعنت بریک بام ودوهوا
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
15
3
چرا عیدی تامین اجتماعی ۵ برابر استخدام کشوری و لشکریست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
عیدی بازنشسته تامین اجتماعی همان عیدی دوصندوق دیگر است صحبت بازنشسته هاست نه شاغل تامین اجتماعی اول بپرس بعد بنویس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ندانسته سخن گفتید کجاوکی دولت پنج برابرعیدی پرداخت نموده
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
کی گفته من که بیست و هفت سال خدمت کردم و بیمه تامین اجتماعی بودم و قراردادی ولی عیدی من و بقیه همکاران به اندازه بیمه شدگان خدمات درمانی بود برای همه اینطور نیست
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
3
17
تاکی باید چوب بی عرضگی وبی کفایتی وناشایستگی مسئولان تامین اجتماعی رومستمری بگیران بردوش بکشندسیب زمینی فروشها(اهانت نباشه) بمراتب باعرضه ترازسران تامین اجتماعی میباشندمثل اینکه درجامعه ایران زندگی نمیکنن که بفکراین قشر فقیر وزحمتکش باشندننگ برشمابی لیاقت ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
20
از اینکه بازنشسته تامین اجتماعی هستم خجالت میکشم با این حقوق که دو روز کفاف زندگی را.نمیدهد کانون عالی بازنشستگان مشتی ادم بی.عرضه وبی.خاصیت بوده اند در حق.میایون ها خانواده ظلم.بزرگی کرده اند برید احکام بازنشسته کشوری را ببینید واز.خودتون خجالت بکشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
21
بخدا دارید ظلم میکنید کشوریها دارند 10تا میگیرند تامین اجتماعی 2و 400این انصاف واقعا.؟؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
15
سلام چرابفر حق بازنشستگان مشاغل سخت نیستید چرا بعد ۴ ماه اجهاف نمیاید حق بدید خدا میشناسید قانون بلدید...همه بخدا گرفتارن ...ی قسط عقب میفته جریمه میخوره ولی حق مارو خوردن بدون هیچ شکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
14
نمیدانیم دیگرچه بگوییم ازدست این مسولین چگونه باعث ایجادفاصله طبقاتی وتبعیض میشوندبااعمال قوانینی که خودشان هم نمیدانندازکجادرمیاورند اون کسی که این قانون تبعیص اوررارااجرایی کرده بیشتربه فکرخودش وامسالانش بوده تاعموم مردم درداین است که دست دراندرکارا بی کفایت ونالایق هستند
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
16
سلام خواهشا اصلاح کنید ، کف حقوق ۲/۳ هست و هی میگن ۲/۴ یا ۲/۸ برای افراد کمی از تامین اجتماعی هست.
این هم خرج نهایتا دو هفته یک بازنشسته هست ؛ اقای شریعتمداری جای شما بودم از خجالت آب میشدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به خدا ما هر کی میپرسه چقد حقوق میگیرین الکی میگم ۳میلیون...چون واقعا شرم دارم بگم ۲میلیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
15
چرابایددریکخانواده مردوزن که جزوکشوری هستند حدودا ده میلیون بگیرن ولی مستمری بگیران باداشتن یک حقوق که بسیارناچیزهست بااین تورم موجودزندگی کنن قانونهابایدبازسازی شوند
رئوفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
20
با سلام،بریده باد دست ظالم،خدایا حق کارگران را از مسئولین ظالم و متکبر که تصمیمات غیر عادلانه میگیرند و منافع صنفی را جایگزین حق و عدالت میکنند بگیر.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
11
کدوم همسان سازی ؟
پدر من با ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی حقوقش ۲۱۰۰ هستش
مستمربگیر تامین اجتماعی
Mauritius
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
12
ترخدا دولت محترم تبیعیض نگدار

بذار خاطره خوشی از شما داشته باشیم
مستمربگیر تامین اجتماعی
Mauritius
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
1
سلام به دولت محترم و آقای دکتر نوبخت ترخدایی که می پرسیدید یک آن خودرا جای ما بگذارید دراین سنین کهولت و مریضی چطوری زندگی میخواهید بکنید پس ما چه میکشیم و رنج رنج. چرا تبیعیض میان ما با کشوری و لشکری میگذارید
چند مدت دیگه به اتمام دولت نمانده حداقل کاری کنید خاطره خوشی در ذهن بگذارید
مستمربگیر تامین اجتماعی
Mauritius
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
چرا دولت محترم بدهی خودرا که حق ماست که عمرو جوانی هست پرداخت نمی کند از گلوی ما درمیاورد میدهد به کشوری و لشگری
مستمربگیر تامین اجتماعی
Mauritius
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
الهی یک روزی بجای ما باشید از خدا بترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
10
سلام.......چرا یک بازنشسته کشوری با همون سابقه یک سان ماهی سه میلیون پانصد تومانه. ولی بازنشسته تامین اجتماعی با همون سابقه دومیلیون چهارصد. تومانه؟؟؟؟سپاسگزارم از پاسخ گویی شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
8
کی چاپ میشه ببینیم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
9
چرا باید حق مسکن و بن کارگران بازنشسته از شاغلین کمتر باشه ؟
این انصاف نیست!!!؟؟؟
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
9
باسلام ،خواهشمنداست همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی از اول مهرماه همچون مابقی بازنشستگان اعمال گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
10
ی پراید ۱۵ میلیونی و هر کالای داخلی حداقل ده برابر شده حقوقم بایستی ده برابر بشه.
رحیم کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
9
باسلام از مقامات مسئول محترم تقاضای عاجزانه دارم که تبعیض رابطور عمل ازبین ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
10
خودسازمان تامین اجتماعی که باید ازبازنشسته هاش حمایت کنه حقوق کارکنان وبازنشسته هاش اگر برسی کنید اختلافها ی زیادی مشاهده خواهید کرد...!
منصور فراهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
باسلان وتحیت _سرمایه های بازنشستگان تامین اجتماعی رو صرف حقوق ویلموتس و تیم فوتبال و سایر امورتان کردید وحال نسبت به همسان سازی حقوق این بزرگواران هم باز تبعیض قائل شدید ،خجالت آور و باعث شرمساری است که بعد یک عمر تلاش،کوشش،و جدیت مضاعف در پیشر فت،رشد،ارتقاء و توسعه ی کشور سرمایه های این عزیزان رو بالا میزنین و جوابگو هم نیستید ،از خشم ایزد متعال بترسید که دیروزود داره لاکن سوخت وسوز هرگز ...
یوم دوشنبه مورخ 99.09.17_دکترمنصورفراهی
غلامرضا ز ازشیراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
تاوقت دولت روحانی تمام نشده است (صدمیلیارد تومان #)که از طرف دیوان محاسبات کشور که دولت روحانی راملزم به پردخت کرده را زنده کنید تاهاپولی نشده هم سانسازیم درست می شود؟ آقای بذرپاش رئیس سازمان محاسبات کشور تائید کردبه روزرسانیقانونی است به رئیس قوه قضائیه متوسل شوید به امید خدادرست میشود بامیدموفقیت باتقدیم احترام کارگرانمستمری بگیران فارس
نادرحسین نژادنودهی مستمری بگیربا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
این مسئولین که دم از حق وعدل اسلامی میزنند بعد این همه بیعدالتی درحق بازنشسته تامین اجتماعی روا میدارند مگر بازنشسته ها باهم چه فرقی دارند که ابن همه تبعیض قائل میشوند دوبار بازنشسته کشوری حقوشان اضافه میگرد اما تامین اجتماعی یکبار نصف ونیمه ازخدا بترسید
عبدالامیراعتمادی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
2
0
من نمیدانم چرابازنشستگان تامین اجتماعی فقط یکطرف سکه رامی بینند فقط به این چندرقازحقوق که پس ازحدود ۸سال پی گیری به ما اضافه شده ایا امتیازیادرآمد دیگری هم طی این مدت داشته ایم درحالیکه شما درزمان اشتغال تا سه برابربیشترازماعیدی وحق ایابه وذهاب پول لباس ومسکن وامتیازات بسیاردیگری که ما نداشته ونداریم پس لطفا بجای اینکه اززیادشدن حقوق ما حرفی بزنید دژبانی انتقادکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
سلام من بیچاره چی بگم که شوهرم ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه داره و۱۲ سال به علت سکته مغزی از کار افتاده ست ؟؟؟!!! و۶۵۰ تومان حقوق میگیریم !!! واقعا تبعیض تا چه حد؟؟!!! الهم عجل لولیک الفرج باید دعا کنیم هرچه زودتر امام زمان ظهور کنند تا از دست این دولت راحت شیم فردای قیامت جلو شون رو میگیرم
ازکارافتاده کلی تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
سلامبنده ازکارافتاده کلی وحداقل بگیرتامین اجتماعی هستم که هرماه حدود یک دوم حداقل حقوق رافقط برای تهیه داروهزینه میکنم داروهائی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ایی نیست ومیبایست باقی آنرا چگونه شکم یک خانواده چهارنفره راسیرکنم واقساط معوقه بانکی راهم پرداخت کنم وبخاطر مثلا حقوق بگیربودن هیچ ارگانی ازما حمایت نمیکند آقای وزیر محترم کار وجناب سالاری بخدا به پیربه پیغمبر فرزندکلاس سوم راهنمائی حقیر بخاطرمشکلات مالی ومعیشتی خانواده ترک تحصیل کرده تا با کارگری روز مزد کمک خرج خانواده باشد کجای دین کجای قانون اینچنین گفته‌اند
آقایان چنانچه فکرمیکنیدبنده دروغ میگویم آدرس ایمیل گذاشتم هماهنگ کنیدتا شماره وآدرس تقدیم کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
بی عدالتی و تبعیض: اکثر مستمری بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان از طبقه کارگر و ضعیف جامعه هستند، دولت هم از این موضوع اگاه است دولت میداند که این قشر ضعیف جامعه کمتر اعتراض کرده و خواسته کمتری دارند و به نوعی توان احقاق حق و آگاهی از حق و حقوق خود ندارن ؟ لذا به این قشر وسیع جامعه بی توجه و تمام حمایت ها در حد شعار و حرف بوده ، آیا مدیران و مسئولان کشور که 2/400/000تومان حقوق تعیین میکنن خودشان توان زندگی : مخارج خوراک و پوشاک و کرایه خانه و تحصیل فرزندان و درمان و مسافرت شدنی هست؟؟؟؟
متاسفانه مدیری که درد کشیده نیست و از فقر و نداری و کرایه نشینی و بیماری چیزی نمیداند هیچ وقت نمی تواند درک کند شرایط زندگی کارافتادگان مظلوم و بازنشستگان تامین اجتماعی چگونه است ، شرمنده خانواده بشی و توان خرید میوه کیلویی حداقل 10 هزار تومان نداشته باشی..؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
مردم ایران را خوب گدا کردین دستان درد نکندباری صد یارانه چه سرو صدای زااداختتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
چرا دروع میگید ما مستمری بگیریم و۲۲۰۰ هستش
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
تبعیض حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان این گونه توسط دولتمردان پایمال می شود سی سال در سختشرایط کار کردیم بموقع حق بیمه ومالیات مثل بازنشستگان لشگری و کشوری ونفت وخصوصی پرداخت کردیم چرا باید آنقدر اختلاف حقوق باشد متاسفانه بعد از انقلاب هیچ دولتی ومجلسی فکری اساسی به حال بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان که زیر فشار تورم وگرانی هستند نکرد وبرای فرار از تعهدات خود این صندوق واون صندوق کردن با افزایش روزی ٣٠ تومن چی میشه خرید حتی کرایه خونه رانمیشه داد وچرا؟ درصورتی که ََََََ سایربازنشستگان لشگری و کشوری بین دو میلیون تا چهار میلیون افزایش حقوق داشتن چرا؟ بازنشسته بازنشسته است چه فرقی دارد نه بن نه دفترچه کالا واین توهین به به این قشر زحمتکش و مخلص وفداکار ومظلوم جامعه است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
3
مسئولان کشور بازنشستگان آینده کشوری هستند فقط به فکر منافع آینده خودشان هستند حتی از دزدی تامین اجتماعی به نفع خودشان ابایی ندارند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
خدا از هممون بگذره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
1
1
مشکل تامین اجتماعی طوری طراحی شده که اقشار مردم باحداقل پرداخت بیمه دران میتوانند بازنشسته شوند میشود گفت که هم صندوق بازنشستگی است هم صندوق درماندگان البته تبعیض واپارتاید را هم که نگاه مسئولین رد بالای کشور درمقایسه با صندوقهای بازنشستگی کشوری ولشکری راهم باید اضاف کرد
ببخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
ظلمی که سالاری وداردسته اش به بازنشستگان تامین اجتماعی کرد بخشودنی نیست معلوم نیست چقدر بودجه برای این کار گذاشته انددرهمه مواردبابازنشساگان لشکری وکشوری با ما تبعیض استازجمله بیمه هاوحقوق مشکل م
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
لامسب. ایران. حتی توهمسانسازی حقوق نیز. تبعیض قایل میشن ینی همه نخبه. خرابکارین
بازنشسته تامین اجتماعی
Netherlands
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
چرا این همسان سازی ناچیز جزو پایه حقوق قرار نگرفته لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
دولت صدقه مگه میخواد بده
حق و حقوق و بدهی های تامین اجتماعی رو بده ؟
شاید خود بازنشسته ها یه اقدامی برای گرفتن حقشون بکنن بالاخره
چون دیگی از شمل و دولتتان بجوش نمیاد
بیچاره تامین اجتماعی ؟
واقعا مشاغل سختم که چیزی از آدر ماه بدستشون نرسید
کارمن قرار دادی باز نشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
بهره کشی از نیروی کار ارزان سیاست کلی نظام هست پس دلیلی برای اعتراض باقی نمیماند به امید روزی که یک بی بی مریمی هم بیاد و عدالت اجتماعی رو برقرار کنه ودست دزدا واختلاص گرارو کوتاه کنه
سهراب انجمیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
این کشور با عدل علی ع باید اداره شود ..آه این قشر زحمتکش دامنتان را میگیرد بسوزدسپاهی به آهی گاهی با عدالت رفتار کنید که ماهمگی زیر سایه خداوند متعال هستیم.....‌
رحمت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
خدایا اگر وجود داری که داری اگر گفتی آه مظلوم را می‌شنوی پس زندگی ظالمین را مثل زندگی ما بنما تا آنها هم مثل ما از این زندگی سگی که داریم بهره مند شوند. خدایا به اندازه شرمندگی که ما در مقابل خانواده داریم بر عذاب آنها بیافزا الهی تو میدانی که خیلی از جوان‌های ما بخاطر عملکرد این منافق صفتان از دین برگشتن پس خدای من گناه این جوانها را ذخیره آخرت ظالمین قرار بده بحق خون شهیدان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
آقای رمضانی این صحبتها اصلا قابل قبول نیست
یعنی یه بازنشسته لشکری چقدر پرداخت کرده در طول خدمتش که الان یه دفعه ۳ میلیون و ۳۰۰ تومن بش تعلق گرفته ؟
اصلا قابل قبول نیست
در یه مملکتی که تمام قشرای جامعه دارن به یه اندازه تورم رو تحمل میکنند و زیر فشارن و شاید خیلی ها بیشتر از جمله تامین اجتماعی اصلا تبعبض جایز نیست و غیر قابل قبوله
ما حرفمون اینه
باید به به اندازه به همه تعلق میگرفت
خودتون آقای رمضانی مبخوام ببینم با این حقوق اندک میتونستین دوام بیارین
مردم آبرو دارن
خانواده دارن
عروس و داماد و نوه دارن
اینا ازشون انتظار دارن
خیلیا اجاره نشینن
دختر و پسر دم بخت دارن
و متاسفانه دزدی و اختلاس و قاچاق هم بلد نیستن
آقا بداد مردم برسین
همش میگین زیر ۳ میلیون دیگه کسی حقوق نمیگیره
اولا اشتباه محضه بیاین بهتون نشون بدم چند تا از اونا رو
دوما آخه ۳ میلیونم شد حقوق
یه نفره ها هم زیرش کمر خم میکنن
آدم سنش که بالا میره تازه اول گرفتاریاشه بخدا
لطفا رسیدگی کنین
ما شما رو انتخاب میکنیم و از خودمون و از جنس همین مردم اتخاب میکنیم که بدادمان برسین
درکمون کنین
شما تو همین کشور زندگی میکنین !
بهروز حیدری فشتالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
سی سال از دولت حقوق بگیری و از بودجه دولت تامین شوی و کارگر از حقوق بخور و نمیر کارفرما به صورت غیر منظم حقوق بگیرد و در زمان فریاد رسی هم بگویند تو به صندوق بازنشستگی مبلغ کمی داده ای و مستحق همین حداقل حقوق هستی لطف کرده این گرفتاری را رسیدگی کنید ای اهالی حامی پابرهنه گان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
دولت اینقدر زحمت نکشد بدهکاریه سازمان را باسودش بپردازد چطور به مردم وام میدهد فلان قدر سود میگیرد
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
1
2
حق ما کجاس
مگر چقدر از عمرمان مانده
الان نیازمندیم
عبدالکریم خدایاربازنشسته تامین اجتماعیشهرستان دشتستان استان بوشهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
3
اینجانب باسی سال وچهارماه خدمت حقوقی برابرباسه ملیون وصدهزارتومان میگیرم درصورتی که کسانی که همترازبااینجانب بوده وباهم بازنشسته شدیم چون جزبازنشسته کشوری بوده حقوقش چندبرابربنده میباشدکجای این عدالت است
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
کجا حداقل حقوق تامین اجتماعی2.400هست.قالیبافی الان1900میگیره!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
باسلام خیلی‌ متعسفم‌ حق بازنشستگان تامین رادادیم بشماها بدزدید انشاالله قامت
مریم فدوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
این چجور همسان سازیه که کمترین حقوقو قشری داره که تو این سن بیشتر نیاز دارن...از بچه ها ..نوه ها گرفته تا بیماریها و هزینه درمان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
3
سلام دوستان باحرف زدن ونوشتن کاردرست نمیشه حق گرفتنیست بایدخواست
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
3
وقتی سازمان تآمبن اجتماعی در پرداخت حقوق بازنشستگان در برنامه جداگانه بین همکار وغیر همکار تفاوت قائل میشود چگونه به فکر کارگر باشند از دبیران محترم کانون بازنشستگان سراسر کشور درخواست داریم موضوع از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری نمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
توروخدابه فکر کم سابقه هاباشید با حقوق زیر ۸۰۰ چکار کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
4
با سلام ما بازنشستگان تامین اجتماعی نباید برای افزایش حقوق حرفی بزنیم چون که اگر اعتراض کنیم مسئولین محترم کشور فکر میکنندکه احتمالا بازنشستگان کشوری یا لشگری هستند به دولت دستور میدهند حقوق شان را افزایش دهید مبادااعتراض شدید شود
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
3
خاک برسرشون با این پرداخت مستمری شون که حتی هزینه پرداخت قبوضات هم نمیشه .این درحالی است که بازنشسته بعضی ارگان ها ......بامدرک سیکل بیش از۷یا۸ میلیون پرداخت میشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
مسخره کردین با این خبر تکراری. دست بردارید، اونایی که مسئولند که خودشونو زدن به گوش کری. ما مستمری بگیرها که یکروز با شنیدن این خبر که درست شد و روز دیگر با شنیدن عکس این خبر دائم در استرسیم. به درک هرکلاهی که میخواهند به سرمان بگذارند و یا اینکه کلاهی از سرمان بردارند فقط یک کلمه به درک.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
درود فراوان به دلسوزان ملت نه به مسئولین مرفه بی درد. واقعا عدالت اسلامی اینه که اینقدر دولت داره بین بازنشسته ها تبعیض قائل میشه. به خدا که جای حق نشسته ظلم پایدار نمیمونه. قبل از رخ دادن یک فاجعه به داد این قشر مظلوم برسید. مواظب باشید. مواظب باشید.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
سلام... عجب بااین حرفا تفرق میندازن... اولا.. برید ببینید مدیران صنوقها بالاترین سقف بیمه رو براخودشون رد میکنند.. دوما زیربنا خرابه.. اضافه حقوقی که سالانه پرداخت میشه اشتباست.. تورم به همه یجور فشار میاره.. اونی سرکاره بااونی که بازنشسته میباشد این تبعضها وقتی قانون وفرمول درست نباشه بیشتر میشه متلا اگه بیست وپنچ درصد به کارگران یاکارمندان اضاف کردید باید همسانشو به بازنشستگان اضاف کنیدوگروه رو هم درنظربگیرید.. الان کسی باگروه مثلا نه بازنشست بشه ازکسی که دوسال پیش با گروه دوازده بازنشست شده بیشتر میگیره.. چرا.مدیران که باغچه خودشونوبیل میزنن.بهترین روش تک قانونیه.. که عدالت برقرار میشه مدیرلایق نداریم.. بهترین کار همینه اونی سر کار با اونی که بازنشسته میباشد ودریک کروه قرار دارند چهار ایتمش بیک اندازه اضافه شوددوم.. دهک پایین بالا نباید باشه.. همانمقدار که به دهکهای پایین اضاف میشه به دهک های بالا هم اضاف بشه.که توازن حفظ بشه.. مشکل سطح سواده مدیرانه.سوم دادن بهترین امکانات به بازنشستگان توسط صندوقها.. بریدن دست دولت از تامین اجتماعی..این همون یارانه صندوق به دولته.. موفق باشین..
معینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
دروغ بسته دیگه فعلا که بعد از سی سال پرداخت حق بیمه کف حقوق تامین اجتماعی شده ۲/۱ نه ۲/۴
واقعا شرم آور
مروتعلی آقا علی لوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
دولت اشتباه کرده
ما که تامین اجتماعی هستیم بیمه دو برابر کشوری و لشکری از ما کم شده
آیا انصاف است الان حقوق آنان دو برابر ما اضافه شود
پس دولت اشتباه کرده
متاسفانه دولت امید ناامیدم نمود
خدا ازش نگذرد
ناشناس
Denmark
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
چرا حرف بیخود میزنید مظلوم تر از بازنشسته های تامین اجتماعی نتونستید پیدا کنید پس ۳۰ درصدی که از کارفرما و کارگر میگیرید چی میشه شکمتون سیر و نشستید خودتون میتونید با ۲۴۰۰ تومن ۵ روز زندگی کنید چه فرقی با کشوری و لشکری داریم زحمت کمتر کشیدیم
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
با سلام خدمت شما بزرگواران ما بازنشستگان تامین اجتماعی اعتراضی به حقوق بازنشسته کشوری نداریم اونها هم زحمت کشیدن فقط از شما میخواهیم حقوق بازنشسته تامین اجتماعی رو که حقشونه که با این همه تورم اضافه بشه رو بدید. ما تو این سن و سال خداررو خوش نمیاد خجالت از نداری بکشیم.آخه از چی مون بگذریم از گوشت؟مرغ؟ غذای مقوی؟ میوه‌های رنگارنگ که مزه شون یادمون رفته. از دکتر ؟ تو رو خدا فکر کنید پدرو مادر خودتونیم.
میرزایی هستم یک باز نشسته حداقل بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
باسلام خدمت آقایان شریعتمداری وزیر رفاه وسالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی،ازاینکه جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی خصوصا حداقل بگیرهابامشقت روزگار سپری میکنند برکسی پوشیده نیست،چون مسؤلین اعلام نموده اند زیر ده میلیون خط فقر است!بنابراین اگر انتقادی میشه نباید کشوریها ناراحت بشن !ماداریم ازحق مان دفاع میکنیم! مگر پول بیت المال فقط مختص کشوریهاست چه کشوری چه لشکری وچه تامین اجتماعی همه برای این کشور زحمت کشیده اند!چطور میشه درموقع تقسیم بودجه بین صندوقها تبعیض قایل می شن؟من پیشنهاد میکنم برای اجرای عدالت اجتماعی درخصوص بازنشسته ها صندوق های بازنشستگی را درهم ادغام نموده تابطور یکسان درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان تصمیم گیری شود منتظر اقدام آقای وزیر هستیم باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
سلام مادر من مستمری بگیر هستن چقدر باید حداقل بگیر باشن و با چ کنم چ کنم زندگی کنه و با سختی زندگی کنن امیدوارم همسان سازی برای همه باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
2
با سلام آقایان همه ما بازنشستگان تامین اجتماعی اطلاع کافی داریم این ک هی شما فقط حرف بزنین ک چیزی حل نمیشه لطفا فکری ب حال ما بچه های زن بابا هم بفرمائید چیزی ب پایان سال نمونده تورم و گرونی م ک شده لحظه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
باز نشسته گان کشوری وتامین اجتماعی مایحتاج زندگیشونو با قیمت تعیین شده خریداری میکنن مگه بازنشسته گان تامین اجتماعی ارزانتر خرید میکنن که افزایش حقوقشون کمتر از بازنشسته کشوری است.یه بازنشسته تامین اجتماعی با 4سر عائله ومستاجر چه جوری با این حقوق زندگی کنه
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
ظلم و ستم دنباله دار دولت به همراهی سکوت معنا دار نهادهای نظارتی آیا بازنشستگان کشوری و لشگری با بازنشستگان تامین اجتماعی در دو کشور زندگی می کنند و یا برای دو دولت کار کرده اند این دو اینقدر تفاوت دریافت دارند ظلم و ستم شما به بازنشستگان حداقل از طرف خدا بی پاسخ نخواهد بود آقایان نوبخت شریعتمداری و سالاری خودتان اشرافی با پول بیمه همین افراد زندگی می کنید خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
یه بارتوزندگیتان با۲ملیون ۴۰۰تومن زندمانی کنید باحقوق نجومی هنرنیست زندگی باعث خجالت
ناشناس
Singapore
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
وقتی که دولت در مورد بازنشستگان لشگری و کشوری همسان سازی انجام می‌دهد چون خودشان مشمول همان صندوق هستند و این نشان دهنده این است که برای خودی‌ها این کار را انجام داده‌اند. ولی چون تأمین اجتماعی بی‌صاحب است این کار را انجام ندادند فقط سر وزیر مربوطه را شیره مالیده و از جیب بازنشسته تأمین اجتماعی زده و در جای دیگر هزینه می‌کنند. نماینده ها هم که قدرتی ندارند و صرفا سر آنها را با وعده وعید کلاه می‌گذارند خلاصه....
ستار
Germany
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
تامین اجتماعی رابه صاحبان اصلی ان یعنی کارگران شاغل وبازنشسته برگردانید.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
منظورتون از لگد مال و له کردن قشر بازنشستگان تامین اجتماعی چیه ...بی عرضه این جواب و واقعیت رو نگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
سلام چرااینقدر تبعیض مگربیمه شدگان تامین اجتماعی ازیک کشور دیگر آمده اند
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
2
تمام بدبختی مابازنشستکان تامین اجتماعی ازبی لیاقتی کانون وخودسازمان تامین اجتماعی هست یک سری اقایان به عنوان مسئول کانون درتهران ویک سری دیکردرسازمان تامین اجتماعی باعث بدبخدن بازنشسته شدند
امبنایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
2
س شما ببینید یکی راضی هست یکی گفته خوب کردین یکی گفته خدا خاتون بده شما کدام نامسلمان هستید که به نفرین زن و بچه های ما هم توجه ندارید مگر شما خانواده ندارید روی کدوم نا مسلمان را سفید کردین اینقدر بی رحمی و بی توجهی در هیچ دین و مذهبی نیست بخدا کارید ما توان گذراندن یکماه را نداریم شما سال بیاد قرارمون میدانید میدانید زن و ناموس ماها چه کاره شدن فکر کنید شما جای ما بودین چه میکردیم حق ما را زودتر بدین بس است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
1
باسلام وخسته نباشی به آنهای که فقط الکی حرف نمیزنندیاادا سیاست بازی درنمی آورند یا حرف نمیزنندیااگرحرفی میزنندتاثیری خوبی درگشایس حق حقوق مستمربگیران خواند داشت بنظرمیرسیدیه عده ای مسئولیت استانی را دارند هیچ نقشی درروندافزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رنارند فقط یه سری حرفهای ازخودشان به زبان می آورند که نتیجه بازدارنده را ندارد پس خواهشآ اگرتدبیری آرتان برنمی آید بیخودی ازحرفرفهای توی سایتها سرتیتر نوشت میشه نه وقت مردم بینوا بگیرید نه وقت وجایگاه سایت پر نکنی از کسانی که همه چیز تودستشان هست خوب میدانند برای چکسی تبعض غائل بشیم و برای چکسی تبعض غائل نشیم حقوق
مجید رحمانپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
باسلام ازاین باب تعجبم چراسازمانی که تمام کارهایش مستقلانه بصورت دریافت حق بیمه در سالهای گذشته اریک کارگرساده تابه آنگونه دریافت سخت زیان آور بصورت نقدٱدرهرماه حتی اگردرطول سالها معوقی پرداختی اگر داشته باشد بدون هیچگونه تبعیض سه برابر بخاطر معوقش جریمه میشود خنده‌دار نیست پس از سالیان متوالی عمری ازبه این معنا در

که درپایانی عمرسپری شده بابت پرداختی که سازمان بدون هیچ ملاحظه بطورقی دریافت نمود حال باید این طورجوابگو بااین اشخاص بشه متاسفم
سیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
2
سلام
خدا لعنتتون کنه که ما مستمری بگیران تامین اجتمای رو
تو رو خانواده شرمنده کرده اید
امید وارم خدا همهتون شرمنده زن و بچه هاتون کنه مسعولین بی کفایت تامین اجتمای که با ۱۸ سال سابقه پرداخت بیمه بعلت بیماری ام اس از کار افتاده کلی شدم
با این حقوق
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
1
بیمه شده لشگری که7درصد از حقوق خود را به عنوان حق بيمه پرداخت ميکند 4 میلیون حقوق بازنشستگی دریافت می کنید اما بنده که در شرایط سخت کرونا بیکار هستم 27 درصد از پایه حقوق تایین شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی راپرداخت میکنم باید دو میلیون و چهار صد حقوق بازنشستگی دریافت کنم به این میگن عدالت حق بيمه بیشتر پرداخت کن حقوق کمتر بگیر تازه رفتم شعبه بیمه پایه حقوق را بالاتر ببرم میگن ما خودمان بالا می‌بریم و شما حق این کار را ندارید مگر بیمه اختیاری مشاغل آزاد نیست من که با مسافر کشی بیشتر از پایه حقوق مشخص شده از سوی سازمان در می‌آورم پس خويش فرما گویا مفهوم دیگری در دایره لغات عدل علی دارد و این خود نشان می دهد که برای اینکه صدای نظامیان بلند نشود در شرایط کنونی گرانی و اختلاسهای نجومی حقوقشان اضافه شده والسلام
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
1
سلام چرا برای بازنشستگان تامین اجتماعی تبعیض امیزه مثلا برای همه بیمه تکمیلی شامل دندان وعینک میشود برای بازنشسته انجام نمیدن چرا مگر ما سرمایه دار هستیم یا شماها به فکر پرکردن جیب خودتون هستین اه دل بازنشسته زمین گیرتون بکنه به حق قران کریم
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
2
خاک بر سر وزیر کار و مسئولین تامین اجتمایی با این همسانسازی که برای بازنشستگان تامین اجتمایی کردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
1
پدرم هر چه حقوق میگیره برای مادرم پول دارو دکتر بیمارستان هزینه میکنه انقدر حقوق کمه .که حتی بعضی اوقات .پول دعوا دکتر نمیشه باید از این اون قرض بگیره پوپدرم با یک حقوق تامیین اجتماعی با این گرونی میره سر کار حتی پول یک مرغ ندارند یا میوه .واقعا که لشکری کشوری حقوق بالا میبرین این بنده خدا حقوقشون با این گرونی واقعا کمه .
مصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
1
این صندوق واون صندوق وعدم تعهدات مالی دولت نسبت به ۵میلیون بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان جزفقر و مشگلات چیزی برای ما نداشته ودولت محترم چیزی ویا شخصی بعنوان بازنشستگان تامین اجتماعی نمی شناسد وتمام اندوخته کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را برای پیشبرد اهداف عمرانی وکسری بودجه بکار گرفته وحاضر به پرداخت دیون و بدهی خود را پرداخت کند و بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در فقر و مشگلات هستند وسی سال حق بیمه ومالیات پرداخت کردیم چرا باید از این صندوق ومتاسفانه برای فرار از تعهدات خود دنبال تبصره وآیین نامه ومصوبه میگرددچرا؟ آنقدر تناقص با روزی ٣٠ تومن افزایش حقوق چی میشه خرید حتی کرایه خونه رانمیشه داد وچرا؟
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
مامستمری بگیران تامین اجتماعی از دولت تبعیض وامید تقاضا داریم حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی رادرسال ۱۴۰۰حداقل ۸۰ درصد اضافه کنند تاکمی این اختلاف حقوق بین کشوری وتامین اجتماعی حل شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
خدای آقایان شریعتمداری وآقای سالاری وخانم محمودیان ونوبخت شب چهله دارد میاد من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم با حقوق ۲۸۰۰ به علی قسم یک میلیون دویست هفتاد تومان قسط بانگ دارم ۲۰ ماه حقوق مگیرم تا ۲۴ برام نمانه شماهای که مخواهد برای زن وبچه میوه هندوانه بگیرید گفت باشد برای شما این بدبختی شمای چرا فرق لشکرو کشوری با تامین اجتماعی هست من نمتوانم چیزه بخرم خدا کند شما هم نتوانید بخرید روزی ببینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
سلام بر آقایان کاخ نشین چند سالی است که ما را می دوشید می خورید فقط این را بکنم این عمر سی ۳۰ سالمندان به باد فنا رفت تا کی التماس کنیم حق خودمان بدید اضافات پیش کش ؟؟؟؟؟
حسین درویش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
کا رمند دولت که همش درحال جیمشدنو غیبت می باشد در مدت سی سال یا کمتر باید از کارگر که حتی یکساعت هم نمی توانداز کار جیم شود حقوق و مزایای بیشتری دریافت کند بقول قدیما میگن از نخورده بگیر لقمه رو بکن تو جیب خورده زیرا ازبس خوردن دهان پراست
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
ازدولت محترم تقاضا داریم که صندوق تامین اجتماعی وکشوری را ادغام کنند تا بازنشستگان از یک صندوق حقوق بگیرند واین اختلافات حل شود سازمان تامین اجتماعی اسما خصوصی است ولی درعمل مسئولین دولتی در ارکان ان حضور دارند واجازه نمیدهند حقوق کارگرها ومستمری بگیران رشد خوبی داشته باشد بااین تورم وگرانی باید حداقل حقوق ۵میلیون باشد که همین مسئولین تامین اجتماعی اجازه نمیدهند
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
سلام بدلیل عدم اجرای دقیق قانون همسان و متناسب سازی حقوق برای بازنشستگان با۳۰سال خدمت درسال ۹۹وسلیقه ای عمل کردن مسئولین بی کفایت که بفکرخودشان هستند جهت توازن و برقراری عدالت اجتماعی باید صندوق بازنشستگی کشوری با خدمات درمانی با سازمان تامین اجتماعی ادغام وازحالت هیات امنای خارج گرددباتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
تبعیض بین بازنشستگان حرام است آقایان و مسئولین که شعارتان عدالت است پس چرا رسیدگی نمیکنید بازنشستگان تامین اجتماعی مورد ظلم و تبعیض و بی عدالتی دولت قرار گرفته اند رسیدگی کنید این تبعیض فاحش را بردارید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
ما رو در این سن وسال با مو و ریش سفید پیش خانواده خجالت زده کردین ،باورش برای شما سخت است ،ولی هر ساعتش برای ما زجر اور است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->