نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

نقل قول از زبان وزیر ورزش: هیچ کس مدیرعامل استقلال نمی‌شود!

  • کد خبر: ۵۳۱۵۱
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
نقل قول از زبان وزیر ورزش: هیچ کس مدیرعامل استقلال نمی‌شود!
بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال از زبان مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان مدعی شده که هیچ کس مدیرعاملی استقلال را نمی‌پذیرد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شده که وزیر ورزش و جوانان به وی گفته هیچ کس مدیریت باشگاه استقلال را به عهده نمی گیرد.

فریبا درحالی این افشاء گری را انجام داده که متولی باشگاه استقلال شخص وزیر ورزش و جوانان است و آن ها باید چرایی این موضوع را خود بیابند که چرا کسی مدیرعاملی استقلال را قبول نمی کند. فریبا دراین خصوص گفته:« به هر حال مددی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده و او هم در این مدت کارش را انجام داده است.اما باید بگویم  روزی که در دفتر آقای سلطانی‌فر حضور داشتیم با او در خصوص این مسائل حرف زدیم.وزیر ورزش گفت هیچکس مدیریت باشگاه استقلال را قبول نمی کند. حتی مدعی شد که برای حضور آقای قریب به عنوان مدیرعامل یک ساعت با وی صحبت کرده ولی او قبول نکرده است.»

مددی درحالی مدیرعامل باشگاه استقلال شده که حق هیچ عزل ونصبی ندارد! فریبا درباره این شرط عجیب نیز توضیحاتی می دهد:« اگر این موضوع در چارچوب قانون است که مشکلی ندارد ولی در کلیات این مساله تنش ایجاد می‌کند. من فقط امیدوارم که در این خصوص تنش ایجاد نشود.» صحبت های بهتاش فریبا نشان می دهد که مدیریت جدید باشگاه استقلال در بدترین شرایط ممکن به این سمت منصوب شده است. حال شاید اختیار ندادن به مدیرعامل جدید باشگاه استقلال از نگاه اعضای هیات مدیره به خصوص خلیل زاده که رئیس هیات مدیره استقلال محسوب می شود مسئله حادی نباشد اما روشن است که این موضوع سبب می شود تا هیچ یک از بازیکنان و مربیان استقلال از مدیریت باشگاه استقلال حرف شنوی نداشته باشند و او را عنصری بی اثر درباشگاه بدانند. وقتی هیات مدیره استقلال خود مدیرعامل این باشگاه را قبول ندارد بدون شک بازیکنان و مربیان هم از مدیرعامل حساب نخواهند برد و او را مدیری کاملا ظاهری می دانند. شاید این هم حربه ای است برای متوقف کردن استقلال در لیگ بیستم؛ گماردن مدیرعاملی که از خودش هیچ اختیاری ندارد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->