تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نگاهی به درخشش علیرضا بیرانوند در لندن

  • کد خبر: ۵۲۳۷۲
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
نگاهی به درخشش علیرضا بیرانوند در لندن
علیرضا بیرانوند بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در یک بازی خاص مقابل تاتنهام به زمین رفت و احیا شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ صعود زود‌هنگام تیم آنتورپ به مرحله حذفی لیگ اروپا فرصتی طلایی به دروازه‌بان ایرانی این تیم داد تا در یک بازی خاص به میدان برود و تحسین‌برانگیز ظاهر شود. شاید اگر به خود علیرضا بیرانوند هم بود، فکر نمی‌کرد سر‌مربی تیمش برای اولین‌بار در لیگ اروپا آن‌هم در لندن و مقابل تیم آقای خاص به او فرصت بازی بدهد؛ اما اتفاق جالب، صعود زودهنگام آنتورپ و تقریبا تشریفاتی‌بودن بازی با تاتنهام، به بیرانوند این فرصت را داد تا بار دیگر در‌برابر بهترین بازیکنان جهان به زمین برود.
 
بعد از ۳ بازی خوب در جام‌جهانی‌۲۰۱۸ او پنجشنبه‌شب در‌برابر فوجی از ستارگان فوتبال جهان که در تیم صدرنشین این‌روز‌های لیگ انگلستان گرد هم آمده‌اند، قرار گرفت و با نمایش خوب خود بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. کسی که پنالتی کریس رونالدو را در جام‌جهانی گرفت، در نیو‌هارت‌لین نیز در قوراه یک گلر با‌تجربه و کار‌بلد ظاهر شد و غیر از دقایق اولیه بازی که به نظر می‌رسید استرس دارد، در طول ۹۰ دقیقه عملکرد خوبی از خود نشان داد.
 
او البته خوش‌شانس بود که در همان ۱۵‌دقیقه اول بازی روی ۲ خروج ناموفق و اشتباه، دروازه‌اش باز نشد، و‌گرنه شاید داستان او طور دیگری رقم می‌خورد. درواز‌ه‌بان اول تیم ملی بعد از این ۲ شوک به‌تدریج در فضای مسابقه قرار گرفت و هرچه زمان به جلوتر رفت، با خون‌سردی و مدیریت بهتر، بازی را ادامه داد. او ۲ گل در این بازی خورد، اما نمایش قابل‌قبولی داشت و به‌طورویژه نشان داد در بازی با پا پیشرفت زیادی کرده است. چند پرتاب بلند دست هم چیزی بود که از بیرانوند انتظار داشتیم؛ پرتاب‌هایی که همگی به مقصد نرسید، اما به‌خوبی بیرانوند را به چشم آورد.

پیشنهاد لیگ بیس‌بال برای بیرانوند!

عملکرد خوب علیرضا بیرانوند باعث بازخورد مثبت در فضای مجازی شد و بسیاری از هواداران فوتبال، از او تمجید کردند. بیرانوند با‌وجود اینکه در این مسابقه ۲ بار دروازه‌اش باز شد، اما موفق به ثبت ۸ نجات دروازه شد و اگر مدافعان آنتورپ دقت بیشتری به خرج می‌دادند، این تیم بلژیکی می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند. بعد ازاین بازی هواداران آنتورپ با انتشار صحنه‌هایی از بازی بیرانوند، به تحسین او در فضای مجازی پرداختند. یک کاربر در توئیتر نوشت:

علیرضا بیرانوند یکی‌دو فصل دیگر در آنتورپ بازیکن ثابت است. او در حال انجام سیو‌های کلاس جهانی در‌برابر بهترین تیم لیگ برتر انگلیس است. به غیر از لوکاکو، مدافعان هیچ کمکی به او نمی‌کنند. کاربر دیگری هم با اشاره به پرتاب‌دست‌های «بیرو» توئیت کرد: در دنیای دیگری، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان آنتورپ، یک بازیکن مرکزی با جایزه دستکش طلای در ورزش بیس‌بال خواهد بود.

سلفی بیرانوند با مورینیو

علیرضا بیرانوند در پایان بازی با تاتنهام، با مربی حریف یعنی مورینیو عکس سلفی گرفت. علیرضا که در این بازی از‌سوی کارشناسان به‌عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد، با وجود اینکه ۲ گل خورد، در پایان بازی و در راهروی ورزشگاه با سرمربی حریف عکس سلفی گرفت تا به یادگار این عکس را نگه دارد. پس از پایان بازی، درحالی‌که بازیکنان آماده می‌شدند به‌سمت اتوبوس بروند، ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی تاتنهامی‌ها، به‌سمت بیرانوند می‌رود و خطاب به او می‌گوید: امشب عالی بودی، تو دروازه‌بان خیلی خوبی هستی. بیرو هم از این برخورد آقای خاص نهایت استفاده را می‌کند و یک عکس سلفی با این مربی مشهور می‌گیرد.

ایوان لکو: فشار زیادی برای بازی‌کردن بیرانوند وجود داشت

صبر طولانی علیرضا بیرانوند و بسیاری از هواداران فوتبال ایران سرانجام در پنجشنبه به ثمر نشست. دروازه‌بان آنتورپ در اولین بازی خود عملکردی قدرتمند از خود نشان داد؛ اما به نظر نمی‌رسد سرمربی آنتورپ بخواهد «ژان بوتز»، دیگر‌گلر خود، را قربانی کند.
 
ایوان لکو بعد از بازی با تاتنهام درباره عملکرد دروازه‌بان ایرانی خود گفت: او خوب کار کرد. او در دروازه حضور داشت، زیرا لیاقتش را داشت. یک نکته را فراموش نکنید، این تقصیر بیرانوند نیست که ما ۲ دروازه‌بان اول داریم؛ اما اکنون قصد ندارم داستان بزرگی از این دیدار بسازم. من می‌دانم که فشار زیادی از ایران برای بازی‌کردن او وجود داشت، اما لازم نیست تحت فشار تصمیم بگیریم. «ژان بوتز» هم ماه‌های خوبی را پشت‌سر گذاشته است. حالا این دو باید برای بازی کردن باهم بجنگند که مطمئنا این جنگ به سود باشگاه تمام خواهد شد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->