نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

تشکیل کمیته والیبال و بسکتبال در فراکسیون ورزش مجلس

  • کد خبر: ۵۲۶۷۸
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تشکیل کمیته والیبال و بسکتبال در فراکسیون ورزش مجلس
کمیته بسکتبال و والیبال با ریاست نماینده آمل در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، طی حکمی از سوی رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا حاجی پور نماینده آمل در خانه ملت، بعنوان رئیس کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش مجلس منصوب شد. حاجی پور که دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی شهری دارد از این پس باید عملکرد این دو فدراسیون را زیر نظر داشته باشد، اما اینکه این نماینده تا چه اندازه ورزشی است و چقدر می‌تواند در جریان اتفاقاتی که در این فدراسیون‌ها می‌افتد قرار بگیرد ما هم از آن بی خبریم!

در فراکسیون ورزش محمدمهدی فروردین به عنوان رئیس و سارا فلاحی و مسعود پزشکیان به عنوان نواب رئیس اول و دوم حضور دارند. هاجر چنارانی دبیر اول و اسماعیل حسین زهی و میرجاوه دبیر دوم فراکسیون ورزش هستند. علی رضایی نماینده کنگاور نیز سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس است و حالا این طور که شنیده می‌شود آن‌ها رضا حاجی پور را به عنوان رئیس کمیته والیبال و بسکتبال این فراکسیون انتخاب کرده اند. اینکه کار این کمیته چیست و چه وظایفی برعهده رئیس آن است و براساس چه معیار‌هایی رئیس این کمیته انتخاب شده، هنوز اطلاع رسانی نشده است، اما همین که این کمیته تشکیل شده نشان از این دارد که این دو رشته برای نمایندگان مجلس مهم هستند و آن‌ها می‌خواهند در ریز اتفاقاتی که در والیبال و بسکتبال رخ می‌دهد قرار بگیرند.

امیدواریم نماینده آمل که از شهر والیبال خیز و البته بسکتبال دوست می‌آید بتواند به حل مشکلات این رشته کمک کند تا شاهد پیشرفت آن‌ها باشیم. والیبال و بسکتبال باید در المپیک توکیو حضور یابند و هر کدام به نوبه خود با مشکلات کوچک و بزرگی دست به گریبان هستند که باید ان‌ها را ریشه یابی کرد و امیدواریم این کمیته اتفاقات خوبی را برای این دو رشته رقم بزند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->